Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wajoww Ik Kan Nix Koken...

Pagina's : [1] 2

LallaCasaouia
21-12-2003, 18:43

WAJOW MENSEN ALS IK DIT ALLEMAAL LEES HIER OVER MEIDEN DIE ZO GOED ZIJN IN KOKEN SCHAAM IK ME DIEP IK KAN HELEMAAL NIX NIET EENS EEN SIMPELE TAJINE OFZO ZIJN ER NOG MEER MEIDEN DIE NET ALS IK NIX KUNNEN OF BEN IK DE ENIGE? :confused:

Lady_moi
21-12-2003, 20:22
uh ik moet eerlijk zeggen ik kan wel koken..ma meiske int begin kon ik ook nix nix nix...ge gaat da nog wel inshallah leren :)

SweetRose
22-12-2003, 02:16
Hier nog één...:jammer:...en ik ga trouwen zeg :(....word a big prob vrees k :(

SaidiaChick
22-12-2003, 21:17
wilieeeee SINDS IK KON LOPEN LEERDE ME MA HAMDULAH MIJ ALSZZ DUSZ

LallaCasaouia
22-12-2003, 21:59

Origineel gepost door SaidiaChick wilieeeee SINDS IK KON LOPEN LEERDE ME MA HAMDULAH MIJ ALSZZ DUSZ 3ELA KAPSONES :rolleyes:

aicha2003
23-12-2003, 14:07
Je leert het vanzelf wel, gewoon meekijken in de keuken, en af en toe zelf proberen. Komt helemaal goed ;)

Lampjuh
23-12-2003, 14:13
Ja precies, alles is te leren en oefenen baart kunst :)

Glimlachje
23-12-2003, 14:23
Natuurlijk zul je wel leren koken, maak je maar geen zorgen alles op zijn tijd.Het begin is er want je vind het erg dat je niet kunt koken, de rest volgt vanzelf meid!!! Hier op dit forum heb je genoeg recepten die je kunt uitproberen vraag je moeder of tante of zo of ze je daarmee kunnen helpen.Ik weet zeker dat ze het graag doen.Welke moeder wil niet dat haar dochter een master kok wordt he? ;) Nou veel succes meid!!! :zwaai: :)

asiamoslima
23-12-2003, 16:52
Aaaaaaaaaaaaaah, maak je geen zorgen lieverds, ik was ook een ramp toen ik net trouwde, je wil niet weten wat mijn man allemaal te eten heeft gehad, echt een kluns in de keuken, maar daarvoor interreseerde koken me ook niet, mijn moeder heeft het tig keer uitgelegd en laten zien maar ik heb een kort-termijn geheugen maar nu ben ik er echt op vooruit gegaan en ik vind het leuk om altijd iets nieuws uit te proberen en het lukt me aardig geef ik eerlijk toe, begin een ideaal huismoedertje te worden, hahhahahaha, gewoon veel oefenen en opschrijven regelmatig herhalen anders vergeet je het weer binnen de kortste keren. Khair insha'Allah, sterkte en maak je niet druk. Ik hou van jullie omwille van Allah, Asia Moslima

maroc_misty
23-12-2003, 16:54
Origineel gepost door asiamoslima Aaaaaaaaaaaaaah, maak je geen zorgen lieverds, ik was ook een ramp toen ik net trouwde, je wil niet weten wat mijn man allemaal te eten heeft gehad, echt een kluns in de keuken, maar daarvoor interreseerde koken me ook niet, mijn moeder heeft het tig keer uitgelegd en laten zien maar ik heb een kort-termijn geheugen maar nu ben ik er echt op vooruit gegaan en ik vind het leuk om altijd iets nieuws uit te proberen en het lukt me aardig geef ik eerlijk toe, begin een ideaal huismoedertje te worden, hahhahahaha, gewoon veel oefenen en opschrijven regelmatig herhalen anders vergeet je het weer binnen de kortste keren. Khair insha'Allah, sterkte en maak je niet druk. Ik hou van jullie omwille van Allah, Asia Moslima Grappig om te horen ;)

x_MiSsSamia_x
24-12-2003, 14:46
ik ben ook nie zo n huisvrouwtje hoot weet nooit hoeveel zout en kruiden ik erin moet gooien laat alles altijd aanbranden :o majahh Insha Allah leren we het allemaal wel ooit tog :confused: k ben egt een ramp kan t nooit onthouden man!!k ga mn ma maar helpen in de keuken misschien leer ik t ooit nog ??????:zwaai: kus samia

Lady_moi
24-12-2003, 18:36
Origineel gepost door SaidiaChick wilieeeee SINDS IK KON LOPEN LEERDE ME MA HAMDULAH MIJ ALSZZ DUSZ dan hoofd :rolleyes: niemand is lerend geboren..volgens mij kunde gij nie es een eitje koken :zwaai:

MiSsOuJDiA
25-12-2003, 19:25

Kan OoK Nie EgT KoKe Heb Pas Ff UiT Me HooFd GeLeErd hoe K tagIne Kan Make

SaidiaChick
25-12-2003, 19:42
Origineel gepost door Lady_moi dan hoofd :rolleyes: niemand is lerend geboren..volgens mij kunde gij nie es een eitje koken :zwaai: whuahuahuahua meot jij eens opletee meisieee Ennuh kbedoelde het niet met kapsones ofjow wil niet zo over kome Ken dr ook nixaan doen dat me moeder me vroeger veel leerde whauhahuahuauh wallah komt omdat zij vaak weg isz en moet ik voor me zwerversz zorge whauhauhahuuhhuauhahuahuauh snap het isz nioet de bedoeling om als kapsones over te komeeee :D:D:D:D:D

Lady_moi
25-12-2003, 19:46
Ok :rolleyes:

Pagina's : [1] 2