Bekijk volle/desktop versie : Rondom tien

13-09-2002, 19:10
Äsalamoe 3alaikoem broeders en zuser,
Ikzelf heb beide uitzendingen gezien.
en wat me boos maakte waren de vrouwen die steeds maar het woord
kregen van de presentatot. Als de heer cheppie of meneer el douadi iets
be;angerijks te zeggen hadden werden hun monden gesnoedrt.
Ik vind het daarom ook niet gek dat meneer el douadi wegliep.
Als ik zijn zijn positie stond had ik dat ook gedaan!.
De presentatot luisterde alleen naar wat hij wilde horen maar ja........
dat is wel vaker zo bij discussies over bv de islam en de allochtonen
ik hoop dat Allah ons op het goede pad zal leiden

ma3asalama!

13-09-2002, 19:25

Salaam olaikom
Ik heb het ook gezien,ik was zelf zo boos.
Ik geef eldaoudi groot gelijk dat ie wegliep
Ma3a sallama

13-09-2002, 19:32
Daar ben ik het ook mee eens, ik vond het een afschuwelijke discussie. Het was geen eens een discussie te noemen! Voor ik het wist was het ook afgelopen... Er is niets goeds gezegd en geen waarheden over de Islaam. Dit vond ik heel jammer.
Dit kwam omdat dhr. Chepi, dhr. el douadi en die mevrouw met hoofddoek hun zinnen niet eens konden afmaken.
Ik dacht ik ga nog even op het forum kijken van rondomtien om de discussies te bekijken, maar ik heb niet eens de moeite genomen om te reageren, want wat ik daar las was werkelijk afschuwelijk!
Er werden koraanteksten aangehaald met daar achteraan de mening van niet gelovigen. Ieder zijn mening maar uit deze meningen was duidelijk af te lezen dat deze mensen totaal niet weten waar ze het over hebben. Het was erg beledigend.

13-09-2002, 19:58

Citaat:
Origineel gepost door dulce_lamia
Daar ben ik het ook mee eens, ik vond het een afschuwelijke discussie. Het was geen eens een discussie te noemen! Voor ik het wist was het ook afgelopen... Er is niets goeds gezegd en geen waarheden over de Islaam. Dit vond ik heel jammer.
Dit kwam omdat dhr. Chepi, dhr. el douadi en die mevrouw met hoofddoek hun zinnen niet eens konden afmaken.
Ik dacht ik ga nog even op het forum kijken van rondomtien om de discussies te bekijken, maar ik heb niet eens de moeite genomen om te reageren, want wat ik daar las was werkelijk afschuwelijk!
Er werden koraanteksten aangehaald met daar achteraan de mening van niet gelovigen. Ieder zijn mening maar uit deze meningen was duidelijk af te lezen dat deze mensen totaal niet weten waar ze het over hebben. Het was erg beledigend.
ik ben het het er helemaal mee eens en nu gaan de niet moslims al nog meer een slecht beeld krijgen. lihoeds

-xxx-

13-09-2002, 20:07

jaa het maakte mij zeker woedend.. je zag het gewooon..en als een moslim voel je gewoon dat je een beetje wordt onderdrukt daar..je voelt het gewoon...daammmed ik was zoo boos he...
oeff en die twe heksen aahh kennen het verschil niet tussen

CULTUUR EN ISLAM....

oo die maakten mij helemaal woedend...

13-09-2002, 20:08
dames heb ik wat gemist?? Waar ging het over??

13-09-2002, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door Amanatallah
dames heb ik wat gemist?? Waar ging het over??
het ging over de islam.

-xxx-

13-09-2002, 20:12
en ojaa...wedden dat de media dit nu allemaal leest en dat je binnen de korte keren ziet...zoals ze dat al op tv hebben gezegd over maghreb..marokko..en maroc.nl

de mooslims...praten slecht over nederland etc etc

13-09-2002, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door ffeiza
en ojaa...wedden dat de media dit nu allemaal leest en dat je binnen de korte keren ziet...zoals ze dat al op tv hebben gezegd over maghreb..marokko..en maroc.nl

de mooslims...praten slecht over nederland etc etc
zeker.

-xxx-

13-09-2002, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door ffeiza
jaa het maakte mij zeker woedend.. je zag het gewooon..en als een moslim voel je gewoon dat je een beetje wordt onderdrukt daar..je voelt het gewoon...daammmed ik was zoo boos he...
oeff en die twe heksen aahh kennen het verschil niet tussen

CULTUUR EN ISLAM....

oo die maakten mij helemaal woedend...
Maar op het einde heeft el douadie da zwarte meisje steek gezet hé
dat was ne goeie steek zeg

13-09-2002, 23:47
Hahahaah

Kheb het einde ook gezien:

Wisten jullie dat datzelfde nigeriaanse meisje ook eerder in een aflevering was in NMO? En daar sprak ze ook VOOR DE MOSLIMS, terwijl ze dus zelf geen moslima MEER is....

Dat vind ik dan behoorlijk verkeerd, om haar voor ONS te laten spreken...

DOMME MEDIA.

13-09-2002, 23:53
BESTE BROEDER/ZUSTERS
doe In sha allah doe3a voor deze (nog) dwalende zuster doe doe3a voor al onze broeders/zusters fie xxxxxe makaan we komen niet ver met klagen ALlah swt is de Helper en de Alwetende
vrees Allah
wasalam alaikoem
Oemmujahid