Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen ?????

23-12-2003, 16:08

Citaat door missbrabander:
salaam broeders en zusters .

k moet voor school een opdracht maken en daarvoor heb ik dus 3 afwijkingen nodig van mobiliteit en uitscheiding wie kan bij daarmee helpen .
k heb jullie steun echt hard nodig want k snap er nix meer van hoe k het aan moet pakken .
alvast bedankt .

grpetjes....
.

25-12-2003, 14:54

als je misschien de opdracht wat beter kon uitleggen dan konden wij je misschien helpen, aan uitscheiding is geen afscheiding (dus geen diarree) en mobiliteit moet ik denken aan van alles: auto's maar ook militairen dus ff uitleggen aub

25-12-2003, 15:08
wat voor opleiding doe je?
dan hebben we tenminste een beeld wat je met je vraag bedoeld

28-12-2003, 00:43
is een afwijking niet bijvoorbeeld, een handicap, geestelijk en lichamelijk, motorieke afwijking (als je bijv moeilijk kan schrijven en niet geod je vingers kan gebruiken), zo kan je aan van alles denken

maar ik snap nog steeds je uitscheiding niet

28-12-2003, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door missbrabander
uitscheiding heeft te met met ontlasting en urine en de darmen en de nieren .
en ee afwijking is bijv bij mobilteit iest aan je spieren .
maar die van mobilitiet heb k dua al gevonden .maar die van uitscheiding nog niet .
afwijking van uitscheiding: is diaree inderdaad geen afwijking want heeft te maken met je darmen toch?

en dat je hoe-heet-dat, mensen die galstenen plassen, met van die steentjes, is ook een afwijking

29-12-2003, 14:02
Bedoel je met uitscheiding, mensen met darmproblemen voorbeeld stomapatiënten...........................

30-12-2003, 12:26

Citaat:
he bedankt voor je hulp en das inderdaad een afwijking .
en dat heeft ook te maken met je darmen want uitscheiding heeft ook te maken met je darmen .
bedankt voor je hulp .

groetjes.....
Your welcome my dear

Liefs Rania

30-12-2003, 19:57

Citaat:
je uitscheiding gaat via je darmen naar de anus toe dus het heeft wel te maken met je darmen maar diaree heeft nix met een afwijking te maken .

en hoe bedoel je mensen die galstenen plassen ?????
ik weet niet hoe het heet, maat het doet ontzettend pijn, die galstenen zijn groot en die moeten door die buis, daarom doet het zo'n pijn,

laatst is daar een vriendin van mijn moeder aan geopereerd, zij zei komt uit de galblaas, maar ik heb altijd gedacht dat die van de nieren kwamen, ik ben geen dokter, ik kan je dan ook niet verder helpen

en nog iets: een spastische darm, ik weet niet wat het doet maar het is behoorlijk irritant