Bekijk volle/desktop versie : Studie Stagebrief ??



02-05-2008, 14:38

Wie heeft er een goed voorbeeld voor mij


02-05-2008, 14:53


je bedoeld een sollicitatie brief voor stage?

02-05-2008, 17:20

Citaat door Lady_marociia:

Wie heeft er een goed voorbeeld voor mij




heyy ik heb een hele goeie stage brief. had ik toen gekregen van zo'n meid waar ik toevallig ook om vroeg. mohiem geef je msn op pm's dan stuur ik het gelijk naar je toe

veel succes

04-05-2008, 14:25

Citaat door mouchenkouk:
je bedoeld een sollicitatie brief voor stage?



Ja dat bedoel ik

04-05-2008, 14:44


Uppiii ,,!!

04-05-2008, 22:45
Ik ben ook op zoek naar een goede sollicitiebrief en cv..??

04-05-2008, 22:48
Betreft: open sollicitatie Geachte meneer/mevrouw, Bij het lezen van uw vacature in de krant van../internet kwam ik uw bedrijfsgegevens tegen waar ik graag mijn interesse kenbaar voor wil maken. Mijn naam is ... Ik volg op dit moment de opleiding .., op de .. te ...In mijn laatste leerjaar valt er een stageperiode van ...Mijn vraag aan u is, of er een stageplaats beschikbaar is binnen uw organisatie op een afdeling die aansluit op mijn opleiding. Zodat ik tijdens de stage mijn theoretische kennis leer toe passen. Een van de redenen waarom mijn keus op uw organisatie is gevallen is, omdat ik naast mijn andere stageperiode, bij de gemeente, andere ervaring op wil doen, en mijn kennis op een andere gebied wil uitbreiden. Ook vind ik het leuk om met veel mensen te werken en in contact te komen, en daar is een groot bedrijf de juiste plaats voor. Voor meer informatie over mijzelf en mijn werkervaring verwijs ik u naar bijgaand curriculum vitae (CV). Ik vertrouw erop dat u mij uitnodigt voor een sollicitatie gesprek waarin ik verder kan uitleggen waarom ik graag bij een afdeling binnen uw bedrijf stage wil lopen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet,