Bekijk volle/desktop versie : de EURO: WEG ERMEE!!!



Pagina's : [1] 2 3

22-12-2003, 12:16

Citaat door mauritaniagirl:
Ik ben er voor dat de gulden terugkomt. Laatste tijd zie je weer wat artikeltjes in kranten staan over dit onderwerp. Door de euro zijn veel mensen in de schulden gekomen etc.
Wat vinden jullie?
.

22-12-2003, 12:18


Die schulden verdwijnen niet als de gulden terug komt....

22-12-2003, 12:31
en de gulden zal niet meer zoveel waard worden als dat hij was toen we hem nog hadden. De koers is nu toch al verziekt....

22-12-2003, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
en de gulden zal niet meer zoveel waard worden als dat hij was toen we hem nog hadden. De koers is nu toch al verziekt....
En als de gulden weer terug komt krijgen de winkeliers nog een kans om prijzen "mooi te maken".

Iets van 1 euro wordt dan F 2,50

22-12-2003, 13:01



Citaat:
Origineel gepost door Jupiter
En als de gulden weer terug komt krijgen de winkeliers nog een kans om prijzen "mooi te maken".

Iets van 1 euro wordt dan F 2,50
Precies, grote kans dus dat het dan nog erger wordt dan het nu al is.....

22-12-2003, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door mauritaniagirl
Ik ben er voor dat de gulden terugkomt. Laatste tijd zie je weer wat artikeltjes in kranten staan over dit onderwerp. Door de euro zijn veel mensen in de schulden gekomen etc.
Wat vinden jullie?
De gulden is echt verleden tijd,
accepteer dat.

22-12-2003, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door Faatima
De gulden is echt verleden tijd,
accepteer dat.
Sterker nog: leve de EURO!!


De meeste Marokkanen komen regelmatig in België, Frankrijk of Duitsland en je moest altijd allerlei soorten valuta's bij je hebben en je wist nooit wat nou de preciese prijs was als je iets in het buitenland kocht. Ook bij het wisselen van guldens in Marokko moest je goed opletten om niet opgelicht te worden. En als je in Spanje moest tanken kon je nooit zeker weten wat benzine ongeveer kost. Nu is alles verleden tijd dankzij de EURO!!!!

22-12-2003, 14:27

Citaat:
Origineel gepost door Jupiter
Sterker nog: leve de EURO!!


De meeste Marokkanen komen regelmatig in België, Frankrijk of Duitsland en je moest altijd allerlei soorten valuta's bij je hebben en je wist nooit wat nou de preciese prijs was als je iets in het buitenland kocht. Ook bij het wisselen van guldens in Marokko moest je goed opletten om niet opgelicht te worden. En als je in Spanje moest tanken kon je nooit zeker weten wat benzine ongeveer kost. Nu is alles verleden tijd dankzij de EURO!!!!
Hoofdrekenen is een eitje voor vele Marokkanen.
Die zijn sem als het om geld uitgaves gaat.

22-12-2003, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door Jupiter
Sterker nog: leve de EURO!!


De meeste Marokkanen komen regelmatig in België, Frankrijk of Duitsland en je moest altijd allerlei soorten valuta's bij je hebben en je wist nooit wat nou de preciese prijs was als je iets in het buitenland kocht. Ook bij het wisselen van guldens in Marokko moest je goed opletten om niet opgelicht te worden. En als je in Spanje moest tanken kon je nooit zeker weten wat benzine ongeveer kost. Nu is alles verleden tijd dankzij de EURO!!!!
Dat is dan ook echt het enige voordeel. We kunnen in Europa goed zien wat alles kost.

22-12-2003, 14:34

Citaat:
Origineel gepost door Johanna
Dat is dan ook echt het enige voordeel. We kunnen in Europa goed zien wat alles kost.
Het is gewoon handig voor mensen die vaak binnen Europa reizen. En sommige dingen zijn echt goedkoper in België of Duitsland.

22-12-2003, 15:29
ik haat de euro

22-12-2003, 15:34
De euro is één van de onderdelen van één groot Europa. En grootheidswaanzin is nooit goed. Daar krijg je alleen maar ellende van. Straks hebben we allemaal grote staten en als die ruzie met elkaar krijgen dan heb je pas echt de ellende aan de gang.

De euro had er wat mij betreft nooit moeten komen, maar nu die er eenmaal is, moet je het zo laten. Het geeft nog meer ellende wanneer je alles weer terug gaat draaien.

22-12-2003, 15:46


Iedereen die zijn euro's haat mag ze zo bij mij komen inleveren hoor.

Ik ben gek op de euro...Hoe meer hoe beter!!!

22-12-2003, 15:51

Citaat:
Origineel gepost door Peej
Iedereen die zijn euro's haat mag ze zo bij mij komen inleveren hoor.

Ik ben gek op de euro...Hoe meer hoe beter!!!
ik geef ze als jij mij de gulden weer geeft
want daar kan je heel veel nu mee verdienen

22-12-2003, 16:03
ja man ik wil de gulden trug
isn echt veel beter.............

Pagina's : [1] 2 3