Bekijk volle/desktop versie : Is WereldOorlog III al begonnen?



Pagina's : [1] 2

29-04-2008, 13:36
Dat las ik laatst? Wie, wat, waar, wanneer, waarom? Misschien dat iemand beetje info erover heeft barakallaahufeekum

29-04-2008, 14:07


Maar natuurlijk 'War on Terror' is het begin van een 3e wereld oorlog dat zegt bijna elke oorlog expert van Amerika...

29-04-2008, 14:10
Bush daarover: http://youtube.com/watch?v=Dfl1iohlRoI

29-04-2008, 14:12
nee nog nie
een derde wereldoolog kan niet beginnen tussen twee partijen die qua mogelijkheden niet gelijk zijn of bijna gelijk of tenminste gelijkenissen ..

Als china, rusland, iran, cuba en noord-koreaa enerzijds en europa met amerika anderzijds tegen elkaar botsen dan kan het wel een 3de wereldoorlog zijn ...

india, japan, pakistan en israel moeten neutraal blijven anders is het einde van leven op aarde ..

en de rest van de wereld afrika, latijns-amerika en moslimlanden (dus landen die kapot zijn gemaakt door kolonisatie en imperialisme van het westen) zijn gewoon niets en heel zwak. Belgie alleen (10 miljoen inwoners) kan al die landen veroeveren

29-04-2008, 14:16


Maar hij waarschuwd voor een derde wereldoorlog, hij zegt niet dat die al begonnen is of wel?

En heb je ook uitspraken van die oorlogexperts en wat houd war on terror precies in?

29-04-2008, 14:22

Citaat door Thiworawin:
nee nog nie
een derde wereldoolog kan niet beginnen tussen twee partijen die qua mogelijkheden niet gelijk zijn of bijna gelijk of tenminste gelijkenissen ..

Als china, rusland, iran, cuba en noord-koreaa enerzijds en europa met amerika anderzijds tegen elkaar botsen dan kan het wel een 3de wereldoorlog zijn ...

india, japan, pakistan en israel moeten neutraal blijven anders is het einde van leven op aarde ..

en de rest van de wereld afrika, latijns-amerika en moslimlanden (dus landen die kapot zijn gemaakt door kolonisatie en imperialisme van het westen) zijn gewoon niets en heel zwak. Belgie alleen (10 miljoen inwoners) kan al die landen veroeveren


China: Xinjiang/Uyghur
Rusland: Kauskasus
Iran: Zegt genoeg
Noord Korea: Zegt genoeg
Europa en Amerika: = Nato, VN noem maar hoe je het wilt noemen; In Afghanistan, Somalie, Irak, Darfur, Algerije, Jazeerat al-Arab etc. etc.
Israel: Palestina

En zo kan men de hele dag doorgaan...

Als je niet ziet dat vandaag de dag een begin is van Derde Wereld oorlog dan heb je geen weet van Oorlogen of dan is er iets mis?

29-04-2008, 14:22
ja nu richting iran dan pakistan dan nord afrika algerij en marokko

29-04-2008, 14:24

Citaat door pizatie:
ja nu richting iran dan pakistan dan nord afrika algerij en marokko

Broeder jouw logo is van osama bin laden samen zwering tegen joden en christenen, mooi bewerkt!

29-04-2008, 14:28

Citaat door Muwa7eed:
China: Xinjiang/Uyghur
Rusland: Kauskasus
Iran: Zegt genoeg
Noord Korea: Zegt genoeg
Europa en Amerika: = Nato, VN noem maar hoe je het wilt noemen; In Afghanistan, Somalie, Irak, Darfur, Algerije, Jazeerat al-Arab etc. etc.
Israel: Palestina

En zo kan men de hele dag doorgaan...

