Bekijk volle/desktop versie : hoe dat !!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

21-12-2003, 20:02
salaam zuster en broeders

ik heb een vragie hoe kan het dat er of deze forum maar 1700 berichten staan en bij de verhalen republiek wel 245391 berichtens staan ....hoe kan dat ..leg mij dat eens uit dat er bij verhalen meer word gereageerd dan bij islamitishe onderwerpen waarbij je je kennis over de islam kan vergroten.....

. weet je wat ik ook niet snap deze forum staat boven aan op de hoofdpagina en de verhalen republiek helemaal onderaan dus hoe kan je de forum missen ....................of doen jullie het express .......

ps: dit bericht is gericht voor de mensen die alleen bij de verhalen republiek zitten

groetjes omar

21-12-2003, 20:08

salaam omar..... Is inderdaad een goede vraag!! hoe komt dat??
ik denk dat de meeeste mensen zich niet aangesproken zullen voelen, maar dat is fout mensen, dat is fout! duss pls hang niet achter de computer voor die nutteloze verhaaltjes bij de verhalenrubriek (ookal is de misleiding misschien groot) maar doe wat meer aan je geloof, je ware ''Dien''
oualaikoum salaam wr wb

21-12-2003, 20:10
ja ik vind het ook heel raar en, word er eindelijk een goeie site gemaakt waar je al je vragen kan vinden en dan gaan ze naar verhalenrubriek maar jah het is hun keuze, dus laat ze maar gewoon

21-12-2003, 20:12

Citaat:
Origineel gepost door salouatje_13
ja ik vind het ook heel raar en, word er eindelijk een goeie site gemaakt waar je al je vragen kan vinden en dan gaan ze naar verhalenrubriek maar jah het is hun keuze, dus laat ze maar gewoon
salaam zusters

nee sorry laten moet je niet doen maar je moet de mensen ervan overtuigen dus naar de forum toetrekken ..................hellaas wat dus eigenijk automatisch moet gebeuren

21-12-2003, 20:16

nee laten moet je die mensejs zeker niet nee! maar je kan ze moeilijk bij hun haren van die verhaaltjes trekken toch, of niet? ik hoop wel dat als die mensen dit lezen , zich wel realiseren waar ze mee bezig zijn..
hopen en bidden , dat is alles wat we kunnen doen..

21-12-2003, 20:29
eigenlijk kunnen ze het moeilijk lezen omdat ze toch nooit op deze forum komen (de mensen die wel komen op deze forum vooel je niet aan gesproken )

28-12-2003, 20:51
Ik ben een meisje die zowel op dit forum zit als op die verhalen...ben k gelijk slecht nee hoor...

28-12-2003, 22:56
Na ja ik zit ook soms bij de verhalenrubriek ma ook hier..Ik ben hier ook toch wel regelmatig

28-12-2003, 23:36
[QUOTE]Origineel gepost door omar_am
salaam zuster en broeders

ik heb een vragie hoe kan het dat er of deze forum maar 1700 berichten staan en bij de verhalen republiek wel 245391 berichtens staan ....hoe kan dat ..leg mij dat eens uit dat er bij verhalen meer word gereageerd dan bij islamitishe onderwerpen waarbij je je kennis over de islam kan vergroten.....

. weet je wat ik ook niet snap deze forum staat boven aan op de hoofdpagina en de verhalen republiek helemaal onderaan dus hoe kan je de forum missen ....................of doen jullie het express .......

ps: dit bericht is gericht voor de mensen die alleen bij de verhalen republiek zitten
groetjes omar [/QUOTE

Geef je helemaal gelijk broeder maar... is het niet handiger als je deze topic opent bij de verhalenrubriek volgens mij bereik je je doelgroep dan beter. Ik bedoel maar wij zitten toch al hier.
Karima

29-12-2003, 02:18

Citaat:
Origineel gepost door MiSs_AlGeRiA
Ik ben een meisje die zowel op dit forum zit als op die verhalen...ben k gelijk slecht nee hoor...
salaam beste zuster dat zeg ik ook niet ik zelf lees ook bij de verhalenrepubliek maar buiten dat bezoek ik deze forum mee en ben niet zo'n gek die dus 24 uur daar zit en 0 keer langs komt op deze forum

ps:als je mijn bericht goed hebt gelezen staat er voor de mensen die vaker komen voel je niet aangespoken

29-12-2003, 02:20

Citaat:
Origineel gepost door karimaah
[QUOTE]Origineel gepost door omar_am
[B] salaam zuster en broeders

groetjes omar [/QUOTE

Geef je helemaal gelijk broeder maar... is het niet handiger als je deze topic opent bij de verhalenrubriek volgens mij bereik je je doelgroep dan beter. Ik bedoel maar wij zitten toch al hier.
Karima [/B]
salaam beste zuster

je hebt gelijk maar ik weet dat die (PIEP) beheerders een binnen no time eraf halen en daarom plaats ik em hier eigenlijk wel dom

29-12-2003, 02:25
Misschien kijken en lezen ze alleen maar bij dit soort topics, en reageren er minder snel op dan bij de verhalenrubriek. (ze laten hier minder snel een berichtje achter)

29-12-2003, 12:13

Allaho alam..

29-12-2003, 18:22

Citaat:
Origineel gepost door Moslima15
Ya.. Niemand ontkomt aan de dood..
Of ze nou in een toren zitten die zoo sterk is gebouwd, Niemand ontkomt aan de dood!
Amien

30-12-2003, 01:03

Citaat:
Origineel gepost door aicha2003
Misschien kijken en lezen ze alleen maar bij dit soort topics, en reageren er minder snel op dan bij de verhalenrubriek. (ze laten hier minder snel een berichtje achter)
salaam beste zuster

je kunt daar gelijk in hebben ....................maar dezelfde mensen die deze forum bezoeken komen ook op de forum verhalen republiek en daar reageen ze wel

Pagina's : [1] 2