Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Kamalia



Pagina's : [1] 2

27-04-2008, 01:57
Dag dames ,

Iemand ervaringen met negaffa Kamalia?
Weet er iemand of zij ook een nieuwe collectie heeft?
En hoe zit het met de prijzen etc..

Hoor graag van jullie..


27-04-2008, 05:29


prachtig werk levert zij alleen erg prijzig

27-04-2008, 09:46
te veel blote dingen. spullen redelijk mooi. Is onredelijk duur en arrogant. wil alleen met rijke mensen werken. Vind gewone mensen associaal en gierig. Noemt mensen heel snel familie flodder. ik was samen met mijn niecht was erg geschrokken heirvan.

27-04-2008, 09:53
nou moet je vertellen...Ik was zooo benieuwd..een kennis ging haar doen..Ik kon niet wachten om haar jurken te zien..Nou eenmaal gezien dacht ik..Iewaa redelijk..

Toen de trouwfeest was geweest vroeg ik haar hoeveel ze voor die jurk had betaald..Wallah ik viel bijna van me stokkie...Wallah..900 euro en in totaal 3000..Voor 2 jurken en de stoel...Sorry hoor maar dat was het echt niet waard

27-04-2008, 16:19


ze is echt duurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

27-04-2008, 16:25
ja het is een beetje dubbel met haar, ik heb haar a.s zaterdag, haar keuze veel me ook best tegen, er was eigenlijk niet veel te kiezen, en ik heb haar stoelen niet genomen omdat ik 675 voor een bankje niet normaal vind.

en het feit dat kamalia zelf niet meer de bruidjes doet vind ik ook jammer, er werken u 3 meiden voor haar, neem aan dat ze ook goed werk leveren


ik heb voor kamalia gekozen omdat zekerheid wilde, ik was inmiddels al door 2 negaffas afgebeld, dan maar iets meer uitgeven en minder stress dat je negaffa niet opdagen komt

27-04-2008, 16:35
Ik ben ook langs geweest bij Kamalia.
Ik werd hartelijk ontvangen, Kamalia en een van haar werksters was er ook.
Je had ruime keus uit een hoop jurken.
Ze is inderdaad prijzig voor de gemmidelde bruid maar met haar heb je wel zekerheid, en bovendien zijn ze erg professioneel in tegenstelling tot tig andere negaffas.

Amel

29-04-2008, 09:02
Inderdaad duur, maar denk wel dat ze echt kwaliteit afleveren. Want ze werken echt wel volgens contract.
Alleen nu ja Kamilia.. komt zelf niet meer naar bruidloften, maar stuurt meiden die bij haar in dienst zijn.

29-04-2008, 23:41
heeft iemand foto's van haar jurken?

30-04-2008, 16:31
Duur en ze is erg arrogant ik heb een hekel aan dat soort mensen!!!

12-05-2008, 18:21
Soekran dames voor jullie reactie's !

Klopt het ook dat zij om een hotel overnachting vraagt ( op jouw kosten!) als je haar wilt als negaffa?

En klopt het dat zij de lebsa's exclusief sieraden, kapsels en make up verhuurt? Dus met andere woorden; alles wordt apart in rekening gebracht ???

Alvast bedankt lady's

12-05-2008, 18:35
Zij is wel prijzig, maar het is het wel waard ze is heel erg professioneel, me nicht heeft haar ook genomen!!

12-05-2008, 18:37


Mijn mening: Teveel kapsones en de prijzen die ze vraagt zijn belachelijk!!

12-05-2008, 18:40

Citaat door Honesty:
Mijn mening: Teveel kapsones en de prijzen die ze vraagt zijn belachelijk!!



mee eens

ik moest bij haar langs voor miss marokko verkiezing

maarja iedereen heeft weer zo zijn ervaringen he!

12-05-2008, 20:26

Citaat door shiffa18:
Soekran dames voor jullie reactie's !

Klopt het ook dat zij om een hotel overnachting vraagt ( op jouw kosten!) als je haar wilt als negaffa?

En klopt het dat zij de lebsa's exclusief sieraden, kapsels en make up verhuurt? Dus met andere woorden; alles wordt apart in rekening gebracht ???

Alvast bedankt lady's


hoi meid ze vraagt alleen om een hotel overnachting op jou kosten als ze voor 10.00 uur bij jou moet zijn.
en de sieraden make-up kapsels die horen bij de lebsa's dus inclusief..
ze is een schat van een vrouw..totaal geen kapsones..

Pagina's : [1] 2