Bekijk volle/desktop versie : Voorgevoel!!!!



Pagina's : [1] 2

24-04-2008, 13:45
Salam lieve meiden,

Ik heb een probleem nou een probleem kan je niet het niet echt noemen maar zit met een vervelend iets!
Ik weet trouwens ook niet of het goed is om het te vertellen maar meestal als ik iets voel, of denk komt het uit en dat maakt me soms echt bang

Het gedacht komt soms uit het niets en schenk er verder ook geen aandacht aan dan komen ze uit en dat is minder!!

Soms zijn ht stomme dingen maar soms ook echt rare dingen;

Ik zal een vb geven die ik nooit zal vergeten.
Mijn eerste grote liefde, die nu getrouwd is.
Wel we waren al heel lang uit elkaar toen ik plots uit het niets na heel lange tijd een smsje stuur naar zijn achternicht (we hebben een goede contact) van hoe gaat het enz enz..
Uiteindelijk stuur ik uit het niets (gevoel) van met mij minder heb net vernomen dat X papa is geworden (totaal verzonnen) en ze antw ja klopt lieverd, wou het je niet vertellen omdat ik je daarmee niet wou kwetsen!
Ik schrok me echt een ongeluk en zo kan ik heel veel dingen opnoemen...

Wie heeft er ook last van want dit is echt niet leuk

Shoukran

24-04-2008, 13:49


Zulke gevoelens heb ik ook,maar ik probeer ze te negeren.


Een keer zat ik koran te luisteren,ik dacht bij mezelf,iemand gaat dood,ik kryg zo het nieuws te horen,iemand gaat me zo bellen,dus ik had me al schrap gezet voor als er slecht nieuws kwam.

Dus in de avond komt mijn man thuis,ik kijk naar hem,ik zie zijn gezicht is zo grauw en zwart,ik zeg tegen hem,wat is er met jou,zegt ie mijn vader is dood.

En zo heb ik het met veel dingen.

24-04-2008, 13:52
Had ik ook met me oma lahrma...

Die ochtend had ik zo'n slechte gevoel en ze spookte heel de tijd in mijn hoofd! Ik voelde dat er iets niet klopte, en ja hoor kort daarna ging de tel over en ze was die ochtend gestorven!

24-04-2008, 13:54
Allah irhamhoum

24-04-2008, 13:55


Ok, ik heb dat eens in de zoveel tijd met dromen. Vaak snap ik er niks van, maar weet ik wel dat er iets staat te gebeuren. Mijn moeder daar in tegen legt precies uit wat voor naars zich kan voordoen. In ieder geval, twee weken geleden droomde ik de ene dag dat mijn kiezen uitvielen. In mijn droom voelde ik geen lichamelijke pijn, die je zou voelen bij het verliezen van tanden en kiezen, maar een pijn die me tot diep in mijn ziel raakte en ik had er inmense verdriet om. Nou, werd wakker met een naar gevoel maar schudde het van me af. De volgende nacht droomde ik dat mijn haren uitvielen. Wederom werd ik helemaal gek van verdriet en toen ik wakker werd vroeg mijn moeder me voor ik naar werk vertrok wat ik zoal had gedroomd. Dus ik wuif het af en zeg heel flauw: niets bijzonders, gisteren droomde ik dat ik mijn kiezen verloor en vannacht droomde ik dat mijn haar uitviel. Toen zei ze tegen mij dat als ik droomde dat ik delen van mijn gebit verlies en je hebt er verdriet om, dan gaat er iemand overlijden. Ik heb er verder niet veel aan gedacht maar toen hoorde ik later die dag dat bij mijn broer de kanker is uitgezaaid en sinds dien, heb ik nog eens gedroomd dat ik mijn tanden verloor.

24-04-2008, 13:55
Niet te geloven ik heb dat precies, zelfde ..

24-04-2008, 13:57
Mijn mams heeft dat met dromen.

Toen mijn oma Allah yara7moe overleed, droomde ze dat het dochtertje van mijn broer verdronk bij ons in Marokko.

Ze werd wakker en het eerste wat ze tegen mijn paps zei is: Mijn lieve moeder is overleden.

