Bekijk volle/desktop versie : Retourtje Marokko op aanbod.....reageer snel !!



Pagina's : [1] 2

27-04-2008, 17:25
Salam aljkum lieve broeders en zusters ik heb al eerder een oproep geplaatst maar heb nu een nieuwe geplaatst omdat het een en ander is gewijzigd.

Ik heb in aanbod;

Vliegticket retourtje Marokko
2 persoons (volwassenen)
7 weken (23 juni t/m 19 augustus)
vertrek: Dusseldorf
aankomst: Marrakesh
max. bagage per persoon 15 kilo

Bovenstaande totaal plaatje voormaar slechts 500.- euro

Eerlijk en oprecht door prive omstandigheden wens ik hem door te verkopen, ik hoef er geen winst op te maken dit is gewoon de prijs die ik zelf ook betaald heb. Mijn doel: Iemand blij mogen maken die iets zoekt maar niet heeft gevonden of te duur uitkomt.

Interesse? of meer info nodig pm me gerust en ik zal het gebreken naar je toe zenden bi idnie laah

Wa salam aljkum wrwb

27-04-2008, 23:14


Sallaam aleikoem,

Ik wil je even doorgeven dat je het beter kan annuleren(hoe sneller hoe beter), want een ticket kan je niet overnemen..Ik heb zelf in een reisbureau gewerkt, je kan alleen je gehele berag terug ontvangen als je een geldige reden hebt bij het annuleren maar dan moet je wel een annuleringsverzekering hebben afgesloten.

De namen kunnen wel gewijzigd worden maar daar zijn hoge kosten aan verbonden...denk niet dat je daarmee iemand blij kan maken.

28-04-2008, 15:44

Citaat door douadia:
Sallaam aleikoem,

Ik wil je even doorgeven dat je het beter kan annuleren(hoe sneller hoe beter), want een ticket kan je niet overnemen..Ik heb zelf in een reisbureau gewerkt, je kan alleen je gehele berag terug ontvangen als je een geldige reden hebt bij het annuleren maar dan moet je wel een annuleringsverzekering hebben afgesloten.

De namen kunnen wel gewijzigd worden maar daar zijn hoge kosten aan verbonden...denk niet dat je daarmee iemand blij kan maken.



Ik heb al geinformeerd......en incl. wijzigen namen is inbegrepen bij de prijs

annuleren gaat me niet lukken meid. En heb geen verzekering afgesloten

wa salam aljkum wrwb.

29-04-2008, 11:10
Apart, dat is haast nooit zo zowel voor losse tickets als bij pakketreizen.
maar als dat aan je vertelt is zal het wel kloppen, succes meid.

05-05-2008, 09:38



Citaat door douadia:
Apart, dat is haast nooit zo zowel voor losse tickets als bij pakketreizen.
maar als dat aan je vertelt is zal het wel kloppen, succes meid.



dank je

05-05-2008, 09:41
om misverstanden te ontlopen wil ik weten bij wie je die ticket heb gekocht en met welk vliegtuigmaatschappij jij 'zou vliegen'.

05-05-2008, 11:14

Citaat door mourri:
om misverstanden te ontlopen wil ik weten bij wie je die ticket heb gekocht en met welk vliegtuigmaatschappij jij 'zou vliegen'.


Ik heb ze geboekt rechtstreeks via Ryanair en dat is ook de vlieg maatschappij waarmee ik zou vliegen.

05-05-2008, 11:42
Veel succes met verkopen als ik tijd had voor de zomer vakantie dan kocht ik ze wel!


wie kent UFO-flug nog haha

05-05-2008, 11:47

Citaat door maghreb_site:
Veel succes met verkopen als ik tijd had voor de zomer vakantie dan kocht ik ze wel!


wie kent UFO-flug nog haha


dank je ...jahh ik was graag zelf gegaan maar goed helaas,je kan niet alles hebben he

05-05-2008, 11:49
Je moet genoegen nemen met wat je hebt alhamdoulillah

05-05-2008, 12:00
Volgens mij klopt het niet. Ryanair vliegt niet op maandag naar Marrakech. En aangezien 23 juni op een maandag valt lijkt mij dat niet juist.

Overigens is het inderdaad mogelijk bij Ryanair namen te wijzigen, maar dat kost wel veel geld. Naamcorrecties zijn gratis maar een echte naamaanpassing niet!

05-05-2008, 12:00

Citaat door maghreb_site:
Je moet genoegen nemen met wat je hebt alhamdoulillah


idd.

05-05-2008, 13:21



Citaat door maghreb_site:
Veel succes met verkopen als ik tijd had voor de zomer vakantie dan kocht ik ze wel!


wie kent UFO-flug nog haha


Wat een drama was dat

05-05-2008, 14:19

Citaat door pietpaaltjens:
Volgens mij klopt het niet. Ryanair vliegt niet op maandag naar Marrakech. En aangezien 23 juni op een maandag valt lijkt mij dat niet juist.

Overigens is het inderdaad mogelijk bij Ryanair namen te wijzigen, maar dat kost wel veel geld. Naamcorrecties zijn gratis maar een echte naamaanpassing niet!


wat wil je nu bewijzen jongen ?

subhanallah anyway ik heb even nagekeken naar mijn ticketbevestiging de datum is idd. 24 juni i.p.v. 23 juni mijn excuses.

wat voor toegevoegde waarde heeft je opmerking over die naamwijziging ik snap je punt niet helemaal.

kopie ticket bevestiging:


GOING OUT From Dusseldorf Weeze(NRN) to Marrakech(RAK) Tue, 24Jun08 Flight FR8636 Depart NRN at 15:30 and arrive RAK at 17:05GOING OUT From Dusseldorf Weeze(NRN) to Marrakech(RAK) Tue, 24Jun08 Flight FR8636 Depart NRN at 15:30 and arrive RAK at 17:05

COMING BACK From Marrakech(RAK) to Dusseldorf Weeze(NRN) Tue, 19Aug08 Flight FR8637 Depart RAK at 17:30 and arrive NRN at 23:35


05-05-2008, 16:40

Citaat door Noura_Maghribia:
wat wil je nu bewijzen jongen ?

subhanallah anyway ik heb even nagekeken naar mijn ticketbevestiging de datum is idd. 24 juni i.p.v. 23 juni mijn excuses.

wat voor toegevoegde waarde heeft je opmerking over die naamwijziging ik snap je punt niet helemaal.

kopie ticket bevestiging:


GOING OUT From Dusseldorf Weeze(NRN) to Marrakech(RAK) Tue, 24Jun08 Flight FR8636 Depart NRN at 15:30 and arrive RAK at 17:05GOING OUT From Dusseldorf Weeze(NRN) to Marrakech(RAK) Tue, 24Jun08 Flight FR8636 Depart NRN at 15:30 and arrive RAK at 17:05

COMING BACK From Marrakech(RAK) to Dusseldorf Weeze(NRN) Tue, 19Aug08 Flight FR8637 Depart RAK at 17:30 and arrive NRN at 23:35




Als er eventueel nog correcties zijn, graag vermelden.
Check dubbel check altijd goed gecheckt, luidt de uitspraak

Pagina's : [1] 2