Bekijk volle/desktop versie : mij man is h



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

01-05-2008, 01:25
hallo lieve zuster en broeder

ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit
dus ik had er verder niet achter gezocht

maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam

ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer

01-05-2008, 01:28


wesh meen je die of wat??

zo niet..dan moet ik er echt niet om lachen

01-05-2008, 01:29
Teveel Oprah Winfrey gekeken.

01-05-2008, 01:32
ja. en toen

01-05-2008, 01:36


Oh mijn Allah

WAT heb je toen gedaan?

01-05-2008, 01:36
adrabbbb mze3ze3

01-05-2008, 01:37
Oh my gosh. En toen heb je om een triootje gevraagd?

Nee even serieus, je hebt toen wel zijn ding eraf gehakt toch

01-05-2008, 01:37

Citaat door sabinn:
hallo lieve zuster en broeder

ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit
dus ik had er verder niet achter gezocht

maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam

ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer



Serieus?



01-05-2008, 01:40

Citaat door sabinn:
hallo lieve zuster en broeder

ik ben ongeveer een jaar getrouwd met me man en daarvoor hadden we 4 jaar contact we hadden nooit ruzie echt nooit hij was gwn perfect lief teder mooi enz maar de probleem was hij was niet zo intiem met mij en dacht ja het is normaal sommige vinden dat niet belangrijk en ik ook niet intimiteit
dus ik had er verder niet achter gezocht

maar vorige maand ging naar marokko en me man bleef hier hij kon niet mee hij moest werken maar ik zou een maand blijven maar ik ben eerder gekomen twee weken eerder dus ik wou hem verassen drm heb ik hem niet verteld dat ik eerder kwam

ik kwam thuis en ik zag hem met een andere man aan het vrijen in ons slaapkamer


Wat heb je toen gedaan? ik zou hem ter plekke castreren...

01-05-2008, 01:43
hoe bedoel of het serieus is denk je ik zit aan me duim te zuigen ofzo

wat ik heb gedaan is weggelopen weggerend hij rende achter me aan

en ik zag dat hij huilde hij zei ik wou het je vertellen bla bla bla maar ik luisterde niet ik ben in me auto gestapt en weggereden en niets meer van me laten horen en dagenlang gehuild hoe kon ik niet aanzien ik moest het merken omdat hij niet intiem met mij was het is gwn mij schuld ik ben dom geweest ik heb het aan niemand vertelt niet aan me ouder me ouder denken het is gwn een ruzie ik weet niet wat ik moet doen

01-05-2008, 01:44
wowwwwwwwwwwwwwww



en toen?

01-05-2008, 01:44
Scheiden he...lijkt me logisch. En gewoon aan je ouders vertellen...

01-05-2008, 01:45


god gloeiende pepernoten nog aan toe!!


wat erg....ik zou het maar aan je moeder vertellen..je moeder zal je wel begrijpen!1

maar praat er over?

hoelang geleden is het gebeurd?

01-05-2008, 01:46

Citaat door bent_elmagreb:
god gloeiende pepernoten nog aan toe!!


wat erg....ik zou het maar aan je moeder vertellen..je moeder zal je wel begrijpen!1

maar praat er over?

hoelang geleden is het gebeurd?



2 weken geelden ik was een maand geleden naar marokko en ik zou een maand blijven maar ik kwam 2 weken eerder terug

01-05-2008, 01:47
zijn er mensen die dit geloven ?? hahah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11