Bekijk volle/desktop versie : Ik Sta Er Alleen Voor...Shor && Uitgehuwelijk && Overleden && Loverboy



27-04-2008, 19:16
Salaam oe Alaikom
Ik ga een verhaal beginnen over een meisje ibtissam dat veel dingen in haar leven meemaakt ik hoop dat jullie het verhaal leuk gaan vinden...
veel lees plezier






Ik werd wakker keek op de mobiel en zag dat het al 8 uur was de laatste dag voor de zomervakantie ik liep snel richting de douche nam snel een douche deed me badjas aan en liep richting me kamer ik liep langs me broer de kamer en zag dat me broer nog sliep. Ik deed me kast open. pakte een witte met blauwe rokje en deed er een blauwe blouse zonder mouwen bij. ik deed me haren los had blonde style haren. Ik deed een beetje mascara op en een beetje lipgloss en liep naar beneden ik groette me vader met een kus op zijn hoofd. ik wou naar de keuken lopen tot opeens ik voelde een kussen teggen me hoofd werd gegooid ik keek naar wie het gooide en zag me broer op de bank. ik gooide hem terug en zei wie de bal kaatst kan hem 10 keer harder terug verwachten. me broer zei dus wat wil je nu gaan doen.ik antwoorden zie je wel in marokko xstoutx ik zette een snikky lachje op en liep richting de keuken ik groete me moeder met een kus op haar hoofd en liep de keuken weer uit. ik deed me ballarina's aan pakte me tas en liep de deur uit. ana wiyek ana wiyek ik hoorde me tel over gaan ik keek op mijn display en zag dat ik een berichtje had, ik opende het berichtje en las het:

Eeejjj schoonheid
alles goett lieverd
maar spreek je zo op sgool a gekkie
XxX ilhame

ik las het berichtje en moest lagen ik sms terug:

Eeejjjj liefferd
ja hmdl en hoe is tie met jou
Iss goett SGATJJ
XxX ibtissam

ik deed me telefoon weer in mijn jas en pakte de bus richting school eenmaal aangekomen op school zag ik me vriendinnen al op het school plein.
ik liep hun richting op en groette hun met 4 kusjes. We hoorden de bel en liepen richting de school en riepen : MAROKKO 2007


Ik zal door gaan na 3 reacties..

27-04-2008, 19:25


Eerste Fan
De groetjes

27-04-2008, 19:35

Nog 1 iemand dan zet ik een vervolg

27-04-2008, 19:43
we deden helemaal gek muziek op. We waren aangekomen in de klas lokaal we waren te laat leraar: en waar waren jullie ??
Wij: ja mevrouw we waren te laat omdat de bussen vandaag een staking hadden ik dacht bij me zelf yeah right.
Mvr: het is ook altijd bij jullie marokkanen het zelfde verhaal wij: wat jullie marokkanen jullie kaaskoppen rasicten...
De hele klas begon te lagen vliegtuigjes gingen door de klas heen proppjes gewoon RWWINNAA ,....de leraar werd gek van ons en liet ons weg gaan
ik liep snel naar mijn kluisje pakte alle spullen..we liepen met alle meiden de school uit ik was zo gek bezig onderweg met de meiden dat ik niet eens keek waar ik liep.
voor dat ik het wist lag ik op de grond de meiden waren me helemaal aan het uitlagen er liep een jongen langs en die stak hem hand uit om mij overeind te helpen.
ik stak ook mijn hand uit hij trok mij en ik stond op. Ik keek in 2 groen/blauwe ogen op dat moment was ik niet meer op de wereld.
Ik wist niet wat er om me heen gebeurde. ik herstelde me zelf snel en zei dank je wel..Hij zei: was geen moeitte meid wat is naam eigenlijk: Ibtissam en jij ??
noem me maar fouad ik voelde me zelf rood worden en zei maar ik moet gaan doei doei hij antwoorden: Doei meid inshallah spreek ik je nog
hoorde ik dat nou goed wou hij me nog een keer zien?? Ben ik nou verliefd op hem?? Is hij de ware?? Met al die vragen liep ik verder Niet wetend dat deze jongen mijn leven tot een Hel gaat brengen met alle meiden liepen we verder we stopten bij een pleintje we praaten nog een beetje bij over koetjes en kalfjes...We gaven elkaar 4 kusjes en namen afscheid van elkaar maar 1 persoon bleef in mijn hoofd fouad..Ik hoopte hem nog te zien..Ik was al thuis aangekomen opende de deur..ik hoorde me broer al schreeuwen waar zijn kortebroeken waren me vader of ze alle paspoorten hebben..Ik had de sfeer van marokko al helemaal binnen gekregen..Ik liep snel naar me kamer pakte alle spullen die ik nodig had en deed ze in mijn koffer..Ik wou mijn koffer dicht doen maar hij ging niet dicht dus ging ik er maar op zitten..ik was eindelijk klaar liep richting mijn moeders kamer. Yemma(mama) moet ik je helpen?? Nee hoeft niet hbiba misschien kan je je broer helpen met spullen in de auto te doen..is goed yemma..ik liep de trap af en liep naar buiten ik zag dat me broer al aan het in laden was..Ik liep naar me broer ewaa a sjonnie heb je je vriendin al gedag gezegd me broer: wat boeit jou het nou bemoei je met je eigenzaken a sjaakkie..ik: heeft ze je gedumd dat je zo reageert ik zette een snikky glimlach op..me broer: meisjes dumpen mij nooit ik dump meisjes ikk: yeah right

27-04-2008, 19:50


WajOoowww Gaa Gaaa verderrrr(K)


27-04-2008, 20:07
UP!!!

