Bekijk volle/desktop versie : Zo zielig



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2008, 22:44
Bracht net de kleine van me zus naar bed, hij vroeg of ik als ik ging slapen wel de deur op slot deed zodat er geen dieven met pistolen mij konden meenemen.

Waar zo kleine al wel niet over nadenkt

29-04-2008, 22:46


aaah zo touching.. ja die kinderen van tegenwoordig kijken echt teveel tv, ze horen en zien meer dan goed voor hun is

29-04-2008, 22:48

Citaat door Snowflake:
Bracht net de kleine van me zus naar bed, hij vroeg of ik als ik ging slapen wel de deur op slot deed zodat er geen dieven met pistolen mij konden meenemen.

Waar zo kleine al wel niet over nadenkt



WEJOW! waar die kleine aan denkt heb ik gwn meerdere keren meegemaakt met dieven & politieagenten (alleen werd ik niet meegenomen)

29-04-2008, 22:49

Citaat door Appay:
WEJOW! waar die kleine aan denkt heb ik meerdere keren gwn meegemaakt met dieven & politieagenten (alleen werd ik niet meegenomen)


Zielig he
Hoe bedoel je met politieagenten?

29-04-2008, 22:51


och wat schattig

29-04-2008, 22:51

Citaat door sweet_L_R:
aaah zo touching.. ja die kinderen van tegenwoordig kijken echt teveel tv, ze horen en zien meer dan goed voor hun is


Echt he daar moet een jochie van net 4 jaar zich niet eens mee bezig houden.
Een paar jaar terug was ik in huis overvallen met een pistool op me hoofd, en nu heeft me zwager daar pas geleden over gepraat toen die kleine in de buurt was.
Niet zo slim van hem.
Kleine oortjes vangen meer op dan men altijd denkt.

29-04-2008, 22:53

Citaat door Snowflake:
Zielig he
Hoe bedoel je met politieagenten?



Niet normaal, al die herrineringen die weer terug zijn gekomen

Meerdere invallen gepleegd bij ons thuis wegens m'n broer die (zoals gewoonlijk ) een verd8e is van iets

29-04-2008, 22:53
Pistool tegen je hoofd wajaw
Maar kvind het wel schattig van dat kindje

29-04-2008, 22:53
Ik ken dat. Ik moet altijd 't licht voor ze aan laten.



Ik was altijd bang voor krokedillen of spoken onder mijn bed. Sprong altijd van een paar meter naar mijn bed toe. Bang dat iemand aan mijn been zou trekken.

29-04-2008, 22:53

Citaat door Appay:
Niet normaal, al die herrineringen die weer terug zijn gekomen

Meerdere invallen gepleegd bij ons thuis wegens m'n broer die (zoals gewoonlijk ) een verd8e is van iets


Vreselijk. Dat moeten ook nare ervaringen voor jou zijn geweest

29-04-2008, 22:54
AAAH, zo zielig!

29-04-2008, 22:55

Citaat door love_tinghir:
Ik ken dat. Ik moet altijd 't licht voor ze aan laten.



[COLOR=red]Ik was altijd bang voor krokedillen of spoken onder mijn bed. Sprong altijd van een paar meter naar mijn bed toe. Bang dat iemand aan mijn been zou trekken.[/COLOR]


Haha jaa dat had ik ook. En ik droomde elke nacht over oorlog. Dat ze weer met tanks door de straten kwamen rijden

29-04-2008, 22:55



Citaat door Snowflake:
Vreselijk. Dat moeten ook nare ervaringen voor jou zijn geweest



De laatste inval was een maand geleden

Dat was de zoveelste keer dat ik t al gewend was geraakt

29-04-2008, 22:56

Citaat door eScO_maRoC:
Pistool tegen je hoofd wajaw
Maar kvind het wel schattig van dat kindje


Het is ook schattig, maar vind het zo zielig. Ik ben zo 2 uurtjes bij hem blijven liggen, kon hem daar niet zo alleen laten liggen

29-04-2008, 22:58

Citaat door Appay:
De laatste inval was een maand geleden

Dat was de zoveelste keer dat ik t al gewend was geraakt


Gewend of niet, het is en blijven kut ervaring.
Toch?

Pagina's : [1] 2 3