Bekijk volle/desktop versie : ex?



28-04-2008, 18:39
Ik zit al een tijdje met iets en ik vraag me af of ik m'n ware ben misgelopen in het leven. We zijn al 8 jaar uitelkaar en het was in het begin heel erg moeilijk maar na een jaar of twee ben ik er uiteindelijk over heen gekomen. Nu heb ik afgelopen weekend over hem gedroomd en alles kwam weer boven. Hij was m'n eerste en ook enige liefde. Bestaat er een ware en ben ik hem nu gewoon kwijt? Hij is trouwens al een tijdje getrouwd en misschien heeft hij al kinderen maar we hebben sinds het over is al geen contact meer.
Hoe denken jullie erover?

28-04-2008, 18:42


Ik geloof in iets als elkmekteb. Het staat al voorgeschreven met wie je trouwt. En als het met je ex is, dan zal het maar zo zijn, ook al heeft hij 6 kinderen... .

Maar wie weet misschien is je tijd nog niet gekomen.

28-04-2008, 18:43
Ga verder met je leven meid...
Je droomt over hem omdat je het missschien niet helemaal voor jezelf hebt afgesloten...
Vergeet hem, je bent niet voor niets uit elkaar...

28-04-2008, 18:50

Citaat door niesj:
Ga verder met je leven meid...
Je droomt over hem omdat je het missschien niet helemaal voor jezelf hebt afgesloten...
Vergeet hem, je bent niet voor niets uit elkaar...


hij was voor heel lang uit m'n leven en afgelopen weekend droomde ik ineens over hem. het is niet dat ik nooit verder ben gegaan maar ik vraag me af of er een ware bestaat zoals zovele dames hier over hun huidige partner spreken.

28-04-2008, 18:56



Citaat door L_O_L:
hij was voor heel lang uit m'n leven en afgelopen weekend droomde ik ineens over hem. het is niet dat ik nooit verder ben gegaan maar ik vraag me af of er een ware bestaat zoals zovele dames hier over hun huidige partner spreken.

Die bestaat wel degelijk, maar dat is niet je ex...die is voor iemand anders de ware...

Misschien mis je nu het gevoel van een partner hebben, je leven delen met iemand en droom je over je ex omdat je dit behalve met hem verder met niemand anders ooit hebt gedaan...?

Je moet de ware niet idealiseren, iemand kan misschien voor altijd de jouwe zijn maar niet altijd de liefste, de knapste, de attentste, etc...
En wat meiden hier over hun vent zeggen klinkt altijd leuk en mooi, maar de negatieve dingen hoor je niet zo snel...

28-04-2008, 19:05

Citaat door niesj:
Die bestaat wel degelijk, maar dat is niet je ex...die is voor iemand anders de ware...

Misschien mis je nu het gevoel van een partner hebben, je leven delen met iemand en droom je over je ex omdat je dit behalve met hem verder met niemand anders ooit hebt gedaan...?

Je moet de ware niet idealiseren, iemand kan misschien voor altijd de jouwe zijn maar niet altijd de liefste, de knapste, de attentste, etc...
En wat meiden hier over hun vent zeggen klinkt altijd leuk en mooi, maar de negatieve dingen hoor je niet zo snel...


waarschijnlijk heb je gelijk, ik mis het inderdaad een partner te hebben en omdat ik nooit meer zo'n liefde heb meegemaakt vroeg ik me af of ik de boot gemist had.

28-04-2008, 19:08

Citaat door L_O_L:
waarschijnlijk heb je gelijk, ik mis het inderdaad een partner te hebben en omdat ik nooit meer zo'n liefde heb meegemaakt vroeg ik me af of ik de boot gemist had.

Die boot bestuur jezelf onder Allahs leiding dus je kunt hem nooit missen....
Hij komt vanzelf in je leven wanneer het moment daar is...

28-04-2008, 19:15
Dat is shaytaan die je in de war wilt brengen. Als hij getrouwd is dan moet je hem vergeten en door gaan met je leven en vertrouwen op Allah om ook jouw ware snel te vinden .