Bekijk volle/desktop versie : Waarom is Fawaz Syrie uitgevlucht? wie weet zijn achtergrond?



30-04-2008, 12:48
hij is pas 16 jaren in NL. wat was zijn achtergrond om te migreren?

30-04-2008, 12:50


Fawaz Jneid (Tripoli, 1964) is imam bij de Haagse salafistische As-Soennah moskee. Hij werd geboren in Libanon, maar kreeg na zijn geboorte de Syrische nationaliteit. Hij werkte als imam in Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten. Na de Golfoorlog krijgt hij daar problemen vanwege zijn anti-Amerikaanse houding, en vertrekt in 1992 naar Nederland. Fawaz spreekt Nederlands, maar laat zich in het openbaar door een tolk bijstaan[1].

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid

30-04-2008, 12:52

Citaat door Mister1979:
Fawaz Jneid (Tripoli, 1964) is imam bij de Haagse salafistische As-Soennah moskee. Hij werd geboren in Libanon, maar kreeg na zijn geboorte de Syrische nationaliteit. Hij werkte als imam in Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten. Na de Golfoorlog krijgt hij daar problemen vanwege zijn anti-Amerikaanse houding, en vertrekt in 1992 naar Nederland. Fawaz spreekt Nederlands, maar laat zich in het openbaar door een tolk bijstaan[1].

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid



waarom ving nederland hem op? wat was de aanwinst voor nl?

we spreken niet eens over zo lang geleden. Zijn de deuren nou echt dicht of niet? mensen kunnen volgens mij echt makkelijk NL binnenkomen.

Voor huwelijken doet Nederland super moeilijk, maar anti westerse imams kunnen makkelijk binnenkomen ??

30-04-2008, 12:55

Citaat door SHARRaB_EL_KIF:
waarom ving nederland hem op? wat was de aanwinst voor nl?

we spreken niet eens over zo lang geleden. Zijn de deuren nou echt dicht of niet? mensen kunnen volgens mij echt makkelijk NL binnenkomen.

Voor huwelijken doet Nederland super moeilijk, maar anti westerse imams kunnen makkelijk binnenkomen ??



Kan je el kif drinken????!

30-04-2008, 12:56



Citaat door Fhamator:
Kan je el kif drinken????!



roken vertaal je ook door Neshrob, dus ja kif roken kan vertaald worden door Sharrab el Kif

30-04-2008, 13:01

Citaat door SHARRaB_EL_KIF:
roken vertaal je ook door Neshrob, dus ja kif roken kan vertaald worden door Sharrab el Kif



Really? kif is toch roken?

30-04-2008, 13:46

Citaat door SHARRaB_EL_KIF:
waarom ving nederland hem op? wat was de aanwinst voor nl?

we spreken niet eens over zo lang geleden. Zijn de deuren nou echt dicht of niet? mensen kunnen volgens mij echt makkelijk NL binnenkomen.

Voor huwelijken doet Nederland super moeilijk, maar anti westerse imams kunnen makkelijk binnenkomen ??


Beide zouden ze inderdaad veel serieuzer moeten bekijken, beide werden en worden ernstig misbruikt wat absoluut ten koste gaat van die daar nooit geen kwaad mee wilden of misbruik wilden maken...

Dat is pas triest is mijn mening...

30-04-2008, 14:17
kif....ongeperste/nog niet geknuppelde hashpoeier.

30-04-2008, 14:48
hij is een buurmman van mij geweest, had hele wietplantage in zn zolder

30-04-2008, 14:51
asiel

Syrië is een bathist regime, baathisme gaan niet goed samen met de moslims.

Veel islamitische activisten worden en werden vervolgd en in de bak gegooid, vooral van moslimbroederschap die een islamitische staat nastreven.

Bathisten zijn een zeer kleine minderheid maar ze hebben het leger in hun handen zoals alle arabische leiders die op een of een andere manier pro-imperialisten zijn.

30-04-2008, 15:23

Citaat door JABIR:
hij wel daarom plaatst hij onzin.



wat kom je stoer doen. reageer op mn topic of stop je smoel vol met sambal.


je ziet dat jullie allemaal slecht arabisch spreken.

je kan in darija zeggen


sharrab el kif = kifroker

neshrob el dougane = ik rook

sharrab marlboro= marlboro roker

allemaal zieligerds.

aanhang van fawaz is zeker online gekomen

30-04-2008, 15:27

Citaat door big2:
WEG met die Faatwas.



heb jij die gast binnengelaten?