Bekijk volle/desktop versie : Minister Vogelaar wij staan achter u



26-04-2008, 00:38
veel mensen staan achter u alleen wij hebben geen toegang tot massa media om dat kenbaar te maken


bron : Volkskrant






Vogelaar: 'Ik kan wel tegen een stootje'
ANP
gepubliceerd op 25 april 2008 21:32, bijgewerkt op 25 april 2008 21:40

DEN HAAG - Minister Vogelaar typeert zichzelf als een nuchter mens. Alle kritiek die de afgelopen weken op haar functioneren is geuit, heeft ze ‘met wat afstand bekeken’.

‘Ik heb inmiddels zoveel ervaring, dat ik weet dat er soms een tegenwindje kan opsteken’, zei de PvdA-bewindsvrouw voor Wonen, Wijken en Integratie vrijdagavond na afloop van de ministerraad.

Diverse bronnen in Den Haag stellen dat Vogelaar flinke problemen heeft binnen het kabinet. Ze wordt enerzijds bekritiseerd omdat haar plan voor een opknapbeurt voor probleemwijken moeizaam van de grond komt, en anderzijds vanwege haar matige uitstraling in de media. Afgelopen week kwam ze nog in het nieuws door een niet al te handig optreden voor de camera's van de website Geenstijl.nl.

Partijleider Wouter Bos ontkent ten stelligste dat Vogelaar ter discussie staat. ‘Ik sta achter al mijn mensen’, aldus de vicepremier. Het is volgens Bos wel mooi dat ze dit en volgend jaar een kleine 200 miljoen kan investeren in de wijkaanpak, die voor een belangrijk deel ook door woningcorporaties wordt gefinancierd. ‘We willen allemaal dat de wijkaanpak slaagt.’ De investeringen in probleemwijken zijn een belangrijk PvdA-plan voor deze kabinetsperiode.

Vogelaar zelf hoopt de slepende discussie over de financiering van de probleemwijken vlot te trekken nu ze zelf ook met geld over de brug kan komen. ‘Ik denk dat het goed is dat de overheid zegt: Wij investeren ook in deze belofte.’

Premier Balkenende sprak tegen dat Vogelaar financieel geholpen is om haar beter op weg te helpen. ‘Niemand sprak in de sfeer van we zullen eens iemand een steuntje in de rug geven.’

26-04-2008, 00:45



Citaat door big2:
Gelukkig zijn er VEEL meer die niet achter haar staan


bestaat je leven uit Marokko.nl
iedre keer als kom zie een chitaan hier

26-04-2008, 06:46

Citaat door big2:
Gelukkig zijn er VEEL meer die niet achter haar staan



hypes!!!!!!!
populisme viert hoogtij, jammer dat er niet veel meer zijn die optrekken tegen hypes als deze. alsof het van wezenlijk belang is hoe een minister een keertje onderuitgaat bij een omhoog gevallen nep journalist. schurken, roddelaars en lasteraars hoef je niet te woord te staan, jammer dat vogelaar niet wat krachtiger heeft opgetreden tegen die sukkel van geen stijl.

26-04-2008, 18:08

Citaat door misbaksel:
hypes!!!!!!!
populisme viert hoogtij, jammer dat er niet veel meer zijn die optrekken tegen hypes als deze. alsof het van wezenlijk belang is hoe een minister een keertje onderuitgaat bij een omhoog gevallen nep journalist. schurken, roddelaars en lasteraars hoef je niet te woord te staan, jammer dat vogelaar niet wat krachtiger heeft opgetreden tegen die sukkel van geen stijl.