Bekijk volle/desktop versie : Jaloers op...



Pagina's : [1] 2

28-04-2008, 18:49
Wat benijd je in een ander? Het is een taboe, ik weet het, niemand is ooit jaloers..maar vandaag mag je hier kwijt wat jou soms gifgroen maakt....

Ik begin; ik ben soms jaloers op vrouwen die heel onschuldig zijn en een rustig leven leiden zonder zonden....Heilige vrouwen bestaan niet... maar soms lijkt het of die vrouwen nooit iets verkeerd doen, nooit roddelen, altijd braaf naar hun man luisteren, nooit in het verleden iets erg gedaan hebben... Dan denk ik; was ik ook maar zo.....

28-04-2008, 18:54



Citaat door niesj:
Wat benijd je in een ander? Het is een taboe, ik weet het, niemand is ooit jaloers..maar vandaag mag je hier kwijt wat jou soms gifgroen maakt.... [/SIZE]

Ik begin; ik ben soms jaloers op vrouwen die heel onschuldig zijn en een rustig leven leiden zonder zonden....[SIZE="3"]Heilige vrouwen bestaan niet[/SIZE]... maar soms [SIZE="3"]lijkt het of die vrouwen nooit iets verkeerd doen, nooit roddelen, altijd braaf naar hun man luisteren, nooit in het verleden iets erg gedaan hebben... Dan denk ik; was ik ook maar zo.....


Je zegt het zelf al.. het LIJKT maar zo..

Dus waar ben je dan precies jaloers op ? Op het image dat ze hebben of op het feit dat ze hun image zo weten te presenteren naar de buitenwereld.. ?

Overigens denk ik dat er wel vrouwen zijn die bijna niets verkeerd doen.. niet veel..mss 1 op de........ triljoen ofzo..

Maar ze zijn er wel degelijk..

28-04-2008, 18:56
Ik ben echt niet jaloers op andere vrouwen.. ik kan me er echt niets bij voorstellen. Soms denk ik weleens van ik wou dat ik dit of dat had maar dat is geen jaloezie te noemen.

28-04-2008, 18:57

Citaat door Saloua1978:
Ik ben echt niet jaloers op andere vrouwen.. ik kan me er echt niets bij voorstellen. Soms denk ik weleens van ik wou dat ik dit of dat had maar dat is geen jaloezie te noemen.


Nee dat heet gewoon hebberigheid..

28-04-2008, 18:58



Citaat door LadyRabat:
Nee dat heet gewoon hebberigheid..


28-04-2008, 18:59

Citaat door niesj:


wat lach je.. geef es antw op mn vraag man..

28-04-2008, 18:59

Citaat door LadyRabat:
Je zegt het zelf al.. het LIJKT maar zo..

Dus waar ben je dan precies jaloers op ? Op het image dat ze hebben of op het feit dat ze hun image zo weten te presenteren naar de buitenwereld.. ?

Overigens denk ik dat er wel vrouwen zijn die bijna niets verkeerd doen.. niet veel..mss 1 op de........ triljoen ofzo..

Maar ze zijn er wel degelijk..

Ik ken toevallig twee vrouwen die echt heel islamitisch leven en écht niets verkeerds doen...op die twee kan ik echt jaloers zijn...
Dan denk ik bij mezelf meid meid...wat moet jij nog veel goed maken met Allah

28-04-2008, 19:00
ben jaloers op andere vrouwen omdat ze kids hebben
.....
en jaloers op vrouwen die de islam beter kennen dan ik,

28-04-2008, 19:00

Citaat door LadyRabat:
wat lach je.. geef es antw op mn vraag man..

Ben je echt nooit jaloers....op iemands engelengeduld misschien??

28-04-2008, 19:02

Citaat door niesj:
Ik ken toevallig twee vrouwen die echt heel islamitisch leven en écht niets verkeerds doen...op die twee kan ik echt jaloers zijn...
Dan denk ik bij mezelf meid meid...wat moet jij nog veel goed maken met Allah



Ewa ik hoop voor die vrouwen dat ze ook echt zo leven dan, dat zou echt toppie zijn. En voor jou is het gewoon een reminder toch..

28-04-2008, 19:03

Citaat door Delicata:
ben jaloers op andere vrouwen omdat ze kids hebben
.....
en jaloers op vrouwen die de islam beter kennen dan ik,

Dat tweede herken ik...maar dat eerste totaal niet...

Mn man en ik zijn al elf jaar bezig om kinderen te krijgen maar dat gevoel heb ik nooit gehad...maar ik kan heel goed begrijpen waar dat vandaan komt hoor....

28-04-2008, 19:04

Citaat door LadyRabat:
Ewa ik hoop voor die vrouwen dat ze ook echt zo leven dan, dat zou echt toppie zijn. En voor jou is het gewoon een reminder toch..

inderdaad, is het ook...maar zied jij lult je er niet onderuit hoor lady...vertel es waar jij groen van ziet....

28-04-2008, 19:06


Poehh, ben zovaak 'jaloers'. Niet dat ik dan misgunnend ben, helemaal niet. Maar ik krijg dan zo'n gevoel 'had ik dat maar ook'.
Ik heb dat bij zoveel mensen. Vrouwen die er beeldschoon uitzien, vrouwen die enorm veel geld hebben op hun bankrekening e.d.

28-04-2008, 19:09

Citaat door niesj:
Dat tweede herken ik...maar dat eerste totaal niet...

Mn man en ik zijn al elf jaar bezig om kinderen te krijgen maar dat gevoel heb ik nooit gehad...maar ik kan heel goed begrijpen waar dat vandaan komt hoor....


ja jaloers is het niet, maar jij begrijpt mij punt wel..

insallah zal er gauw een niesjs komen

de tweede is echt iets waar we wel aan kunnen werke..

28-04-2008, 19:10

Citaat door Imane_Arab:
Poehh, ben zovaak 'jaloers'. Niet dat ik dan misgunnend ben, helemaal niet. Maar ik krijg dan zo'n gevoel 'had ik dat maar ook'.
Ik heb dat bij zoveel mensen. Vrouwen die er beeldschoon uitzien, vrouwen die enorm veel geld hebben op hun bankrekening e.d.

Jij wordt waarschijnlijk ook bewonderd om je openhartigheid....
Jij zegt het terwijl veel mensen hetzelfde denken maar niet hardop durven uit te spreken...

Pagina's : [1] 2