Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik kiezen?

23-12-2003, 16:10
Het jaar is al bijna weer voorbij, en ik heb geen idee wat k moet kiezen.. Ik dacht ff dat ik het had, bestuurskunde aan de VU, maar nadat ik open dag had bezocht dacht ik weer van niet, politicologie lijkt me ook interessant, maar open dag is me ook tegengevallen , en nu ben ik weer helemaal aan t begin... k heb geeen idee ... vanaar dat ik aan jullie wil vragen of er nog leuke studies zijn.. ieder z'n eigen smaak, dat weet ik.... maar toch misschien dat ik er wat mee kan. K heb een economie en maatschappij profiel... dus geen technische studies.. k hou eigenlijk van economisch (maar niet te) en sociaal gerichte studies... dus als er iemand suggesties heeft, welkom en graag iemand met ervaring die mij kan helpen

23-12-2003, 22:16

Hiwa, mensen help deze jongen

24-12-2003, 01:19
k lees mn email., k dacht yes reactie.. maar jaah weer zo'n zinloze reactie van jou

24-12-2003, 02:35

Citaat:
Origineel gepost door groentje
misschien met studieadviseurs praten???
Dat ga ik ook doen! Thx

26-12-2003, 00:51

Citaat:
Origineel gepost door mtalsi
Het jaar is al bijna weer voorbij, en ik heb geen idee wat k moet kiezen.. Ik dacht ff dat ik het had, bestuurskunde aan de VU, maar nadat ik open dag had bezocht dacht ik weer van niet, politicologie lijkt me ook interessant, maar open dag is me ook tegengevallen , en nu ben ik weer helemaal aan t begin... k heb geeen idee ... vanaar dat ik aan jullie wil vragen of er nog leuke studies zijn.. ieder z'n eigen smaak, dat weet ik.... maar toch misschien dat ik er wat mee kan. K heb een economie en maatschappij profiel... dus geen technische studies.. k hou eigenlijk van economisch (niet te) sociaal gerichte studies... dus als er iemand suggesties heeft, welkom en graag iemand met ervaring die mij kan helpen

balen he, een keuze maken voor de rest van je leven.
ik zou ook naar een studieadviseur gaan, open dagen bezoeken en zo.
ik doe nou heao ce, ik hoop maar dat ik het later de goede keuze vind.
succes

26-12-2003, 16:17

Citaat:
Het jaar is al bijna weer voorbij, en ik heb geen idee wat k moet kiezen.. Ik dacht ff dat ik het had, bestuurskunde aan de VU, maar nadat ik open dag had bezocht dacht ik weer van niet, politicologie lijkt me ook interessant, maar open dag is me ook tegengevallen , en nu ben ik weer helemaal aan t begin... k heb geeen idee ... vanaar dat ik aan jullie wil vragen of er nog leuke studies zijn.. ieder z'n eigen smaak, dat weet ik.... maar toch misschien dat ik er wat mee kan. K heb een economie en maatschappij profiel... dus geen technische studies.. k hou eigenlijk van economisch (niet te) sociaal gerichte studies... dus als er iemand suggesties heeft, welkom en graag iemand met ervaring die mij kan helpen

komt me bekend voor dat probleem heb het ook

27-12-2003, 19:10
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik zit nu in mijn vijfde jaar van het VWO en heb ook economie en maatschappij maar weet ook nog niet welke richting ik precies opmoet. In eerste instantie zou ik denken aan bedrijfswetenschappen, maar k weet nu niet meer of dat wel zo leuk is. Maar voor jou is het wel wat; je wilde toch wat in de economie, nou dan is bedrijfswetenschappen wel iets voor jou.

Probeer naar zoveel mogelijk opendagen te gaan en goed na te denken of je iets wel echt wilt, want uiteindelijk is het een keuze waar je de rest van je leven aan vast kunt zitten.
Nou, veel succes!

