Bekijk volle/desktop versie : Ik wil jullie meningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



27-04-2008, 17:23
-

































Dames en heren




Dames je leert een jongen kennen hij weet dat je goed bent moslima... blablabla om et lange verhaal kort te maken jij bent gewoon een droomvrouw!

Hij is heel vrij heeft totaal niet zo ouderwets een moderne Marokkaan dus die graag een toekomst wil. Hij weet dat je een hijaab draag etc. Maar nadat je aan hem zijn verhaal hebt vertelt dat je de hijaab tegen je wil hebt gedragen wordt hij boos en gaat hij zeggen dat je et af moet doen omdat je et tegen je wil draagt. Je draagt em pas als je et echt wil zei hij.. Je kan ook moslima zijn met een goede hart maar dan zonder een hijaab.. Hij wilt echt met je trouwen maar dan moet je wel je hijaab afdoen. Hij is gewoon een droomman..



Nou dames en heren..



Zet hier jullie reacties neer!!!!




Diamantje,

27-04-2008, 17:29


wie vind je belangrijker allah of je droomman

meid als je dood gaat die droomman van jou gaat jou niet helpen tegen je straf btr hou je hoofdoek aan hoe kan je tegen je wil aan doen

hoofdoek moet punt uit

27-04-2008, 17:31
Dank u wel voor je reactie..

27-04-2008, 17:32

Citaat door sabinn:
wie vind je belangrijker allah of je droomman

meid als je dood gaat die droomman van jou gaat jou niet helpen tegen je straf btr hou je hoofdoek aan hoe kan je tegen je wil aan doen

hoofdoek moet punt uit



idd ben ik met je eens, denk niet aan de voordelen maar aan de nadelen, als je alleen in je grafje bent, niemand die je kan redden alleen je zelf.

Hij moet je accepteren hoe je bent, dus met of zonder hoofddoek vind ik.

27-04-2008, 17:34


Dank je...

27-04-2008, 17:34
Het gaat hier duidelijk niet om Allah of haar hijaab die ze uit eigen overtuiging opdoet, ik vind dat hij gelijk heeft.

27-04-2008, 17:35
Dank je voor je reactie..

27-04-2008, 17:36
Je bent niet een moslim/moslima in je hart. Je bent moslim/moslima in je daden!

En hij als moslim hoort niet te zeggen dat zij haar hijaab af moet doen. Echt een zonde. Hij moet haar juist stimuleren..

Liever mijn hijaab voor Allah SWT, dan een droomman.

27-04-2008, 17:42
Heb hekel aan zulke ventjes

27-04-2008, 17:51

Citaat door EL_Marokkaanse:
Je bent niet een moslim/moslima in je hart. Je bent moslim/moslima in je daden!

En hij als moslim hoort niet te zeggen dat zij haar hijaab af moet doen. Echt een zonde. Hij moet haar juist stimuleren..

Liever mijn hijaab voor Allah SWT, dan een droomman.


Hij is ook onwetend..

Citaat door Karima_X:
Heb hekel aan zulke ventjes


Dankje wel

27-04-2008, 18:10
Ik heb liever een vrouw die haar Hidjaab uit vrije wil draagt en niet 1 die de Hidjaab draagt omdat het bijv. van haar vader MOET!

27-04-2008, 18:11
Dankje wel voor je reactie

27-04-2008, 18:12


Je zit hier iedereen leuk te bedanken voor zijn/haar reactie maar ik denk dat je er meer aan hebt als je erop ingaat.

27-04-2008, 18:14

Citaat door alhoceimaboy_22:
Je zit hier iedereen leuk te bedanken voor zijn/haar reactie maar ik denk dat je er meer aan hebt als je erop ingaat.




Neen.. Want tis mij zelf niet overkomen ik plaats et hier omdat ik graag wil weten hoe jullie daarop reageren..

27-04-2008, 18:17
Doe dat doek op je hoofd af, bij jou heeft het geen waarde je weet niet wat je draagt alleen omdat het moet, en wat is jou probleem ik vind dat hij gelijk heeft, je draagt hem niet uit eigen wil dus het heeft geen waarde.