Bekijk volle/desktop versie : Mailtje Aan Balkenende

Pagina's : [1] 2

14-09-2002, 11:33
VANDAAG STUURDE IK HET VOLGENDE MAILTJE AAN BALKENENDE, IK BEN BENIEUW OF EN WAT VOOR ANTWOORD IK KRIJG:

Ik ben een tot de Islam bekeerde Nederlander. En wilde u het een en ander voorleggen:

Wanneer gaat u maatregelen nemen tegen de alsmaar toenemende discriminatie van de groep waar ik toe behoor. Dagelijks wordt mij verteld dat ik mij als Moslim zou moeten integreren. Hoezo??? Ik ben Nederlander net zoals u en wijlen Fortuyn. Blijkbaar gelooft hier niemand echt in vrijheid van godsdienst. Wanneer het over de Islam gaat dan is het aanpassen of oprotten. Terwijl er ook duidelijke uitzonderingen worden gemaakt voor een groep die tot de zogenaamde zwarte kousen kerk behoort bijvoorbeeld op het gebied van verplichte verzekeringen. Misschien is het een idee om tegen hen te vertellen dat zij zich moeten aanpassen of maar moeten emigreren. Iets dat mij bijna dagelijks direct of indirect te verstaan wordt gegeven. Ik ben niet de enige Nederlander die bekeerd is tot de heilige Islam. Naar schatting zijn er minimaaal 5000. Maar het kunnen er net zo goed 15000 zijn Misschien heeft de AIVD de juiste cijfers wel; die zijn nogal druk bezig met dit soort zaken.

Salahdin

14-09-2002, 12:00

Ik hoop dat er oor naar is.

14-09-2002, 20:00

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
VANDAAG STUURDE IK HET VOLGENDE MAILTJE AAN BALKENENDE, IK BEN BENIEUW OF EN WAT VOOR ANTWOORD IK KRIJG:

Ik ben een tot de Islam bekeerde Nederlander. En wilde u het een en ander voorleggen:

Wanneer gaat u maatregelen nemen tegen de alsmaar toenemende discriminatie van de groep waar ik toe behoor. Dagelijks wordt mij verteld dat ik mij als Moslim zou moeten integreren. Hoezo??? Ik ben Nederlander net zoals u en wijlen Fortuyn. Blijkbaar gelooft hier niemand echt in vrijheid van godsdienst. Wanneer het over de Islam gaat dan is het aanpassen of oprotten. Terwijl er ook duidelijke uitzonderingen worden gemaakt voor een groep die tot de zogenaamde zwarte kousen kerk behoort bijvoorbeeld op het gebied van verplichte verzekeringen. Misschien is het een idee om tegen hen te vertellen dat zij zich moeten aanpassen of maar moeten emigreren. Iets dat mij bijna dagelijks direct of indirect te verstaan wordt gegeven. Ik ben niet de enige Nederlander die bekeerd is tot de heilige Islam. Naar schatting zijn er minimaaal 5000. Maar het kunnen er net zo goed 15000 zijn Misschien heeft de AIVD de juiste cijfers wel; die zijn nogal druk bezig met dit soort zaken.

Salahdin
Salaam broeder..

Ik vind het gedurfd van jou..en een bewijs van een sterke karakter en geloof in de Islam..

Wel..jij spreekt de waarheid..het probleem van de politiek is dat ze niet de échte waarheid volgen..maar de schijnwaarheid die gevoed wordt langs verschillende kanalen..

Deze mensen hebben moeite om de waarheid onder ogen te durven zien..maar kan ook zijn dat ze dat niet willen zien..

Hoe dan ook..ik vind het positief wat je doet..en hoop dat velen jou voorbeeld volgen..wie weet luisteren ze met één oor..en hopelijk later met twee gespitste oren. Incha'allah

14-09-2002, 20:19
bedankt voor jullie reacties...ik mail regelmatig naar de media...netwerk, Nova en Buitenhof. En ook naar anderen..zo schrijf ik de frustratie van me af....
ahirsiali@pvda.nl dit is mijn nieuwe doelwit...sinds dat optreden in Rondom 10

ik weet niet of jullie de debielste opmerking van de eeuw gehoord hebben...over bidden naar New York of Mogadishu..

Salahdin

14-09-2002, 21:51

Citaat:

ik weet niet of jullie de debielste opmerking van de eeuw gehoord hebben...over bidden naar New York of Mogadishu..

Salahdin
ja had ik gehoord....was wel grappig....daoudi (of die andere ) riep verontwaardigd: 'het is geen mode!!!!' en de hele zaal lag dubbel van t lachen

14-09-2002, 22:24
Allah izjaziek agoeja.
Ik ben trots op je
wij marokkanen kunnen nog veel leren van nederlandse bekeerlingen
Help ons.

15-09-2002, 09:58
ik heb in ieder geval een ontvangstbevestiging gehad...

15-09-2002, 11:50
kijk je weet nooit of iets iets uithaalt als je iets niet probeert... ik stuur ook wel eens mailtjes naar de diverse actualiteitenprogrammas...

en Balkenende is natuurlijk ook regelmatig in het nieuws met zijn verhalen dat Moslims moeten integreren....terwijl dat voor mij en gelukkig ook nog andere Nederlandse Moslims wat moeilijk is..hij is natuurlijk maar 1 persoon maar wel een belangrijke die misschien de toonzetting van de discussies wat kan veranderen...

15-09-2002, 23:42

Citaat:
bedankt voor jullie reacties...ik mail regelmatig naar de media...netwerk, Nova en Buitenhof. En ook naar anderen..zo schrijf ik de frustratie van me af....
ahirsiali@pvda.nl dit is mijn nieuwe doelwit...sinds dat optreden in Rondom 10

Salahdin

tja in een tijd dat iedereen van alles en nog wat mag roepen in de media is het voor onwetenden natuurlijk prijsschieten geblazen

ook mevr. hirsi ali kan in al haar onwetendheid niet achter blijven natuurlijk

mevr. hirsi ali kan zich beter inzetten voor haar hongerige landgenoten die nog steeds onder de armoede grens leven , dan zou ze nog iets nuttigs doen !

sallaint detail is dat somalie net als veel arme landen voor hun graan afhankelijk zijn van de V.S

en de V.S. houd de graanprijzen erg hoog zodat bijv. somalie bijna elk jaar geld moet lenen van de wereldbank om graan te kopen anders verhongerd de bevolking ..

07-01-2012, 23:09
copy cat

07-01-2012, 23:18
even reis terug in de tijd

07-01-2012, 23:25

08-01-2012, 00:22

Citaat door Tunes27:
cheez

08-01-2012, 00:34

Citaat door Pomona:
cheez
nope, delorean