Bekijk volle/desktop versie : Help*help*help*help*help*help*help

23-12-2003, 11:06
Hallo mijn broeders en zusters,

Wie kan mij helpen aan een boekverslag, het gaat over de volgende boek ""Zoektocht van Fouada"" de schrijvster heet Nawal El Saadawi,
Wie van jullie heeft het boek gelezen, het is echt heel belangrijk, o wie, o wie kan me helpen aan een goed verslag, dan ben ik jullie duizend maal dankbaar...................................
Dus mensen ik reken op julie...................
Alvast Bedankt

Liefs Rania

23-12-2003, 13:39

ik heb overal voor jou gekeken op internet maar volgens mij heeft nog niemand hem gelezen

24-12-2003, 11:53

Citaat:
Origineel gepost door tangia21
ik heb overal voor jou gekeken op internet maar volgens mij heeft nog niemand hem gelezen
Hoi schat,

Bedankt voor de moeite om het voor me op te zoeken, maar het klopt, volgens mij heeft niemand het boek gelezen,hopelijk is er wel iemand die het wel gelezen heeft...................

24-12-2003, 16:18
hello
weet je misschien wie het boek heeft geschreven?
ik hoor nog van je

Ciao sweetmoslima

25-12-2003, 00:43

Citaat:
Origineel gepost door rammetje1980
Hallo mijn broeders en zusters,

Wie kan mij helpen aan een boekverslag, het gaat over de volgende boek ""Zoektocht van Fouada"" de [B]schrijvster heet Nawal El Saadawi ,
Wie van jullie heeft het boek gelezen, het is echt heel belangrijk, o wie, o wie kan me helpen aan een goed verslag, dan ben ik jullie duizend maal dankbaar...................................
Dus mensen ik reken op julie...................
Alvast Bedankt

Liefs Rania [/B]
daar heb je schrijfster en rammetje waarom lees je het boek niet zelf en maak dan een boekverslag. Typisch mahraba altijd het gemakkelijk willen hebben. wil niet kritisch zijn, je kunt je eigen redenen hebben maar toen ik naar school ging was het de bedoeling dat je het boek zelf las en becommentarieerde

25-12-2003, 17:55
Kanker hoeren , jullie weten het dus toch niet..ga jezelf geven aan negers en andere gore marokkanen. Slettenbakken, ik wist niet hoe erg het was met de achterstand van de scholing van alle marokkaanse sletten en hoeren...Jullie kunnen dus maar 1 ding; hoereren

26-12-2003, 13:56
Sorry, maar ik denk dat jij je woorden moet terug nemen zuster. Waarom ben je aan het schelden?. Als wij je niet kunnen helpen dan hoef je er niet meteen een scheldpartij van te maken. En zoals sidiahmed al zei waarom lees je het zelf niet.