Bekijk volle/desktop versie : Ik heb haar 1 of 2 keer gesproken.,



24-04-2008, 15:28
[ En nu denkt dat ze een relatie met mij heeft, of dat ik wat met haar wil... Dat zei iemand tegen mij., Daarom wil ik niks met dames te maken hebben, voor je het weet verkloot je hun leven omdat het tussen hun oren knaagt., ik wil niemand kwetsen ofzo., ]

24-04-2008, 15:29


dan moet je duidelijk zijn misschien ligt het aan jou

24-04-2008, 15:31
Ik ben gewoon zoals ik ben., was bij mij helemaal geen sprake van verliefdheid.... misschien moet ik dan maar niet meer zo aardig doen...

24-04-2008, 15:33

Citaat door YouTube:
Ik ben gewoon zoals ik ben., was bij mij helemaal geen sprake van verliefdheid.... misschien moet ik dan maar niet meer zo aardig doen...



je bent blijkbaar een vaag persoon. ze krijgt geen hoogte van je vandaar dat ze misschien dacht dat ze wat had met jou.

Wees de volgende keer gewoon duidelijk

24-04-2008, 15:36



Citaat door Nijntjekonijntj:
je bent blijkbaar een vaag persoon. ze krijgt geen hoogte van je vandaar dat ze misschien dacht dat ze wat had met jou.

Wees de volgende keer gewoon duidelijk




Wollahilah jullie vrouwen zijn raaaaaaaaaar!,

Ik ben helemaal niet vaag, ik ben gewoon wie ik ben!, doe ik een keer sociaal is het weer niet goed...

24-04-2008, 15:38
ja man! Je moet niet alles op ons (dames onder ons) afschuiven. Misschien ben jij wel diegene die haar zó behandelt dat ze denkt dat er misschien wel wat bloeit tussen julliee


Mijn raad is; Denk is even na en schuif niet alles op een ander

succes!

24-04-2008, 15:38

Citaat door YouTube:
[ En nu denkt dat ze een relatie met mij heeft, of dat ik wat met haar wil... Dat zei iemand tegen mij., Daarom wil ik niks met dames te maken hebben, voor je het weet verkloot je hun leven omdat het tussen hun oren knaagt., ik wil niemand kwetsen ofzo., ]


Je kunt toch geen relatie hebben met iemand zonder dat, dat is uitgesproken....

24-04-2008, 15:39

Citaat door YouTube:
Wollahilah jullie vrouwen zijn raaaaaaaaaar!,

Ik ben helemaal niet vaag, ik ben gewoon wie ik ben!, doe ik een keer sociaal is het weer niet goed...



Citaat:

ik ben wie ik ben
hoe ben je dan?

24-04-2008, 15:50

Citaat door MISS_BUISNESS:
ja man! Je moet niet alles op ons (dames onder ons) afschuiven. Misschien ben jij wel diegene die haar zó behandelt dat ze denkt dat er misschien wel wat bloeit tussen julliee


Mijn raad is; Denk is even na en schuif niet alles op een ander

succes!


Ik behandel iedereen gewoon met respect, mag dat dan ook niet meer?,



Citaat door fouss:
Je kunt toch geen relatie hebben met iemand zonder dat, dat is uitgesproken....


serieus, wollah meh ik heb dit verzonnen., vond het al vreemd... goed dat dit nu mij net te binnen is geschoten., ik heb niet gezegd dat ik van haar hou... ik wil niemand kwetsen, daarom ben ik gewoon altijd vriendelijk tegen iedereen...


Citaat door Nijntjekonijntj:
hoe ben je dan?


Gewoon... netzoals de standaard marokkaan., niet zo bijzonder dus...

24-04-2008, 15:52

Citaat door YouTube:
Ik behandel iedereen gewoon met respect, mag dat dan ook niet meer?,




serieus, wollah meh ik heb dit verzonnen., vond het al vreemd... goed dat dit nu mij net te binnen is geschoten., ik heb niet gezegd dat ik van haar hou... ik wil niemand kwetsen, daarom ben ik gewoon altijd vriendelijk tegen iedereen...



Gewoon... netzoals de standaard marokkaan., niet zo bijzonder dus...




vaag dus

24-04-2008, 16:02

Citaat door Nijntjekonijntj:
vaag dus


Maar -let op- ben zelf geen Marokkaan., misschien komt het ook wel daardoor...


Citaat door Unspoken:
wou ik net ook vragen


Misschien is charmant wel de juiste woordkeuze.,

24-04-2008, 16:03

Citaat door YouTube:
Maar -let op- ben zelf geen Marokkaan., misschien komt het ook wel daardoor...



Misschien is charmant wel de juiste woordkeuze.,



nee ff serieus je moet gewoon eerlijk zijn vanaf het begin zo breek je ook geen harten en stel je niemand teleur

24-04-2008, 16:07



Citaat door YouTube:

serieus, wollah meh ik heb dit verzonnen., vond het al vreemd... goed dat dit nu mij net te binnen is geschoten., ik heb niet gezegd dat ik van haar hou... ik wil niemand kwetsen, daarom ben ik gewoon altijd vriendelijk tegen iedereen...


Sorry hoor maar ik vind het wel apart dat iemand daar dan vanuit gaan... alsof je met vriendelijkheid meteen een signaal afgeeft dat je een relatie hebt.... Blijkbaar halen sommige mensen andere dingen in hun hoofd...

24-04-2008, 19:41

Citaat door Nijntjekonijntj:
nee ff serieus je moet gewoon eerlijk zijn vanaf het begin zo breek je ook geen harten en stel je niemand teleur


Ik ben eerlijk!,


Citaat door fouss:
Sorry hoor maar ik vind het wel apart dat iemand daar dan vanuit gaan... alsof je met vriendelijkheid meteen een signaal afgeeft dat je een relatie hebt.... Blijkbaar halen sommige mensen andere dingen in hun hoofd...


Ja, Blijkbaar....