Als je niet ziet dat vandaag de dag een begin is van Derde Wereld oorlog dan heb je geen weet van Oorlogen of dan is er iets mis?



wereldoorlog tussen wie en wie ?? pizpiza tegen pozpoz wella ??

zijde gij ni normaal in u kop of wa??!!!!

wereld oorlog tussen euorpa en saudia wella????
haha da ga ni , die gaan vertrekken en die mannekes met een zero op hoofd daar klappen geven en terug naar huis .. da is geen oorlog net als dien in afghanitstan, irak, somalia, .. da's geen oorlog ..

wereldoorlog kan NIET beginenn tussen twee partijen die qua mogelijkheden niet veel gelijkenissen hebben zoals soort wappens en technologie enzovoorts ..

wach iemand met een meske gaat oorlog voeren met een andere die pistool heeft ??


denk normaal na ale3ziz

29-04-2008, 14:33

Citaat door Thiworawin:
wereldoorlog tussen wie en wie ?? pizpiza tegen pozpoz wella ??

zijde gij ni normaal in u kop of wa??!!!!

wereld oorlog tussen euorpa en saudia wella????
haha da ga ni , die gaan vertrekken en die mannekes met een zero op hoofd daar klappen geven en terug naar huis .. da is geen oorlog net als dien in afghanitstan, irak, somalia, .. da's geen oorlog ..

wereldoorlog kan NIET beginenn tussen twee partijen die qua mogelijkheden niet veel gelijkenissen hebben zoals soort wappens en technologie enzovoorts ..

wach iemand met een meske gaat oorlog voeren met een andere die pistool heeft ??


denk normaal na ale3ziz


Na zo'n reactie moet ik me afvragen of jij wel een Moslim bent?

Geil jij op wapens ofzo man, Sub7anAllaah! Het is geen Saudi Arabie vs Amerika.

Het is Hizbu Shaytana vs Hizbu Allaah

29-04-2008, 14:38

Citaat door Muwa7eed:
Na zo'n reactie moet ik me afvragen of jij wel een Moslim bent?

Geil jij op wapens ofzo man, Sub7anAllaah! Het is geen Saudi Arabie vs Amerika.

Het is Hizbu Shaytana vs Hizbu Allaah


a ga slapen al jaahil ..
gij begrijpt niets ..


gij denkt Allah gaat u een wonder geven .. Allah heeft deze wereld geschapen wel ja .; maa deze wereld werkt met sabab en mosabbib (oorzaak en gevolg) dus sociale wetten en fysische wetten ..

wa a3iddo lahom mastata3tom min 9owwat wa min ribaat al khayl

wach ga je vandaag me al-khayl combateren wella ??

ok, het vers moet juist in andere leven en in een andere marhala begrepen worden ...


misschien wel een oorlog tussen die hizbs je hebt gelijk

maar



geen


derde wereld oorlog

29-04-2008, 14:44

Citaat door Thiworawin:
a ga slapen al jaahil ..
gij begrijpt niets ..


gij denkt Allah gaat u een wonder geven .. Allah heeft deze wereld geschapen wel ja .; maa deze wereld werkt met sabab en mosabbib (oorzaak en gevolg) dus sociale wetten en fysische wetten ..

wa a3iddo lahom mastata3tom min 9owwat wa min ribaat al khayl

wach ga je vandaag me al-khayl combateren wella ??

ok, het vers moet juist in andere leven en in een andere marhala begrepen worden ...


misschien wel een oorlog tussen die hizbs je hebt gelijk

maar



geen


derde wereld oorlog


Sorry maar je Nederlands is belabberd ik kan niet verstaan wat je zegt, enigste wat ik van je versta is die ayah.

Wil je nu zeggen dat er geen 3e wereld oorlog komt? Of dat de Moslims gaan verliezen wat probeer je nu te zeggen?

29-04-2008, 14:58



Citaat door Muwa7eed:
Sorry maar je Nederlands is belabberd ik kan niet verstaan wat je zegt, enigste wat ik van je versta is die ayah.

Wil je nu zeggen dat er geen 3e wereld oorlog komt? Of dat de Moslims gaan verliezen wat probeer je nu te zeggen?


nee
geen WW III tussen kaafirs en moslims, wel een gewone strijd (siraa3) .. da wel tussen recht en onrecht overal op deze aarde maar geen WW III vriend.

miss wel een WW III maar dan tussen twee partijen die qua materiele mogelijkheden veel gelijkenissen vertonen.

29-04-2008, 19:49

Citaat door Leila_Montana:
Maar hij waarschuwd voor een derde wereldoorlog, hij zegt niet dat die al begonnen is of wel?

En heb je ook uitspraken van die oorlogexperts en wat houd war on terror precies in?


.

29-04-2008, 19:58
ja okhti
het antwoord is zeer duidelijk
neeeeen, er is geen derde wereld oorlog en kan ook niet zolang de grote machten nie tegen elkaar botsen.

wa assalaaam wa assalaaat 3ala nnabi

Pagina's : [1] 2