Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ook?



30-04-2008, 22:35
[Ik kan mijn eigen leven niet meer volgen.. Wie heeft dit nog meer?? Is het normaal of watt??]

30-04-2008, 22:40



Citaat door IkBenNadina_:
Ik ook niet, ik ben lang geleden de weg kwijt geraakt



Erg is dat he.. Ik was 'm altijd kwijt.. Maar ik dacht echt dat ik de draad weer had gevonden.. Maar alle sis zo nep.. Zelfs woorden scieten te kort.. Snap je me?

30-04-2008, 22:58
hoe bedoel je meid, je kan je eigen leven niet meer volgen

30-04-2008, 23:03

Citaat door elhoceima_girl:
hoe bedoel je meid, je kan je eigen leven niet meer volgen



Ik weet het zelf niet eens meer..

30-04-2008, 23:17


Ooh okee dan, Moge allah jou helpen, soms zijn er inderdaad van die momenten...

30-04-2008, 23:18
Ja Inshallah.. Klote momenten zijn er zeker.. Dan denk ik dat ik er overheen ben.. Komt er nog een lading Paniek bij!!

30-04-2008, 23:46
Ach meid maak je niet druk, komt wel goed

01-05-2008, 00:29
Ja Inshallah,

01-05-2008, 00:39
Veel mensen zijn verdwaald net als Hans en Grietje. De broodkruimels langs de weg zijn opgegeten en je bent de weg kwijt.
je gaat snoepen aan de wereldse huis van zoetigheid en dan kom je erachter dat het een truk was van de boze heks...

Uiteindelijk kwam het wel goed met Hans en Grietje, maar wel na wat afzien. Ze hebben dingen ondernomen om zichzelf te bevrijden.

Zo is het met ons, langs de weg des levens raak je wel eens de weg kwijt, maar Allah is op de hoogte van wat wij doen, waar we mee bezig zijn en of we geduldig, dankbaar en berouwvol zijn...

Om een beetje grip te krijgen op je leven en dan bedoel ik innerlijke rust, moeten we het bessef hebben dan Allah ons met een doel heeft geschapen, hoe moeilijk het leven ook is, je moet Zijn tevreden proberen te krijgen.

01-05-2008, 00:40

Citaat door sonar:
Veel mensen zijn verdwaald net als Hans en Grietje. De broodkruimels langs de weg zijn opgegeten en je bent de weg kwijt.
je gaat snoepen aan de wereldse huis van zoetigheid en dan kom je erachter dat het een truk was van de boze heks...

Uiteindelijk kwam het wel goed met Hans en Grietje, maar wel na wat afzien. Ze hebben dingen ondernomen om zichzelf te bevrijden.

Zo is het met ons, langs de weg des levens raak je wel eens de weg kwijt, maar Allah is op de hoogte van wat wij doen, waar we mee bezig zijn en of we geduldig, dankbaar en berouwvol zijn...

Om een beetje grip te krijgen op je leven en dan bedoel ik innerlijke rust, moeten we het bessef hebben dan Allah ons met een doel heeft geschapen, hoe moeilijk het leven ook is, je moet Zijn tevreden proberen te krijgen.




Danku!! Jou woorden hebben mij goed gedaan, Inshallah je hebt echt gelijk.. Je hebt het zeker mooi gezegd!!!

01-05-2008, 01:00
iedereen heeft dat weleens, ik heb het ook gehad, maar dat waait wel weg en zal zon in je leven schijnen en zal alles voor je helder worden inchallah!

Na regen komt altijd zonnenschijn

01-05-2008, 02:03
Alles komt uiteindelyk op zyn pootjes terecht hoor

maar niet zomaar

je bent gewoon even u weg kwyt KAN GEBEUREN!!

01-05-2008, 02:09


ben ik de enige die niet snapt wat je bedoelt?

01-05-2008, 13:35
Ow ja dank je wel voor jullie motivatie allemaal!!! Nysha, het is eigenlijk niks joh.. Gwn even Down..!! Maar zoals iedereen hier ook al zei dat het goed komt, komt het Inshallah goed. Gwn even geduld!