Bekijk volle/desktop versie : >>Et Melegh el 7ayaat..<<



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-04-2008, 21:48
[Ik háát mijn leven, ik háát hoe ik eruit zie en ik háát alles om me heen, maar boven alles háát háát háát ik de Marokkaanse man, ik háát ze allemaal. Ik háát het hoe ze vreemd gaan, ik háát het hoe ze ons flashen, ik háát het hoe ze durven zich te gedragen zoals ze doen. Ik hááát zeeeeeeeeeeeeeeeeee.]

27-04-2008, 21:51


Niet alle mannen zijn zo

27-04-2008, 21:52
I hear ya...

Waar is Cuisinetje? Dan kan ik haar laten zien dat mijn avatar en ondertekening geheel gerechtvaardigd zijn!

27-04-2008, 21:53
selaila wat is er meid

27-04-2008, 21:53


ik haat ze ook

27-04-2008, 21:53
meskiena ik heb met je te doen, hoop dat je snel je geluk zult krijgen.

27-04-2008, 21:53

Citaat door Selaila:
[Ik háát mijn leven, ik háát hoe ik eruit zie en ik háát alles om me heen, maar boven alles háát háát háát ik de Marokkaanse man, ik háát ze allemaal. Ik háát het hoe ze vreemd gaan, ik háát het hoe ze ons flashen, ik háát het hoe ze durven zich te gedragen zoals ze doen. Ik hááát zeeeeeeeeeeeeeeeeee.]

oke das duidelijk , vertel meid wat is er gebeurd

27-04-2008, 21:54

Citaat door IkBenNadina_:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat smurfen.

Wat is er gebeurd lieve schat, huil maar uit. Lucht je hart maar



Nadientje, ik wil gewoon dóóóhóóód, ik wil zijn aandacht maar ik krijg die niet. Ik wil in zijn armen liggen, maar grijp naar mijn kussen s'nachts, ik wil dat hij mijn tranen weg kust, maar dat gebeurd niet. Ik wil dat hij zegt dat alles goed komt, maar waluuuuuuuuuuuuuuuu

27-04-2008, 21:56

Citaat door IkBenNadina_:
Selaila, wat ben je op die foto in je av aan het doen? Was je aan het bobbelingen?


Ja



Citaat door salwa23:
selaila wat is er meid


Niets er gebeurd fucking niets in mijn leven



Citaat door bruidje:
ik haat ze ook






Citaat door Maxima1:
meskiena ik heb met je te doen, hoop dat je snel je geluk zult krijgen.


INsha'Allah, want serieus ik flikker mezelf echt straks van een gebouw af.


Citaat door moslima.1978.:
oke das duidelijk , vertel meid wat is er gebeurd


Ik leef, ik adem, maar zonder hem

27-04-2008, 21:56
selaila geen man is jouw tranen waard en hij verdiend jouw niet
ik weet wat je nu meemaakt meid

27-04-2008, 21:57

Citaat door IkBenNadina_:
Hhahhahahahaha join the club, weet je nu waar ik door heen ben gegaan

je komt er wel over heen joh, over 20 jaar ofzoo dan wordt het wel minder.

Wat is er met die homo, waarom wil hij jou niet?????????




Ik wil op dit moment mezelf volvreten en alles weer uitkotsen volvreten en weer kotsen, ik wil n iets meer doen, niet eens mijn haren kammen. Ik wil niet naar buiten ik wil 't zonlicht niet zien, ik wil gewoon dood, ik háát 'm, maar ik hou van 'm ik word gek van die tegenstrijdige gevoelens

27-04-2008, 21:58

Citaat door Selaila:
Nadientje, ik wil gewoon dóóóhóóód, ik wil zijn aandacht maar ik krijg die niet. Ik wil in zijn armen liggen, maar grijp naar mijn kussen s'nachts, ik wil dat hij mijn tranen weg kust, maar dat gebeurd niet. Ik wil dat hij zegt dat alles goed komt, maar waluuuuuuuuuuuuuuuu






27-04-2008, 21:58



Citaat door IkBenNadina_:
Selaila, wat ben je op die foto in je av aan het doen? Was je aan het bobbelingen?





27-04-2008, 21:59
Selaila meis toch... ewa sbar a bnadem, dirie sbar..

Je weet maar nooit waar dit allemaal goed voor is.. mss wordt je nu wel voor iets beschermd.. Dirie doe3a ba3da.. en ga daar mee door. Mss worden ze wel verhoord.

27-04-2008, 22:02

Citaat door IkBenNadina_:
Ze moet hem gewoon doodstalken


Natuurlijk niet !

Een man is een jager, die wilt zelf jagen en niet prooi zijn.

Hoe meer ze hem stalkt hoe verder hij van haar afstand zal nemen.

Ze moet gewoon en lekker verder gaan met haar leven.. tegen de tijd dat hij inziet dat hij haar wilt, dan mag hij haar lekker gaan stalken. En dan mag hij maar hopen dat ze tegen die tijd nog beschikbaar is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7