Bekijk volle/desktop versie : aissati afellay en bakkal slaan culina in elkaar



Pagina's : [1] 2

30-04-2008, 23:06
heb ik net gehoord.....

30-04-2008, 23:11


Ja heb ´t gezien was er zelf bij, Culina ging toen daten met mij en dat vonden de boys niets, omdat ze oogje hadden op mij! Tjaa, ze kunnen niet alles hebben hé

30-04-2008, 23:14
Ja ik zei nog: ´Niet zo kinderachtig jongens, kijk Ecsapiste staat daar en heeft niemand, niet iets voor jou Afellay?´


Was ´ie nog naar je toegekomen?

30-04-2008, 23:17

Citaat door Escapiste:
Ja, zeven keer zelfs. Maar ik ging Koninginnedag in Amsterdam vieren, dus hij durfde niet mee. Geen geslaagde date dus.


Ahh jammer, hij heeft ´t niet zo met Amsterdam. Maar goed Koninginnedag in Utrecht was wel gezellig hoor, met die toeters en bellen enzo..

30-04-2008, 23:19


zet affelay en aisatti in je topictitel en de meisjes vliegen erop af

30-04-2008, 23:22

Citaat door Escapiste:
Nou, het was eerder dat Amsterdam niet zoveel met Afellay heeft. Vooral nadat hij ze3ma het mannetje uit ging hangen haha.

Oef, Utrecht. Ik heb daar een keer Koninginnenacht gevierd met familie, onvergetelijk.


Ahh nee joh, als hij in een oranje outfit zou opdagen met zo´n oranje Koninginnedag pet dan was ´t vergeten en gedaan,,

Jaaa dit jaar was ´t weer een bompa feest, heb genoten hoor. Volgend jaar beter voor jou,,

30-04-2008, 23:23

Citaat door Clashh:
zet affelay en aisatti in je topictitel en de meisjes vliegen erop af


Als er Clash stond, dan zou ik ook kijken hoor!

30-04-2008, 23:27

Citaat door Seliima:
Als er Clash stond, dan zou ik ook kijken hoor!


Genoeg topics over mij laatste tijd, dus veel kijkplezier

30-04-2008, 23:30

Citaat door Escapiste:
Ga daar maar echt niet vanuit Seliima! Ik heb Amsterdammers dingen horen zeggen over Afellay jongen! Geen grap.

Nee even serieus, Koninginnedag in Amsterdam is gewoon gestoord.


Vandaar dat hij altijd ze zonnebril in combinatie met zijn pet ophoudt als we daar gaan shoppen, oeff ik hou zo niet van mieterige mannen!

Ja ik en mijn vriendin wilden in eerste instantie daarheen, maar dat hebben we toch gelaten i.v.m. verkeersdrukte, ouders en te laat komen enzo,,

30-04-2008, 23:31

Citaat door Clashh:
Genoeg topics over mij laatste tijd, dus veel kijkplezier


Ik lees altijd met plezier als ´t gaat over Clashhie,,

30-04-2008, 23:35

Citaat door Seliima:
Ik lees altijd met plezier als ´t gaat over Clashhie,,


ooooh wat lief

maar je krijgt nog steeds geen puntje

30-04-2008, 23:37

Citaat door Escapiste:
Kijk uit hoor, straks slaan zijn reetzuigers nog op hol hier.

Ohh.. over wie heb je het dan als ik vragen mag


30-04-2008, 23:38



Citaat door Clashh:
ooooh wat lief

maar je krijgt nog steeds geen puntje


Gier! Ik zeg nooit meer wat liefs tegen je!

30-04-2008, 23:40

Citaat door Escapiste:
Noem je Afellay mieterig? Kijk uit hoor, straks slaan zijn reetzuigers nog op hol hier.

Ooh nee wacht, zijn niet mijn woorden.

Bij mij is dat allemaal goed gegaan haha, maar verbinding Utrecht-Amsterdam zal inderdaad een heel ander verhaal zijn. Volgend jaar samen dan?


Nee dat zei ik niet, leg dus geen woorden in mijn mond. Ik zei alleen dat ik niet val op mieterige mannen,,

Ja ik wou dat risico niet nemen dus vandaar. En wij hebben geen kermis meer in Utrecht. Amsterdam nog wel, toch?
Insha´Allaah, dan laat ik jou heeeeel Utrecht zien!

30-04-2008, 23:42

Citaat door Seliima:
Gier! Ik zeg nooit meer wat liefs tegen je!


Clash is geen gier, k wil je wel teruggeven, maar k kan niet, dan moet ik andere mensen ook gaan geven .. en k wil ze niet geven want die andere mensen zijn gemeen!

Pagina's : [1] 2