Bekijk volle/desktop versie : Roken!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-04-2008, 11:18
Wat is dit mensen....is het tegenwoordig normaal om zomaar even een sigarettje op te steken?????? Puur berberse meiden die gezellig in het berbers aan het kletsen zijn met hun vriendin lopen doodnormaal met een sigaret in hun hand...

WAAR GAAT DIT HEEN??????????????????????????

Ik schaam me in jullie plaats!!!

25-04-2008, 11:19



Citaat door Berber_S_88:
Wat is dit mensen....is het tegenwoordig normaal om zomaar even een sigarettje op te steken?????? Puur berberse meiden die gezellig in het berbers aan het kletsen zijn met hun vriendin lopen doodnormaal met een sigaret in hun hand...

WAAR GAAT DIT HEEN??????????????????????????

Ik schaam me in jullie plaats!!!



let jij maar op je zelf

overigens waarom alleen maar berberse meisjes,
Of je nou marokkaanse chinees, hollands italiaans van mijn part, roken is een afknapper

laat het oordelen en bestraffen aan Allah soub7hana wa ta3ala pver

25-04-2008, 11:20

Citaat door Berber_S_88:
Wat is dit mensen....is het tegenwoordig normaal om zomaar even een sigarettje op te steken?????? Puur berberse meiden die gezellig in het berbers aan het kletsen zijn met hun vriendin lopen doodnormaal met een sigaret in hun hand...

WAAR GAAT DIT HEEN??????????????????????????

Ik schaam me in jullie plaats!!!


Waar maak je je eigen druk om?

25-04-2008, 11:21

Citaat door ZaKeLiJkE_ChIcK:


let jij maar op je zelf

laat het oordelen en bestraffen aan Allah soub7hana wa ta3ala pver



Ik heb mezelf primaaaa in de hand hoor...maak je niet druk om meiden zoals ik, die laten zich namelijk niet beinvloeden door tuig van tegenwoordig...you should be like MOI! haha.

25-04-2008, 11:22



Citaat door Noa_:
Waar maak je je eigen druk om?



Heb jij toevallig een vuurtje bij de hand?

25-04-2008, 11:22

Citaat door Noa_:
Waar maak je je eigen druk om?


Ik maak me druk om meiden zoals JIJ...meiden zie doen alsof het iets NORMAALS is...be real meid! en geef toe dat het iets is dat niet normaal is...sta open voor de werkelijkheid!

25-04-2008, 11:23

Citaat door Berber_S_88:
Ik heb mezelf primaaaa in de hand hoor...maak je niet druk om meiden zoals ik, die laten zich namelijk niet beinvloeden door tuig van tegenwoordig...you should be like MOI! haha.



Ik maak me niet druk om jou,

van mijn part sta je achter de ramen like I care..

Jij word van zelf bestraft om je daden,

en Nee dank je I'll pass ik hoef niet zoals jij te zijn, erg onwetend en aan het berberaliseren

25-04-2008, 11:23

Citaat door Berber_S_88:
Ik maak me druk om meiden zoals JIJ...meiden zie doen alsof het iets NORMAALS is...be real meid! en geef toe dat het iets is dat niet normaal is...sta open voor de werkelijkheid!



Ik schaam me voor meiden Zoals jij die met een wijsvinger wijzen

25-04-2008, 11:25
Berberaliseren??? omdat ik de werkelijkheid onder ogen zie en druf te zeggen dat het VERKEERD Is?? meid ga jezelf verkennen!

Zal ik me dan Jodenaliseren?? ben ik dan wel van jou soort en wel modern??

25-04-2008, 11:25

Citaat door Berber_S_88:
Ik maak me druk om meiden zoals JIJ...meiden zie doen alsof het iets NORMAALS is...be real meid! en geef toe dat het iets is dat niet normaal is...sta open voor de werkelijkheid!


Je hoeft je niet druk te maken om mij!

25-04-2008, 11:26
Zeker raar damn sinds wanneer doen berberse meisjes iets in het openbaar normaal zijn ze schijnheilig en doen alles stiekem

25-04-2008, 11:27

Citaat door Berber_S_88:
Ik maak me druk om meiden zoals JIJ...meiden zie doen alsof het iets NORMAALS is...be real meid! en geef toe dat het iets is dat niet normaal is...sta open voor de werkelijkheid!



Als jij je daar zo druk om maakt, waarom heb je dan niet eerder een topic geopend over de rokende jongens?
Is net zo haram hoor, voor een jongen

@Zakelijke chick:

25-04-2008, 11:27



Citaat door leipe_chadia:
zijn berberse meiden ze3ma heilig?


Als het een arabisch meisje was geweest dan had je het zeker nie raar gevonden?!!


Van arabische meiden sta ik niet meer van op te kijken...ben veel van ze gewend, maar de berberse meiden beginnen ze te volgen...erg nieuw voor moi!

25-04-2008, 11:28

Citaat door Berber_S_88:
Berberaliseren??? omdat ik de werkelijkheid onder ogen zie en druf te zeggen dat het VERKEERD Is?? meid ga jezelf verkennen!

Zal ik me dan Jodenaliseren?? ben ik dan wel van jou soort en wel modern??



Hoeveel aanzoeken van berggeiten zijn er al binnen gekomen via PM?

Je hebt een erg vreemde manier van beredeneren

25-04-2008, 11:28

Citaat door Aardbeitjes:
Als jij je daar zo druk om maakt, waarom heb je dan niet eerder een topic geopend over de rokende jongens?
Is net zo haram hoor, voor een jongen

@Zakelijke chick:


Vergelijk je niet met een jongen...heb je dat nooit mee gekregen van je ouders???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9