Bekijk volle/desktop versie : Help!!! Het is zooo moeilijk!!!



Pagina's : [1] 2

22-12-2003, 11:11
Wat moet ik nou doen?!

Een jaar op papier getrouwd (door druk van ouders) maar hoe dichterbij t komt, hoe erger.... kortom, ik KAN t niet meer doorzetten... (ik heb mn best voor mijn ouders gedaan)....maar helaas kan ik dat niet de rest van mijn leven volhouden........

Maar HOE nu verder, met mijn ouders is t echt niet bespreekbaar, ik kan t niet ter sprake brengen, en ze zullen t nooit accepteren!!!

En nog een probleem..... begin gevoelens voor een ander te krijgen

Helpppppppp????

22-12-2003, 11:18


helaas, het enige advies wat ik je kan geven is probeer met je ouders en je verloofde te praten, hoe moeilijk het ook is

22-12-2003, 11:21
praten helpt helaas niet in mijn geval.....mijn ouders zullen t noooit begrijpen.....en die man met wie ik op papier getrouwd ben, die kan ik echt niet uitstaan, ik walg van hem!!!

22-12-2003, 11:44

Citaat:
Origineel gepost door Alive


En nog een probleem..... begin gevoelens voor een ander te krijgen

Helpppppppp????
Totaal geen medelijden met jou.

want jij gaat hoe je het ook went of keert gewoon vreemd.

22-12-2003, 11:45


Maar hoe zit het dan met die ander waar je gevoelens voor begint te krijgen?Is dat wederzijds?

22-12-2003, 11:50

Citaat:
Origineel gepost door Hadria
Totaal geen medelijden met jou.

want jij gaat hoe je het ook went of keert gewoon vreemd.
als ik t voor t zeggen had...(ooit) dan had t niet zo gehoeven...

ik heb immers nooit wat voor deze sukkel gevoeld!!!!!

en staat er ergens dat ik behoefte had aan medelijden?!

22-12-2003, 11:51

Citaat:
Origineel gepost door Misssweetie
Maar hoe zit het dan met die ander waar je gevoelens voor begint te krijgen?Is dat wederzijds?
ja, dat is wederzijds ja, maar ik kan helaas niet verder, of hem laten komen zolang ik aan deze huidige "nachtmerrie" vastzit

22-12-2003, 11:54
Jah...best moeilijk...kun je het ook niet via iemand anders doen die meer invloed heeft op je ouders...

22-12-2003, 11:59

Citaat:
Origineel gepost door Alive
als ik t voor t zeggen had...(ooit) dan had t niet zo gehoeven...

ik heb immers nooit wat voor deze sukkel gevoeld!!!!!

en staat er ergens dat ik behoefte had aan medelijden?!
Maar wel indirect medelijden vragen.

Omdat het allemaal de schuld van je ouders is.

22-12-2003, 12:06

Citaat:
Origineel gepost door Misssweetie
Jah...best moeilijk...kun je het ook niet via iemand anders doen die meer invloed heeft op je ouders...
ik wil t zo beperkt mogelijk houden, je weet mensen praten, en ik schaam me om t er met iemand over te hebben....te erg gewoon...

22-12-2003, 12:09

Citaat:
Origineel gepost door Hadria
Maar wel indirect medelijden vragen.

Omdat het allemaal de schuld van je ouders is.
als jij voor 100% achter uithuwelijken staat, dan is dat jouw keuze en mening (wellicht een conclusie uit jouw negatieve ervaringen).. Allahoe Allem, maar dat gaat mij verder ook niets aan.....

En nogmaals, ik heb absoluut geen behoefte aan medelijden, en zéééker niet van mensen zoals jij (die geen idee hebben van hoe of wat)...

dus meneer, bedankt voor uw mening, maar laat t maar daarbij ok..!!

22-12-2003, 12:15
Jah...ik kan natuurlijk gewoon zeggen dat je het tog op een of andere manier moet zeggen....maar ik weet niet wat de situatie precies is,en ook niet van die man....dus jah...

22-12-2003, 12:20


ach meid,

deze topic is weer gewoon: ZINLOOS!!!

(net zoals alle andere pogingen die ik heb gedaan om voor mezelf, en mijn geluk op te komen)

maar ik heb t geprobeerd.....en mijn situatie is de reden waarom vele marokkaanse meiden tegenwoordig in opvanghuizen ed belanden....Alles wordt naar hun gekaatst!!!!!

en WIJ (zulke meiden) hebben t allemaal zelf gedaan (denken de onwetenden)

22-12-2003, 12:29

Citaat:
Origineel gepost door Alive
als jij voor 100% achter uithuwelijken staat, dan is dat jouw keuze en mening (wellicht een conclusie uit jouw negatieve ervaringen).. Allahoe Allem, maar dat gaat mij verder ook niets aan.....

En nogmaals, ik heb absoluut geen behoefte aan medelijden, en zéééker niet van mensen zoals jij (die geen idee hebben van hoe of wat)...

dus meneer, bedankt voor uw mening, maar laat t maar daarbij ok..!!
Het enige wat ik van jou weet is,

Je bent verloofd en je bent verliefd op iemand anders.
In mij ogen ga je vreemd.

Als je flink was, zou je het aan je verloofde gaan vertellen.
Ik denk niet dat je zo flink bent.

Wat wil je dat we allemaal jou kant gaan kiezen, dat het allemaal goed is wat je doet.

Scheid eerst van je verloofde, een ga dat denken aan jouw nieuwe liefde.

22-12-2003, 12:33

Citaat:
Origineel gepost door Hadria
Het enige wat ik van jou weet is,

Je bent verloofd en je bent verliefd op iemand anders.
In mij ogen ga je vreemd.

Als je flink was, zou je het aan je verloofde gaan vertellen.
Ik denk niet dat je zo flink bent.

Wat wil je dat we allemaal jou kant gaan kiezen, dat het allemaal goed is wat je doet.

Scheid eerst van je verloofde, een ga dat denken aan jouw nieuwe liefde.
kijk, ik begrijp jou mening....als ik er zelf niet in zat (in deze situatie) dan had ik mischien zoals jij gereageerd op een ander.....maar je weet pas hoe of wat als je dr ZELF inzit......dus ik neem jou niets kwalijk, al scheld je me uit!!!

en jouw laatste zinnetje..... kijk, daar heb ik wat aan

maar OOK dat is heel moeilijk nu....

Pagina's : [1] 2