Bekijk volle/desktop versie : betekend dit dat k MOET/GA trouwen???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-04-2008, 19:07
[ gisteren op de hennadag van me nicht. Was er gewoon iemand die me vroeg waar me schoonmoeder was


k echt zo nou, k ben niet getrouwd. oh sorry ja, nu ben jij de volgende die gaat trouwen nu k dit tegen jouw gezegt heb.


hoor je mij nog


inshallah




ging k op de stoel van de bruid zitten(zeker bijgeloof ofsow) maar als je daar gaat zitten dan ben jij de volgende bruid

kijk k vanochtend naar buiten. We hebben een boom voor het raam staan die met de lente roze knopjes krijgt(prachtig om te zien:love maar ja k keek vandaag naar buiten en die knopjes waren wit die zijn nooit wit.]



zijn dit nou tekenen dat k trouwen moet of niet

26-04-2008, 19:11


jij weer met je henna

26-04-2008, 19:11
Ik was vandaag in de appie, en tot mijn schrik was al het brood op. Toen dacht ik, dit is een teken! Ik moet trouwen en een vrouw worden. Lekker zelf brood bakken

Sorry maar vind jou ''tekenen'' echt klink klare onzin

26-04-2008, 19:13

Citaat door Me_JaMiLa:
Ik was vandaag in de appie, en tot mijn schrik was al het brood op. Toen dacht ik, dit is een teken! Ik moet trouwen en een vrouw worden. Lekker zelf brood bakken

Sorry maar vind jou ''tekenen'' echt klink klare onzin


Sluit me helemaal bij Jamila aan. Als ik in jouw tekenen moest geloven. Ben ik 20 keer het huwelijksbootje in- en uitgestapt.

26-04-2008, 19:13



Citaat door Me_JaMiLa:
Ik was vandaag in de appie, en tot mijn schrik was al het brood op. Toen dacht ik, dit is een teken! Ik moet trouwen en een vrouw worden. Lekker zelf brood bakken

Sorry maar vind jou ''tekenen'' echt klink klare onzin



betekent dit dat je gn brood kan bakken ?

26-04-2008, 19:14

Citaat door R_berkaniia:
Sluit me helemaal bij Jamila aan. Als ik in jouw tekenen moest geloven. Ben ik 20 keer het huwelijksbootje in- en uitgestapt.



hmmm; zit je nu dan in een onderzeeer ?

26-04-2008, 19:14

Citaat door brownie74:
betekent dit dat je gn brood kan bakken ?



''bij wijze van'' bedoelde ik Nee kan ik niet nee, dan wat?

26-04-2008, 19:15

Citaat door Me_JaMiLa:
Ik was vandaag in de appie, en tot mijn schrik was al het brood op. Toen dacht ik, dit is een teken! Ik moet trouwen en een vrouw worden. Lekker zelf brood bakken

Sorry maar vind jou ''tekenen'' echt klink klare onzin




oh

26-04-2008, 19:16

Citaat door brownie74:
hmmm; zit je nu dan in een onderzeeer ?


Ók.

26-04-2008, 19:16

Citaat door R_berkaniia:
Sluit me helemaal bij Jamila aan. Als ik in jouw tekenen moest geloven. Ben ik 20 keer het huwelijksbootje in- en uitgestapt.





maar k bedoel natuurlijk meerdere tekene tegelijk zoals dat brownie nu reageerd

26-04-2008, 19:16

Citaat door maroc_twins:
[ gisteren op de hennadag van me nicht. Was er gewoon iemand die me vroeg waar me schoonmoeder was


k echt zo nou, k ben niet getrouwd. oh sorry ja, nu ben jij de volgende die gaat trouwen nu k dit tegen jouw gezegt heb.


hoor je mij nog


inshallah




ging k op de stoel van de bruid zitten(zeker bijgeloof ofsow) maar als je daar gaat zitten dan ben jij de volgende bruid

kijk k vanochtend naar buiten. We hebben een boom voor het raam staan die met de lente roze knopjes krijgt(prachtig om te zien:love maar ja k keek vandaag naar buiten en die knopjes waren wit die zijn nooit wit.]



zijn dit nou tekenen dat k trouwen moet of niet


Gewoon blijven hopen schat ooit komt die dag

26-04-2008, 19:16
Jouw Ot

26-04-2008, 19:17



Citaat door brownie74:
jij weer met je henna





ach, joh voor mij zou je je eigen handen en voeten insmeren ermee

26-04-2008, 19:18

Citaat door Eljuma_:
Jouw Ot




leuk is ie he

26-04-2008, 19:19

Citaat door candycan:
Gewoon blijven hopen schat ooit komt die dag




inshallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6