Bekijk volle/desktop versie : Vrouwenband Al Ahlam



Pagina's : [1] 2

21-12-2003, 11:09
Vrouwenband Al Ahlam, kan iemand mij meer over hun vertellen en als iemand weet wat ze vragen zou ik dat ook graag willen weten (is het trouwens een band uit nederland of belgie ?? )

alvast bedankt

21-12-2003, 15:05


ik ken ze niet....

21-12-2003, 17:51
het is ook de bedoeling dat mensen reageren die ze wel kennen .....

reactie : ik ken ze wel / ken ze niet zonder, detail heb ik niet zo veel aan snapie.......

21-12-2003, 19:27
ik ken ze heel goed... En ze komen uit amsterdam-oost. Ze zijn heel goed.. Me broer heeft ze ook gedaan op zijn bruiloft ze waren perfect voor al die cazawia die was echt gewoon superr...
xxx jes zahouania

21-12-2003, 20:21


Oh wat apart ik vind ze namelikk BAGGER

HEb ze wel eens meegemaakt en t klont net als katten gejank.

21-12-2003, 21:29
Nou
ik waarschuw je alvast....die ahlam wijven zijn een stelletje heksen. Als ze zin hebben spelen ze goed, maar als ze hun dag niet hebben (zolas op mijn bruiloft) spelen ze heel nep. Een tip: geef ze heel veeeeeeeeeel fooi, dan doen ze mischien hun best!
Sucses met het zoeken naar een band!!

Groetjes saffa3

24-12-2003, 12:02
dames bedankt voor jullie reactie.

Kunnen jullie mij misschien ook vertellen wat ze vragen ? zodat ik een idee heb (de euro is niet echt in ons voordeel, als ze vroeger 2000 gulden vroegen, vragen ze tegenwoordig zo 2000 euro )

alvast bedankt

24-12-2003, 15:51
Kunnen julllie meer info over hun vertellen. Stuur me dan Pm

25-12-2003, 19:34
Hoi,

Die vrouwenband Al Ahlam zijn goed. Ze kunnen goed zingen en stoppen niet. Ik heb ze zelf ook meegemaakt op een bruiloft. Ze zijn echt goed.
Ze maken goeie muziek waar lekker op kan dansen en het is super gezellig met de band.
Een van hen een bidaoua die gaat dan dansen en zingen voor het publiek dat is echt heel leuk. Iedereen staat dan op om mee te dansen en te zingen. Dat is pas echt een knal feest.

26-12-2003, 13:06

Citaat:
Origineel gepost door Loubna_Tangawia
Hoi,

Die vrouwenband Al Ahlam zijn goed. Ze kunnen goed zingen en stoppen niet. Ik heb ze zelf ook meegemaakt op een bruiloft. Ze zijn echt goed.
Ze maken goeie muziek waar lekker op kan dansen en het is super gezellig met de band.
Een van hen een bidaoua die gaat dan dansen en zingen voor het publiek dat is echt heel leuk. Iedereen staat dan op om mee te dansen en te zingen. Dat is pas echt een knal feest.
hoe duur is nou eigenlijk zo iets??

en heb je misschien het tel nummer of email adres?

26-12-2003, 21:15
Kan ik ook svp zo veel mogelijk info over ze krijgen?? Wat voor muziek, hoe duur, en bestaan ze ook daadwerkelijk alleen uit dames??

29-01-2004, 12:27
Bedoelen jullie niet de band van Nouzha??

Zo ja, dan kan ik jullie vertellen dat ze €1500 vragen per avond. Daarmee zijn ze de duurste band in NL tot nog toe! Hun telefoonnummer: 06-53718749

Persoonlijk zou ik niet voor hun kiezen. Ik heb eenmaal die fout gemaakt om ze op mijn bruiloft te laten zingen en dat zullen we nooit meer doen. Ze nemen zomaar pauzes, zonder reden. Nouzha zingt vals en heeft ook nog eens een mannenstem. En ze willen constant fooien zien, aasgieren dus!

Ze zingen voor het merendeel chaabi-muziek, maar ook bekende hotte liedjes tussendoor.

Als je ze boekt geeft ze aan dat ze met dames komen en een kleine jongen van 12 jaar. Op het moment dat ze komen op je bruiloft, komen ze met een gozer van ongeveer 25 jaar aankakken. Dit hebben ze bij meerdere mensen geflikt!

29-01-2004, 22:24



Citaat:
Origineel gepost door Hasna_real
Bedoelen jullie niet de band van Nouzha??

Zo ja, dan kan ik jullie vertellen dat ze €1500 vragen per avond. Daarmee zijn ze de duurste band in NL tot nog toe! Hun telefoonnummer: 06-53718749

Persoonlijk zou ik niet voor hun kiezen. Ik heb eenmaal die fout gemaakt om ze op mijn bruiloft te laten zingen en dat zullen we nooit meer doen. Ze nemen zomaar pauzes, zonder reden. Nouzha zingt vals en heeft ook nog eens een mannenstem. En ze willen constant fooien zien, aasgieren dus!

Ze zingen voor het merendeel chaabi-muziek, maar ook bekende hotte liedjes tussendoor.

Als je ze boekt geeft ze aan dat ze met dames komen en een kleine jongen van 12 jaar. Op het moment dat ze komen op je bruiloft, komen ze met een gozer van ongeveer 25 jaar aankakken. Dit hebben ze bij meerdere mensen geflikt!
owww Astafirullah

ik dacht dat het annasjeed was

30-01-2004, 12:10
ZE ZIJN VERSCHRIKKELIJK

Ik behoed je voor ze!

Ze zin zo duur omdat ze de enige vrouwenband zijn ( naar mijn weten )

Dames HUUR ZE NIET IN!!!!!!!

31-01-2004, 00:34
Zusters vrees Allah.. lees dit artikel over..muziek!

http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/muziekrabe/1.htm

Pagina's : [1] 2