Bekijk volle/desktop versie : abayat uit egypte



Pagina's : [1] 2

24-04-2008, 22:24
salaam aleikom zusters,

wij hebben abayat uit egypte ingevoerd en gaan ze verkopen tegen redelijke prijzen. Er zijn nog geen fotos, die komen binnenkort op mijn website arabic-beauty-salon-online.nl. Deze site is nog niet klaar, volgende week inshallah. er zijn zeer mooie stukken bij. Op de site kunnen jullie ook lezen over mijn schoonheidssalon voor moslimas.

salaam oumwalid

24-04-2008, 22:28


Is ook handig als je dit bij Islam en ik plaatst

24-04-2008, 23:09

Citaat door angellady1970:
salaam aleikom zusters,

wij hebben abayat uit egypte ingevoerd en gaan ze verkopen tegen redelijke prijzen. Er zijn nog geen fotos, die komen binnenkort op mijn website arabic-beauty-salon-online.nl. Deze site is nog niet klaar, volgende week inshallah. er zijn zeer mooie stukken bij. Op de site kunnen jullie ook lezen over mijn schoonheidssalon voor moslimas.

salaam oumwalid



ik zou zeggen laat het ons weten wanner je site in orde is ok anders vergeet ik het

24-04-2008, 23:16
Wa alaikoem salam,

Wat zijn de prijzen?

25-04-2008, 00:46


Ik ben benieuwd. Het zijn toch niet van die abayat met die glitters erop? Ik zoek lange tot de enkels, wijde abayas, liefst in 1 kleur zonder poespas.

25-04-2008, 14:01
wat zijn de prijzen

25-04-2008, 14:02
Up!


27-04-2008, 15:54
mooi ik ben al een tijdje op zoek naar die dingen, alleen ze zijn zo lang en wijd, ze zijn maar in 1 maat denk.

maar laat me weten wanneer je site klaar is. ben reuze benieuwd

27-04-2008, 17:37
nou zo verkoopt ze dus echt niets he ? waar is ze ( topic strartster )

27-04-2008, 17:39
jawel ze verkoopt ze wel maar ze is bezig om een site op te zetten en ik kan het weten ze is mijn zus .

Ze heeft het erg druk de laatste tijd dus als je haar via de topic of via pm iets laat weten dan komt het wel goed inshallah.

Sabr is een schone zaak.

27-04-2008, 17:54

Citaat door OumYAssine:
jawel ze verkoopt ze wel maar ze is bezig om een site op te zetten en ik kan het weten ze is mijn zus .

Ze heeft het erg druk de laatste tijd dus als je haar via de topic of via pm iets laat weten dan komt het wel goed inshallah.

Sabr is een schone zaak.


ok bedankt om iets te laten weten

27-04-2008, 18:41

Citaat door OumYAssine:
jawel ze verkoopt ze wel maar ze is bezig om een site op te zetten en ik kan het weten ze is mijn zus .

Ze heeft het erg druk de laatste tijd dus als je haar via de topic of via pm iets laat weten dan komt het wel goed inshallah.

Sabr is een schone zaak.


idd,maar we zijn wel nieuwsgierig

29-04-2008, 14:36


Salaam aleikom zusters,

Mijn oprechte excuses dat ik niets meer liet weten maar ik had t vreselijk druk en ben ook ziek geweest nogmaals sorry.

De foto´s plus prijzen staan op mijn msn space, ik heb een filmpje gemaakt maar t lukte niet om t hier te plaatsen, de website van mijn schoonheidsalon en kleding is nog lang niet klaar tot zover kunnen jullie alles lezen op mijn msn space


http://hafidahanine.spaces.live.com/

hoop dat ik jullie voldoende te hebben geinformeerd.

salaam hafida oumwalid

30-04-2008, 09:01

Citaat door angellady1970:
Salaam aleikom zusters,

Mijn oprechte excuses dat ik niets meer liet weten maar ik had t vreselijk druk en ben ook ziek geweest nogmaals sorry.

De foto´s plus prijzen staan op mijn msn space, ik heb een filmpje gemaakt maar t lukte niet om t hier te plaatsen, de website van mijn schoonheidsalon en kleding is nog lang niet klaar tot zover kunnen jullie alles lezen op mijn msn space


http://hafidahanine.spaces.live.com/

hoop dat ik jullie voldoende te hebben geinformeerd.

salaam hafida oumwalid


mooie abbayas maar niet zozeer mijn stijl ps er staat ook een fot van je basischool is het niet beter om die daar te verwijderen ?

een tip gewoon je weet maar nooit

01-05-2008, 22:46

Citaat door ADAMANDEVE:
mooie abbayas maar niet zozeer mijn stijl ps er staat ook een fot van je basischool is het niet beter om die daar te verwijderen ?

een tip gewoon je weet maar nooit


haha denk dat t een foto is van mijn oudste dochter. ik zal hem eruit halen. we krijgen ook nog andere stijl abayat. Dit is uitgezocht door een vrouw uit egypte, nu gaan we zelf de volgende week naar egypte en zoeken zelf alles uit. laat me weten wat je smaak is en we halen t inshallah.

liefs oumwalid

Pagina's : [1] 2