Bekijk volle/desktop versie : DRINGEND: Zusters uit Den Haag!!(IVOE)



Pagina's : [1] 2

28-04-2008, 12:24
Assalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,

Incha allaah verkeren jullie allen in een goede staat van goede gezondheid en Imaan.

Zoals jullie weten vindt er vanaf donderdag een conferentie plaats in A'dam van het Instituut voor Opvoeding en Educatie.

Welke zuster zou mij willen helpen aan een boek die alleen verkrijgbaar is in Masjid Assoennah te Den Haag. Het boek heet: Al-wajiz.

Het is een wetsleer boek in het Arabisch en ik heb het dringend nodig voor mijn lessen, want op het internet is het uitverkocht.

Dus, kom je naar de conferentie en woon je in Den Haag, help me dan aan het boek omwille van Allaah soebhanahoe wata3ala.

Baraka allaahoe feekoem.

Wassalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,

28-04-2008, 12:32


In Amsterdam is tie ook verkrijgbaar.

Was salaamoe alaikoem.

28-04-2008, 12:58
Waar in Amsterdam?

Eltawheed heeft hem niet, Attawbah niet, Dilara niet.

Baraka allaahoe feekoem.

28-04-2008, 12:58

Citaat door eensimpelemeid:
Assalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,

Incha allaah verkeren jullie allen in een goede staat van goede gezondheid en Imaan.

Zoals jullie weten vindt er vanaf donderdag een conferentie plaats in A'dam van het Instituut voor Opvoeding en Educatie.

Welke zuster zou mij willen helpen aan een boek die alleen verkrijgbaar is in Masjid Assoennah te Den Haag. Het boek heet: Al-wajiz.

Het is een wetsleer boek in het Arabisch en ik heb het dringend nodig voor mijn lessen, want op het internet is het uitverkocht.

Dus, kom je naar de conferentie en woon je in Den Haag, help me dan aan het boek omwille van Allaah soebhanahoe wata3ala.

Baraka allaahoe feekoem.

Wassalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,


Wooww...is dat niet de moskee van halfzotte, volslagen idioot Fawazz

Marchouch...goog for your brother...de mond gesnoerd als nooit tevoren

28-04-2008, 13:00



Citaat door eensimpelemeid:
Waar in Amsterdam?

Eltawheed heeft hem niet, Attawbah niet, Dilara niet.

Baraka allaahoe feekoem.


In Tawheed hebben ze wel, heb je gevraagd?

Maar in As soennah hebben ze zeker, zag m gister nog.

28-04-2008, 13:01
Wa alaikoem salam,

Zuster kun je me de auteur van het boek geven, want mijn man werkt in de moskee en kan het meenemen inschaAllah.

Het boek heet 'al-wajiz fi fiqh assoennah wa alkittab al azeez'?

28-04-2008, 13:02

Citaat door just_palestin:
In Tawheed hebben ze wel, heb je gevraagd?

Maar in As soennah hebben ze zeker, zag m gister nog.



Was je gisteren geweest?
Hoe is de Ashoennah Moskee eigenlijk?
Heb gehoord dat veel gebrainwashte en gedoctrineerde jonge Marokkanen komen? Klopt dat?
Die zich kunnen verenzelvigen met de woorden van Fawazz....Precies dezelfde woorden zoals die bij PenP waren gevallen.
Stelletje ongelovigen...die andere Moslims voor hypocriet uitmaken...

28-04-2008, 13:03

Citaat door just_palestin:
In Tawheed hebben ze wel, heb je gevraagd?

Maar in As soennah hebben ze zeker, zag m gister nog.


Nee broeder, ze hebben hem echt niet. Zusters hebben voor mij gekeken en alle zusters die de lessen volgen hebben het van Assoennah of het internet.

28-04-2008, 13:04

Citaat door Mouslima23:
Wa alaikoem salam,

Zuster kun je me de auteur van het boek geven, want mijn man werkt in de moskee en kan het meenemen inschaAllah.

Het boek heet 'al-wajiz fi fiqhi assoennah wa alkittab al azeez'?


Aah macha allaah, baraka allaahoe feeki. Er is maar één wajiz en het is inderdaad een wetsleer boek.

Ik zou het erg op prijs stellen als het zou lukken.

28-04-2008, 13:05

Citaat door eensimpelemeid:
Nee broeder, ze hebben hem echt niet. Zusters hebben voor mij gekeken en alle zusters die de lessen volgen hebben het van Assoennah of het internet.


Ghair insha Allah de zuster hier boven kan je helpen insha Allah.

28-04-2008, 13:07

Citaat door eensimpelemeid:
Assalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,

Incha allaah verkeren jullie allen in een goede staat van goede gezondheid en Imaan.

Zoals jullie weten vindt er vanaf donderdag een conferentie plaats in A'dam van het Instituut voor Opvoeding en Educatie.

Welke zuster zou mij willen helpen aan een boek die alleen verkrijgbaar is in Masjid Assoennah te Den Haag. Het boek heet: Al-wajiz.

Het is een wetsleer boek in het Arabisch en ik heb het dringend nodig voor mijn lessen, want op het internet is het uitverkocht.

Dus, kom je naar de conferentie en woon je in Den Haag, help me dan aan het boek omwille van Allaah soebhanahoe wata3ala.

Baraka allaahoe feekoem.

Wassalaam aleykoem wara7matoe allaahi wabarakatoeh,


Ik heb al wajiz uit beverwijk gehaald soeb7aana Allaah.

28-04-2008, 13:07

Citaat door eensimpelemeid:
Aah macha allaah, baraka allaahoe feeki. Er is maar één wajiz en het is inderdaad een wetsleer boek.

Ik zou het erg op prijs stellen als het zou lukken.


Mag ik de schrijver?, dan laat ik hem zoeken

28-04-2008, 13:11



Citaat door Mouslima23:
Mag ik de schrijver?, dan laat ik hem zoeken



Al wajiz fie fiqh assoennah wal kitaabil 'aziez van 'Abdul 'adhiem ibn badawi el galafi

28-04-2008, 13:12

Citaat door um_7usaam:
Al wajiz fie fiqh assoennah wal kitaabil 'aziez van 'Abdul 'adhiem ibn badawi el galafi


BarakAllahoefieki.


@Topicstarter ik laat mijn man het boek zoeken en als je wil, dan kan ik het boek opsturen.

28-04-2008, 13:17

Citaat door Mouslima23:
Mag ik de schrijver?, dan laat ik hem zoeken


Baraka allaahoe feeki voor de moeite zuster, je hebt mij heel blij gemaakt met je hulp.


De auteurs zijn:

1- Muhammed Safwaan Nour Eddien
2- Muhammed Achawarfy
3- Muhammed ibn Ibraahiem Choekrah

Deze naam staat er ook op:

3abd Al-3adhiem bin bara Al-Khalfiy

Je kan dit plaatje aan je man laten zien incha allaah:

http://mijnboek.info/boekwinkel/popup_image.php?pID=203

Kom je incha allaah naar de conferentie zuster?

Pagina's : [1] 2