Bekijk volle/desktop versie : wat kan je kopen...



Pagina's : [1] 2

01-05-2008, 13:55
voor een jongen die gaat trouwen.. heb geen idee van ze leuk vinden.. of moet ik gewoon iets voor de bruid kopen?? en de jongen geld geven ofzo ??

01-05-2008, 14:07


bedankt voor jullie suggesties ik zal binnenkort een keuze maken

01-05-2008, 14:11
Hmm.. Das een goeie! Even kijken wat hij leuk vindt..

01-05-2008, 14:12
Soms is geld handiger, kan hij zelf doen wat hij er mee wilt!

01-05-2008, 14:12


hmmm.. Ik denk dat het afhangt hoe jouw relatie is met die gast.

Verder vind ik een omslagje met een bedrag het best voor een getrouwd koppel, omdat je zelf niet weet wat ze willen of niet + vele komen met dezelfde cadeau. En natuurlijk een bos bloemen voor de bruid

01-05-2008, 14:15

Citaat door Kolchi_Fwakt0u:
Soms is geld handiger, kan hij zelf doen wat hij er mee wilt!


ja meeste preferen geld

Citaat door Merci_N:
hmmm.. Ik denk dat het afhangt hoe jouw relatie is met die gast.

Verder vind ik een omslagje met een bedrag het best voor een getrouwd koppel, omdat je zelf niet weet wat ze willen of niet + vele komen met dezelfde cadeau. En natuurlijk een bos bloemen voor de bruid



het is mijn neef, ja daar dacht ik ook aan danke

01-05-2008, 14:16
Nee, geen geld. Als ik iemand geld geef dan krijg ik ook weer geld en zo gaat dat door, je geeft het en krijgt het terug. Zou een cadeau kopen. Voor een getrouwdstel vind ik iets handig in de keuken. Zoals een toaster/ mooie set vaatdoeken, vaas, iets voor de decoratie. Niet slaapkamer dan, dat is hun eigen plekje om zelf op te vullen. En anders pafumerie, een badset voor hen. Met douchegel enz.

01-05-2008, 14:19

Citaat door Ferouz:
Nee, geen geld. Als ik iemand geld geef dan krijg ik ook weer geld en zo gaat dat door, je geeft het en krijgt het terug. Zou een cadeau kopen. Voor een getrouwdstel vind ik iets handig in de keuken. Zoals een toaster/ mooie set vaatdoeken, vaas, iets voor de decoratie. Niet slaapkamer dan, dat is hun eigen plekje om zelf op te vullen. En anders pafumerie, een badset voor hen. Met douchegel enz.



mn ouders geven zowiezo geld ik denk dat ik dan een groot cadeau geef ja misschien inderdaad iets voor hun huisje wat ze goed kunnen gebruiken en hopen dat ze dat niet al hebben

01-05-2008, 14:20

Citaat door Dina_lady:

het is mijn neef, ja daar dacht ik ook aan danke

Oké cadeau's voor neven heb ik ervaring mee
- Voor een neef die getrouwd was had ik een horloge gekocht + dezelfde versie maar wel in het vrouwelijk voor zijn vrouw
- Eentje die ging verloven.. Een mand met islamitische boekjes, qur'an boeken, qur'an cd's, tasbiehs, muskus .. al die dingetjes waarmee hij nuttig is.. (kun je eventueel ook voor een bruidegom geven)
- Een reisje (naarmate het bedrag die je wilt geven)
-..

Geef hem iets die hij kan gebruiken, en niet maar in de kast steekt

01-05-2008, 14:27

Citaat door Merci_N:
Oké cadeau's voor neven heb ik ervaring mee
- Voor een neef die getrouwd was had ik een horloge gekocht + dezelfde versie maar wel in het vrouwelijk voor zijn vrouw
- Eentje die ging verloven.. Een mand met islamitische boekjes, qur'an boeken, qur'an cd's, tasbiehs, muskus .. al die dingetjes waarmee hij nuttig is.. (kun je eventueel ook voor een bruidegom geven)
- Een reisje (naarmate het bedrag die je wilt geven)
-..

Geef hem iets die hij kan gebruiken, en niet maar in de kast steekt


hey leuk zeg, horloges hebben ze op de verloving gekregen, die islamitische spulletjes e.d. of een reisje is ook leuk

of een grote mand met allerlei verzorgingsspulletjes, parfum, badjas e.d. dacht ik ook aan

01-05-2008, 14:32

Citaat door Dina_lady:
hey leuk zeg, horloges hebben ze op de verloving gekregen, die islamitische spulletjes e.d. of een reisje is ook leuk

of een grote mand met allerlei verzorgingsspulletjes badjas e.d. dacht ik ook aan

Jah dat is ook leuk, hoor.. Maar zoiets vind ik meer voor een vrouw.. een mand met alle verzorgingsproducten etc.. (Niet dat een man geen nood heeft aan verzorging ofzo:hihi

Het is altijd moeilijker om aan een man iets te geven dan aan een vrouw.

01-05-2008, 14:34

Citaat door Merci_N:
Jah dat is ook leuk, hoor.. Maar zoiets vind ik meer voor een vrouw.. een mand met alle verzorgingsproducten etc.. (Niet dat een man geen nood heeft aan verzorging ofzo:hihi

Het is altijd moeilijker om aan een man iets te geven dan aan een vrouw.



hah ben alleen gewend voor vrouwen te kopen, ik zeg al heb geen idee wat mannen leuk vinden

mhh ik kijk wel

01-05-2008, 14:36



Citaat door Dina_lady:
hah ben alleen gewend voor vrouwen te kopen, ik zeg al heb geen idee wat mannen leuk vinden

mhh ik kijk wel

Veel succes alvast..
Ik hoop dat je meer tips binnenkrijgt

01-05-2008, 14:36
Lingerie voor de bruid

Nee joh, gewoon geld geven met een kaartje ofzo

01-05-2008, 14:38

Citaat door Merci_N:
Veel succes alvast..
Ik hoop dat je meer tips binnenkrijgt


hah dank je wel meid komt goed

ga zo de stad in

doeiiiiii

Pagina's : [1] 2