27-12-2003, 19:57

Citaat:
Origineel gepost door BeautyfulEyes
Word lekker huisman joh!!

hahaha nee joh geintje ik kan je helaas niet helpen!

Ja zoals men al eerder zei ga naar een studieadviseur...

Ik hoop dat je er snel uit zal komen insjallah!
Huisman.. k begrijp niet waarom jullie vrouwen zo graag willen werken.. als t aan mij lag ging mn vrouw werken en ik lekker thuis blijven

27-12-2003, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door realitygirl
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik zit nu in mijn vijfde jaar van het VWO en heb ook economie en maatschappij maar weet ook nog niet welke richting ik precies opmoet. In eerste instantie zou ik denken aan bedrijfswetenschappen, maar k weet nu niet meer of dat wel zo leuk is. Maar voor jou is het wel wat; je wilde toch wat in de economie, nou dan is bedrijfswetenschappen wel iets voor jou.

Probeer naar zoveel mogelijk opendagen te gaan en goed na te denken of je iets wel echt wilt, want uiteindelijk is het een keuze waar je de rest van je leven aan vast kunt zitten.
Nou, veel succes!
K zal er in ieder geval informatie over zoeken.. thx , maar veel open dagen zijn al geweest.. en juist door die open dagen weet k t niet meer zo gauw.. en k moet al binnenkort aangeven wat k wil doen

Thx

27-12-2003, 22:25
Als je economie en maatschappij als profiel had kun je wellicht Economie of Bedrijfskunde doen...als je in die richting wil blijven en ach ja...Als je het helemaal niet meer weet kun je nog altijd bij Rechten terecht

28-12-2003, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door gooja
Als je economie en maatschappij als profiel had kun je wellicht Economie of Bedrijfskunde doen...als je in die richting wil blijven en ach ja...Als je het helemaal niet meer weet kun je nog altijd bij Rechten terecht
Bedrijfskunde en economie lijken mij 'te' economisch.. wil ook weer niet.. en rechten, hahaha zo denk ik er dus ook over .. als ik niks vind ik blijf k lekker in Utrecht rechten studeren! Maar er moet toch wel wat leuks zijn.. misschien dat ik niet genoeg heb gezocht, dus dat ga k de komende tijd doen

28-12-2003, 22:12

Citaat:
Bedrijfskunde en economie lijken mij 'te' economisch.. wil ook weer niet.. en rechten, hahaha zo denk ik er dus ook over .. als ik niks vind ik blijf k lekker in Utrecht rechten studeren! Maar er moet toch wel wat leuks zijn.. misschien dat ik niet genoeg heb gezocht, dus dat ga k de komende tijd doen
Succes en maak een weloverwogen keuze!

en.... rechten is leuk hoor

29-12-2003, 20:39

Wat denk van een opleiding Logistiek en Economie. De studie behandeld een breed scala van economische vakken en je houdt je ook bezig met het vervoersrecht. Het is vrij breedt, je kunt echt veel kanten op (Inkoop, Import, Export, Transportmanagement, Opslag en warehousing, Material management, Productielogistiek en nog veel meer. Ik kan je aanraden om je erin te verdiepen.

Veel succes.

29-12-2003, 21:18

Citaat:
k lees mn email., k dacht yes reactie.. maar jaah weer zo'n zinloze reactie van jou
ZinLooS ? Ga jij, na 6 jaar weet je nog niet wat je wil ga ga marmita maken

29-12-2003, 23:18

Citaat:
Origineel gepost door Abdel82
Wat denk van een opleiding Logistiek en Economie. De studie behandeld een breed scala van economische vakken en je houdt je ook bezig met het vervoersrecht. Het is vrij breedt, je kunt echt veel kanten op (Inkoop, Import, Export, Transportmanagement, Opslag en warehousing, Material management, Productielogistiek en nog veel meer. Ik kan je aanraden om je erin te verdiepen.

Veel succes.
Shokran, het lijkt me wel interessant.. ik zal je advies opvolgen. vraag: is het wel een universitaire studie?