Bekijk volle/desktop versie : Hulp nodig!!!!!!!!!!!

11-02-2002, 13:13
Asalaam moechaleikum,

Ik moet voor mijn eindexamens een werkstuk inleveren voor etaleren het moet gaan over wat ik in mijn etalage wil etaleren en dat telt mee voor de helft van mijn examens van etaleren.

En nu wil ik marokaanse mannenkleding en wat traditionele aardewerk etaleren alleen heb ik geen informatie en plaatjes van dit onderwerp om het te kunnen verwerken in mijn werkstuk.

Dus mijn vraag was dus of iemand foto's en het een ander weet van aardewerk en mannen jilabat die in marokko verwerkt zijn. (het is van dat marrakcia jilaba 3-delig)Dus qau malelarij waar en door wie het wordt verwerkt en etc.

Ik zou het enorm op prijs stellen als iemand me kan helpen het liefst nog voor aanstaande vrijdag want ik moet het volgende week al inleveren.

Alvast bedankt,

MaCHA SALAAMA.

P.s je kan m'n email adres in m'n profiel terug vinden.

12-02-2002, 00:49

Hoi hoi heb je alle marokkaanse sites al bekeken en ben je al in de bieb geweest. Daar heb je genoeg info over alles wat je wilt weten over Marakkesch. Moet je echt etaleren of enkel een werkstuk maken? Er is genoeg te krijgen bij growshops overal in de buurt kom je die wel tegen. Hoop dat je er wat aan hebt. Liefs

12-02-2002, 21:19
Beste Ambrino,

Ik ben erg blij dat je gereageerd hebt.
Maar ik heb al in de bieb gekeken en ik vondt niets dat mij kan helpen met mijn werkstuk.

En ja ik moet ook etaleren maar de spullen heb ik wel,
het enigste wat ik nodig heb is achtergrond informatie over het onderwerp dat ik wil etaleren en dat is dus die jelaba en het aardewerk dat volgens mij afkomstig is uit Oujda.

En ik heb ook gekeken op verschillende sides zonder resultaat helaas.

Maar toch hartstikke bedankt,

Macha salaama

13-02-2002, 09:30
Hoi hoi, nooit opgeven! Ik kan je vertellen dat er een site bestaat die ik hier eigenlijk niet mag noemen maar die heet Maroc . Store . nl hier kan je allerlei boeken bestellen en ook over de geschiedenis van Marokko. Binnen 48 uur word het geleverd dus ik hoop dat je het nog haalt. Als je de onderwerpen opschrijft kan ik kijken of ik iets voor je kan bereiken. Liefs

13-02-2002, 09:38

Hoi hoi, ik heb net even voor je gekeken maar volgens mij kan je genoeg vinden hoor. Kijk eens op de site http://www. maroc. com en ga dan naar Kunsthandwerk. Er staat genoeg info op. Laat je weten wat voor punt je hebt gehaald? Liefs

21-02-2002, 15:33
Beste Ambrino,

Sorry dat ik zo laat van me laat horen,

Ik heb gekeken op die site maar het is frans en helaas is mijn frans harstikke slecht.

Maar ik heb nogal wat gekregen van vrienden uiteindelijk.

Zodra ik mijn cijfer heb gekregen hoor je het van me.

groetjes,

P.s bedankt dat je me wilde helpen dat waardeer ik echt.

22-02-2002, 18:16
Hoi hoi ben wel benieuwd naar je cijfer. En blij dat je het waardeert deed het graag. Liefs

25-03-2002, 14:25
Asalaam moechaleikum ambrino,

Nogmaals bedankt dat je me wou helpen,

Ik wou even m n cijfer melden die ik voor die werkstuk heb gekregen.
Namelijk een 7.8 .

Helaas zijn er in deze tijd maar weinigen die elkaar nog behulpzaam zijn .

Het ga je goed,

Macha salaama,

:duim: :duim:

26-03-2002, 11:36
Nog geen Lid, je vroeg of shab BenyBouyahie streng zijn?? Nou ik ben zelf ook een Benybouyahie en het valt allemaal wel mee. Maar ja overal heb je wel strenge mensen tussen zitten en minder strenge mensen, toch?? Maar als je vragen hebt dan kun je mij mailen.

Groetjes mina

31-03-2002, 22:03
Asalaam moechaleikum,

HAHAHHA eigenlijk was dit niet het oorspronkelijke doel van deze topic maar ik ben blij dat er gerageerd is,

Even over de vraag van nog geen lid of al die lui beni bouyachie streng zijn.

Ahum waar kom je in hemelsnaam aan die redenering????????
Als je meer wilt weten mail me dan even dan kan je precies zeggen over het hoe enwat van ons beni bouyachie maar je moet wel wat speficieker zijn met beni bouyachie er zitten namelijk ongelooflijk veel aftakkingen in.

En ha al beni bouyachie marghba marghba erf marghba ook niet beni bouyachie hoor hahaha.

Macha salaamaa

Ik wist niet eens dat er beni bouyachie hiero kwamen ik wil meer beni bouyachie kennen.

12-06-2015, 00:18

Citaat door Beni_Bouyachie17:
Asalaam moechaleikum,

Ik moet voor mijn eindexamens een werkstuk inleveren voor etaleren het moet gaan over wat ik in mijn etalage wil etaleren en dat telt mee voor de helft van mijn examens van etaleren.

En nu wil ik marokaanse mannenkleding en wat traditionele aardewerk etaleren alleen heb ik geen informatie en plaatjes van dit onderwerp om het te kunnen verwerken in mijn werkstuk.

Dus mijn vraag was dus of iemand foto's en het een ander weet van aardewerk en mannen jilabat die in marokko verwerkt zijn. (het is van dat marrakcia jilaba 3-delig)Dus qau malelarij waar en door wie het wordt verwerkt en etc.

Ik zou het enorm op prijs stellen als iemand me kan helpen het liefst nog voor aanstaande vrijdag want ik moet het volgende week al inleveren.

Alvast bedankt,

MaCHA SALAAMA.

P.s je kan m'n email adres in m'n profiel terug vinden.
Is het nog gelukt voor vrijdag? Morgen is het vrijdag