27-04-2008, 20:09
Me broer: wesh ga je me nog helpen of blijf je me aanstaren..Ik deed wat me broer zei het hielp hem mee..We waren allemaal klaar we stapte in de auto in en zeiden bishmillah..
me broer en me vader zatten voor en ik en me moeder achter..me broers zette een lekkernummertje op. We reden een heel stuk door tot we in frankrijk waren we stopten in een benzine pomp. Ik pakte alle geld dat in de auto was en liep richting de benzine pomp ik pakte van alles en nog wat dat ik het bijna niet meer kon vast houden ik wou naar de kassa lopen voor dat ik het wist viel alles op de grond..Ik wou het op pakken voor dat ik het wist zag ik een hand mee helpen..ik keek naar die persoon en geloofde me eigen ogen niet..Is hij het nou echt of droom ik ??
Is dit nou toeval?? we hadden alles al opgepakt en vroeg moet ik je helpen ibtissam?? nu wist ik het zekker het was fouad hij wist mijn naam nog ik antwoorden nee dank je
fouad: zekker ook richting marokko
ikk: ja klopt standaart tog of niet
fouad: ja klopt...Mischien zie ik je bij de boot wie weet
ikk: misschien maar moet gaan me ouder w8ten op me
fouad: is goeett schoonheid hou je goed
hoorde ik dat nou goed zei hij nou schoonheid tegen mij..toen ik dat hoorde voelde ik me zelf in de 7de hemel..Ik rekende af en liep met een grotte glimlach naar de auto en me broer weer
en waarom ben jij zo blij ?? gaat je niks aan mijn leven tog en bemoei je met je eigen zaken !!! me broer: gebruik je eigenwoorden joh!!ik: xstoutx

27-04-2008, 20:17
Upp Upp leuke vervolgjes meid

27-04-2008, 20:17

Citaat door Yasgirl_12:
Upp Upp leuke vervolgjes meid



Dank je wel liefferdd

27-04-2008, 20:19
Graag gedaan

27-04-2008, 20:20
Mooi vervolgje up

27-04-2008, 20:40

Citaat door Yasgirl_12:
Graag gedaan




Citaat door oujda_girl:
Mooi vervolgje up



Thnx..liefferd

27-04-2008, 20:42


we stapten allemaal weer in de auto en reden door ik was met me gedachten helemaal ergens anders dat ik me moeder niet eens hoorden praaten. tot dat me broer me een stomp gaf en zei a dooofffeee luister naar je moeder... Oohhhh sorry yemma.. yemma: waar was je met je gedachten a benthi...Ik: nee ik was met me gedachten bij eeuuhhmmm bij marokko zei ik snel ik voelde me heel rot ik heb gelogen tegen mij eigen moeder ik heb nog nooit gelogen tegen mij moeder en om een jongen heb ik gelogen ik voelde me heel rot..voordat ik het wist viel ik in slaap...ik hoorde dat me broer mij begin wakker te maken..ik opende een stukje mijn ogen en zag dat we bij de boot waren me broer begin me uit te lachen ik vroeg op een bottige manier wat lach jij nou weer hij pakte de camera en liet mij een foto zien waarop ik aan het slapen was 1 been was boven de stoel me mond was open me haren waren omgekamd. in 1 woord ik zag er niet uit..
ik rende achter hem aan om de camera te pakken en het te wissen want ik wist hij zou mij canteren...Ik zag me vader al aan lopen ik en me broer (amin) waren rondjes aan het rennen ik hoorde me vader tegen me moeder zegge Hoedoebillahli mina shitani rahgiem wesh zijn onze kinder 4 en 5 jaar ik kon mijn lach niet meer in houden en schoot in de lach.
Ik was helemaal uitgeput ik kon niet meer rennen en stopten ik ging in de auto zitten deed een mooiie nummertje op van daoudia.
Er kwam een man naar ons toe en zei dat we de boot in mochten gaan we stapten allemaal in en reden richting de boot bebba jah a benthi ik: heb je kamers gehuurd
bebba: jah a benthi..amin: dan kan jij natuurlijk weer slapen a slaapkop..ikk: kan ik van jou niet zegge a redbealfreek
amin: wedden dat ik wel kan slapen en wedden dat jij niet op kan blijfen..ikk: zid wedden voor hoeveel amin: voor 50 euro ikk: Money Money ik zag alleen maar dit nog tussen mijn ogen $$$$ we zochten onze kamer we gooien al onze spullen op de grond ik zei tegen me vader en moeder dat ik rondje ga lopen.
Ik ging naar het barkon en zag veel mensen daar staan ik keek naar de heldere lucht met sterren er op..ik verbond alle sterren en zag dat er een hart uit kwam...Ik was zo ver met mijn gedachten..dat ik niet hoorden dat er een jongen tegen me aan het praaten was... ik keek naast me en zag .....

27-04-2008, 20:43
Geen dank meid

27-04-2008, 20:45
Moooi mooi UPaaa!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61