Bekijk volle/desktop versie : Een jongen die een relatie heeft KEUR JE AF?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-04-2008, 22:27
Keur jij jongen die relaties hebben gehad ook af en waarom?

Nou ik ook, want je weet nooit wat zo iemand met het meisje heeft gedaan. En hij heeft zelfs het vertrouwen van Allah swt geschaadt en dat van vele mensen denk ik,dus waarom zal ik hem moeten vertrouwen?
Daarom keur ik ze al meteen af, ik heb een echte man nodig die zijn behoeftes en geest kan beheersen en goed over dingen doen met Islamitische perspectief?

Dus zo'n tweedehandsje heb ik niet nodig?

Mee eens of niet en waarom?

24-04-2008, 22:29


Als Allah Vergevingsgezind en Barmhartig is, wie zijn wij dan om niet te vergeven? " Wees Barmhartig voor je medemens en je zal Allah's Barmhartigheid ontvangen (Hadith Saheeh Moeslim)".

24-04-2008, 22:30

Citaat door xx_Safia_xx:
Als Allah Vergevingsgezind en Barmhartig is, wie zijn wij dan om niet te vergeven? " Wees Barmhartig voor je medemens en je zal Allah's Barmhartigheid ontvangen (Hadit Saheeh Moeslim)".


juist..
masha allah mooi gezegd

24-04-2008, 22:31
Iedereen maakt weleens fouten en als hij bereid is om opnieuw te starten met een schone lei... Waarom niet? Het verleden dat is verleden tijd, je moet je richten op wat er nog gaat komen!! En als je echt verliefd op elkaar bent dan kijk je wel verder dan dat, denk ik..

24-04-2008, 22:31



Citaat door xx_Safia_xx:
Als Allah Vergevingsgezind en Barmhartig is, wie zijn wij dan om niet te vergeven? " Wees Barmhartig voor je medemens en je zal Allah's Barmhartigheid ontvangen (Hadith Saheeh Moeslim)".


Prachtig!!

24-04-2008, 22:32
Onzin!!! Nou jij zal wel eenzaam eindigen. Good Luck!!

24-04-2008, 22:36

Citaat door Matroeska:
Onzin!!! Nou jij zal wel eenzaam eindigen. Good Luck!!



Ik heb er al een, waar ik gelukkig mee ben. Dus wees maar niet bang om mij

24-04-2008, 22:37

Citaat door Menselijk:
Ik heb er al een, waar ik gelukkig mee ben. Dus wees maar niet bang om mij


Relatie? Zo ja, Fucking Hypocriet zeg

24-04-2008, 22:38

Citaat door xx_Safia_xx:
Als Allah Vergevingsgezind en Barmhartig is, wie zijn wij dan om niet te vergeven? " Wees Barmhartig voor je medemens en je zal Allah's Barmhartigheid ontvangen (Hadith Saheeh Moeslim)".



Allah swt zegt ook dat een vrouw zelf haar man mag uitkiezen. En dit geld tevens ook voor zijn verleden. En je hoeft niemand te vergeven en dat hoeft Allah swt ook niet.

Misschien hard,maar ja ik zal zo iemand nooit kunnen vertrouwen?

24-04-2008, 22:39

Citaat door Matroeska:
Relatie? Zo ja, Fucking Hypocriet zeg



geen relatie ben verloofd en je kent me niet dus zou je misschien niet over mij willen oordelen?

24-04-2008, 22:39

Citaat door xx_Safia_xx:
Als Allah Vergevingsgezind en Barmhartig is, wie zijn wij dan om niet te vergeven? " Wees Barmhartig voor je medemens en je zal Allah's Barmhartigheid ontvangen (Hadith Saheeh Moeslim)".


idd

24-04-2008, 22:39
Nee, zijn verleden heb ik niets mee te maken. Ik zou het ook niet leuk vinden om op m'n verleden te worden beoordeeld door iemand die daar geen recht op heeft.

24-04-2008, 22:39



Citaat door nadoria__girl_:
ik ben het er eigenlyk wel mee eens..


maar waar vind je die??

1 van de 1oo mischien



Liever die ene vinden, dan gewoon iemand nemen. Omdat de meeste zo zijn

24-04-2008, 22:40

Citaat door Menselijk:
geen relatie ben verloofd en je kent me niet dus zou je misschien niet over mij willen oordelen?




Oordelen?????

Ik vraag tog gewoon of je een relatie hebt . Is niet zo leuk voor je.

24-04-2008, 22:42

Citaat door Mar0ekkaas:
Nee, zijn verleden heb ik niets mee te maken. Ik zou het ook niet leuk vinden om op m'n verleden te worden beoordeeld door iemand die daar geen recht op heeft.



Als een jongen niet met jou wil trouwen, omdat jij een slecht verleden hebt. Dan is dit in de Islam toegestaan, althans als hij ook geen relaties heeft gehad.

En hij oordeelt niet, hij maakt een keuze.

Pagina's : [1] 2 3 4 5