Mijn paps: Allahifed, doe niet zo gek.

Die middag belde mijn oom (broertje van mijn moeder), ik nam op en hij vroeg om mijn moeder.

Mams was bezig met het opruimen van de kelder, dus ik naar haar toe. "yemma; iegemd gari tielifoen."

Ze liet alles uit haar handen vallen en rende snikkend naar de telefoon .

24-04-2008, 14:01
Weet je wat ik ook heb,maar hier ben ik wel voorzichtig mee.Het klinkt heel raar,maar als ik iemand iets slechts wens,komt het 3 van de 5 gevallen uit.
Ik wil er niet te veel over vertellen,ik vind het eng.Lijkt net of ik een heks ben
Daarom wens ik iedereen gewoon het beste van het beste.

24-04-2008, 14:01
ik heb dat ook!...............ik weet ook van te voren veel dingen, zeker die voorgevoel..........ik haat t want t is altijd negatief, mn man heeft t ook.

ik schenk al jaren geen aandacht aan...........af en toe komt het, maar t gaat wel beter, ook met mij.........want ik kan me op andere dingen concentreren..........en dat gevoel onderdrukken, als allah het wil dan gebeurt t toch!..........dus dan is het makkleijker om het los te laten en plaats te maken voor een lach of leuke bezigheid

24-04-2008, 14:08
SoubhanaAllah ik heb dat ook heel vaak.
Of ik krijg een voorgevoel en een bepaalde gedacht bij iets dat uitkomt. Of ik denk dit en dat zal gebeuren en dan zie ik het al helemaal voor me. Ik probeer het te vermijden omdat ik het erg vervelend vind..

24-04-2008, 14:09
mijn schoonma heeft dat ook en 2 van haar dochters..

24-04-2008, 14:10

Citaat door shariza:
ik heb dat ook!...............ik weet ook van te voren veel dingen, zeker die voorgevoel..........ik haat t want t is altijd negatief, mn man heeft t ook.

ik schenk al jaren geen aandacht aan...........af en toe komt het, maar t gaat wel beter, ook met mij.........want ik kan me op andere dingen concentreren..........en dat gevoel onderdrukken, als allah het wil dan gebeurt t toch!..........dus dan is het makkleijker om het los te laten en plaats te maken voor een lach of leuke bezigheid




Je ondertekening!!!

Vooral dat voorlaatste pic

24-04-2008, 14:18



Citaat door moslima_z:
SoubhanaAllah ik heb dat ook heel vaak.
Of ik krijg een voorgevoel en een bepaalde gedacht bij iets dat uitkomt. Of ik denk dit en dat zal gebeuren en dan zie ik het al helemaal voor me. Ik probeer het te vermijden omdat ik het erg vervelend vind..



Marokkaanse vrouw AKA heksen....

Grapje, Ik heb er niet zoveel last meer van hamdollilah vroeger had ik het wel heel erg dat ik altijd een slecht gevoel kreeg als er wat ging gebeuren en was ik echt aan het wachten totdat er wat gebeurde,

IK heb het nu alleen met mensen, ik krijg spontaan een raar gevoel van die persoon als er wat met diegene is... praten is dan al uit den boze ze moeten uit me buurt blijven, dit is als ik die mensen niet eens ken

24-04-2008, 14:20

Citaat door chadia79:
Weet je wat ik ook heb,maar hier ben ik wel voorzichtig mee.Het klinkt heel raar,maar als ik iemand iets slechts wens,komt het 3 van de 5 gevallen uit.
Ik wil er niet te veel over vertellen,ik vind het eng.Lijkt net of ik een heks ben
Daarom wens ik iedereen gewoon het beste van het beste.


Dit heb ik niet...gelukkig

24-04-2008, 14:47
soebhanaAllah zo heb ik dat met dromen....., een tijd terug heb ik iets naars meegemaakt, de hele situatie heb ik stap voor stap gedroomd, iedere keer droomde ik weer iets wat daarna uitkwam, ik vergeet die tijd nooit meer....

Pagina's : [1] 2