Bekijk volle/desktop versie : Vrouw 24 jaar in kelder, misbruikt door vader



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

27-04-2008, 16:31
In Oostenrijk is een vrouw 24 jaar lang vastgehouden in een kelder en al die tijd seksueel misbruikt door haar vader. Aan de extreme vorm van incest zou de vrouw vier kinderen hebben overgehouden.

Het huis van de familie in Amstetten, waar de nu 42-jarige vrouw 24 jaar lang werd vastgehouden en misbruikt
Dat melden diverse Oostenrijkse en Duitse media. De Oostenrijkse politie heeft het verhaal bevestigd. De vrouw, die nu 42 is, werd vermist sinds 1984.

De nu 73-jarige vader is gearresteerd. DNA-onderzoek moet uitwijzen of vier van de zes kinderen die de vrouw kreeg, zijn verwekt door haar vader. De twee andere kinderen zouden zijn verwekt door een of twee andere mannen.

Doodziek
De zaak kwam aan het licht toen een negentienjarige vrouw doodziek werd ‘afgeleverd’ bij een ziekenhuis in Amstetten, tussen Wenen en Linz. De politie ging vervolgens op zoek naar de spoorloos verdwenen moeder van de negentienjarige. Deze jonge vrouw is de dochter van de 42-jarige vrouw en haar vader.

In het huis van de 73-jarige man werd een brief gevonden van de 42-jarige vrouw. ‘Zoek me niet, want dat zou zinloos zijn en zou mijn leed en dat van de kinderen verergeren.’ De tekst wekte argwaan bij de politie, die in eerste instantie dacht dat de vrouw was betrokken bij een sekte. De vrouw en haar overige kinderen zijn inmiddels gevonden en krijgen professionele begeleiding.

Natascha Kampusch
De zaak doet denken aan die van Natascha Kampusch, een Oostenrijks meisje dat in 1998 op tienjarige leeftijd werd ontvoerd en in de zomer van 2006 wist te ontsnappen. Ook zij werd al die tijd vastgehouden in een kelder en seksueel misbruikt door haar ontvoerder. Begin vorige maand besloot het Oostenrijkse parlement dat er een parlementaire enquête komt naar de ontvoering van Kampusch.

27-04-2008, 16:33


OOOH MIJN GOD..

27-04-2008, 16:36
Buitenland

Vrouw 24 jaar in kelder, misbruikt door vader

zondag 27 april 2008 15:43
In Oostenrijk is een vrouw 24 jaar lang vastgehouden in een kelder en al die tijd seksueel misbruikt door haar vader. Aan de extreme vorm van incest zou de vrouw vier kinderen hebben overgehouden.

Het huis van de familie in Amstetten, waar de nu 42-jarige vrouw 24 jaar lang werd vastgehouden en misbruikt

Dat melden diverse Oostenrijkse en Duitse media. De Oostenrijkse politie heeft het verhaal bevestigd. De vrouw, die nu 42 is, werd vermist sinds 1984.
De nu 73-jarige vader is gearresteerd. DNA-onderzoek moet uitwijzen of vier van de zes kinderen die de vrouw kreeg, zijn verwekt door haar vader. De twee andere kinderen zouden zijn verwekt door een of twee andere mannen.
Doodziek
De zaak kwam aan het licht toen een negentienjarige vrouw doodziek werd ‘afgeleverd’ bij een ziekenhuis in Amstetten, tussen Wenen en Linz. De politie ging vervolgens op zoek naar de spoorloos verdwenen moeder van de negentienjarige. Deze jonge vrouw is de dochter van de 42-jarige vrouw en haar vader.
In het huis van de 73-jarige man werd een brief gevonden van de 42-jarige vrouw. ‘Zoek me niet, want dat zou zinloos zijn en zou mijn leed en dat van de kinderen verergeren.’ De tekst wekte argwaan bij de politie, die in eerste instantie dacht dat de vrouw was betrokken bij een sekte. De vrouw en haar overige kinderen zijn inmiddels gevonden en krijgen professionele begeleiding.
Natascha Kampusch
De zaak doet denken aan die van Natascha Kampusch, een Oostenrijks meisje dat in 1998 op tienjarige leeftijd werd ontvoerd en in de zomer van 2006 wist te ontsnappen. Ook zij werd al die tijd vastgehouden in een kelder en seksueel misbruikt door haar ontvoerder. Begin vorige maand besloot het Oostenrijkse parlement dat er een parlementaire enquête komt naar de ontvoering van Kampusch.
Door Claudia van Zanten

27-04-2008, 16:45
topic al geopend

27-04-2008, 16:47



Citaat door ibnbatota:
topic al geopend

dat maakt rikus niks uit joh
die opent aan de lopende band dubbele topics

27-04-2008, 16:48

Citaat door CleopatraXV:
OOOH MIJN GOD..

27-04-2008, 16:51

Citaat door CleopatraXV:



heb medelijden de kinderen,

27-04-2008, 16:55
ik ben echt sprakeloos,
wat zou er volgens de wet met die kinderen oeten gebeuren da
als het blijkt dat ze van die vader zijn

27-04-2008, 17:01

Citaat door Dolce-Diva:
ik ben echt sprakeloos,
wat zou er volgens de wet met die kinderen oeten gebeuren da
als het blijkt dat ze van die vader zijn



Als ik de rechter was, zowieso levens lang geven aan die maniak.
Jah ik denk dat die kinder het betr niet moeten weten, dan dat ze het wel gaan weten. Anders gaan ze een heel moeilijk leven lijden

maar hoe oud zijn die kinderen eigenlijk, die zullen wel oud zijn he?

27-04-2008, 17:05
vreselijk

27-04-2008, 17:08

Citaat door SUPER_MAROC:
vreselijk


afschuwlijk

27-04-2008, 17:25

Citaat door Zina_Anissa:



heel erg

27-04-2008, 20:23


De Oostenrijkse politie bevestigde zojuist op een persconferentie dat er niets gelogen is aan het absurde verhaal van de vrouw die 24 jaar in een kelder leefde. We hebben het over één van de meest extreme incestzaken die ooit in Europa naar buiten kwam. De inmiddels 73-jarige Josef F. sloot 24 jaar geleden (op 28.08.1984) zijn nu 42-jarige dochter op in een kelder te Amstetten en samen kregen ze vier zeven kinderen. De zaak kwam aan het rollen toen 'opa' beweerde dat zijn dochter, haar doodzieke 19-jarige dochter bij 'het huis van haar ouders' dropte en toen weer wegvluchtte.

In de Oostenrijkse pers verschenen oproepen waarin de moeder verzocht werd zich te melden. De opa annex vader speelde de vermoordde onschuld maar de politie kreeg argwaan toen bleek dat zijn verhaal wel erg warrig bleef. De vrouw is inmiddels opgenomen in een psychiatrische kliniek. De buren zijn geschokt en hadden nooit wat gemerkt, wel zagen ze die lieve opa vaak met zijn kleinkinderen door de straat wandelen. En ja, Oostenrijkers hebben wat met kelders...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1280031.html

ACH UIT NAAM VAN HET ATHEISM IS DIT NIET ZO ERG,,,

27-04-2008, 20:32
Wat is dat toch daar in Oostenrijk?

27-04-2008, 20:32

Citaat door Kifash:
Wat is dat toch daar in Oostenrijk?


Ies gewoon (westerse) cultuur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17