Bekijk volle/desktop versie : Ik ben een beetje in de war, geloof ik.



Pagina's : [1] 2 3

24-04-2008, 12:27
Heel af en toe, tussen het werk door, dan kijk ik op en blijf ik voor me uitstaren. Vraag me niet wat er door me heen gaat, want ik weet het zelf niet eens. Tot ik mezelf er op betrap dat ik dus even voor me uit heb zitten staren. Dan hervat ik mijn werkzaamheden weer...

Vervolgens moest ik met een document naar een collega toe, beneden. Al lopend naar de trappenhal ben ik de tekst van het document aan het lezen, ineens ben ik me er van bewust dat ik de deur van de trappenhal voorbij ben gelopen, dus loop ik een stukje terug, nog altijd aan het lezen. Ik open automatisch een deur en zie tot mijn grote verbazing een tegevloer en muur en een mannelijke collega zijn handen wassen. Was ik dus de herentoilet in gelopen. Nog geen 20 minuten later moest ik even dossier afgeven bij een andere collega. Wederom ben ik al lezend in het dossier aan het lopen, wat ik eigenlijk altijd doe maar er gaat nooit iets mis, ik schatte het verkeerd in want ik wilde de kamer in lopen, maar helaas ik was er nog niet. Ik ram zo mijn hoofd tegen een glazen wand, naast de ingang! Dus, ben ik zo een beetje de grap van het kantoor, want ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd.

24-04-2008, 12:31


misschien niet goed geslapen, iets meegemaakt, moe , etc.
kan gebeuren een dag

24-04-2008, 12:31

Citaat door Lella_Nigella:



Het is dat ik er ook om kan lachen, anders had ik je geslagen hoor.

24-04-2008, 12:32
Nee Noor je bent niet in de war dit gedrag heb ik als mijn periode moet komen ik maak blunder na blunder

24-04-2008, 12:36



Citaat door _NooR_:
Het is dat ik er ook om kan lachen, anders had ik je geslagen hoor.


Mensen die tegen een glazen wand lopen zijn zooooo funny.

Op mijn vorig werk, was er ook zo'n verstrooide professor, die los tegen de glazen deur liep. En hij zei daarna heel droog: "Goh, ze zouden toch een bordje moeten plaatsen ofzo"

Zie je het al? "OPGEPAST! GLAZEN DEUR!"

24-04-2008, 12:39

Citaat door Lella_Nigella:
Mensen die tegen een glazen wand lopen zijn zooooo funny.

Op mijn vorig werk, was er ook zo'n verstrooide professor, die los tegen de glazen deur liep. En hij zei daarna heel droog: "Goh, ze zouden toch een bordje moeten plaatsen ofzo"

Zie je het al? "OPGEPAST! GLAZEN DEUR!"



LOL! Een bordje er op! Hahaha.

Wij hebben hier kantoren van glazen wanden. De deuren zijn dan wel weer van hout. Maar goed, ik knalde er dus tegen aan. Dit was niet de eerste keer overigens. Het is al een tijdje zo. Vorige week was ik met mijn vader buiten wat doen en ik was zo verveeld van het wachten, dat ik maar alvast naar de auto ging lopen. Ik weet niet waar ik was met mijn gedachten maar ineens voelde ik dat mijn lichaam tegen iets aan kwam, was het een lantaarnpaal. Ik schaamde me dood, want zoveel mensen zagen het gebeuren. Ik voel me de laatste tijd zo een klungel!

24-04-2008, 12:41

Citaat door _NooR_:
Heel af en toe, tussen het werk door, dan kijk ik op en blijf ik voor me uitstaren. Vraag me niet wat er door me heen gaat, want ik weet het zelf niet eens. Tot ik mezelf er op betrap dat ik dus even voor me uit heb zitten staren. Dan hervat ik mijn werkzaamheden weer...

Vervolgens moest ik met een document naar een collega toe, beneden. Al lopen naar de trappenhal ben ik de tekst van het document aan het lezen, ineens ben ik me er van bewust dat ik de deur van de trappenhal voorbij ben gelopen, dus loop ik een stukje terug, nog altijd aan het lezen. Ik open automatisch een deur en zie tot mijn grote verbazing een tegevloer en muur en een mannelijke collega zijn handen wassen. Was ik dus de herentoilet in gelopen. Nog geen 20 minuten later moest ik even dossier afgeven bij een andere collega. Wederom ben ik al lezend in het dossier aan het lopen, wat ik eigenlijk altijd doe maar er gaat nooit iets mis, ik schatte het verkeerd in want ik wilde de kamer in lopen, maar helaas ik was er nog niet. Ik ram zo mijn hoofd tegen een glazen wand, naast de ingang! Dus, ben ik zo een beetje de grap van het kantoor, want ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd.

Dombo die je bent

Heb ik ook zwaar last van, laatst gewoon ingelopen ergens waar ik niet moest zijn en werd opgesloten

24-04-2008, 12:43

Citaat door MissLoulou:
Dombo die je bent

Heb ik ook zwaar last van, laatst gewoon ingelopen ergens waar ik niet moest zijn en werd opgesloten



Serieus? Hoelang heb je daar gezeten voordat iemand de deur open kwam doen?

24-04-2008, 12:43

Citaat door MissLoulou:
Dombo die je bent

Heb ik ook zwaar last van, laatst gewoon ingelopen ergens waar ik niet moest zijn en werd opgesloten




Nog steeds niet bekomen?

24-04-2008, 12:44

Citaat door _NooR_:
Serieus? Hoelang heb je daar gezeten voordat iemand de deur open kwam doen?
Shi kwartier ofzo toen zag ik iemand lopen en begon te bonken op die deur en zei hij nog heb je het bordje niet gezien dat je hier niet mag zijn

Citaat door Lella_Nigella:


Nog steeds niet bekomen?

Ik neem nu overal mijn telefoon mee hoor

24-04-2008, 12:45

Citaat door MissLoulou:
Shi kwartier ofzo toen zag ik iemand lopen en begon te bonken op die deur en zei hij nog heb je het bordje niet gezien dat je hier niet mag zijn

Ik neem nu overal mijn telefoon mee hoor



Hahaha, gaat hij nog zeggen dat je daar niet hoort te komen. Sukkel!

24-04-2008, 12:56
volgens mij hebben alle vrouwen dit , zo ben ik precies ook , zoms hoor ik mn collegas in de verte zeggen ooooh doe maar geen moeite bij noonah hoor die leeft in haar eigen wereld en ze weet half niet wat er hier allemaal gebeurt op de afdeling ,

ik k wam er zelfs na paar weken achter dat mn collega al uit elkaar was met haar partner ze zit achter mij en ze heeft het dagelijks over gehad maar ik zweer t je ik heb niks doorgehad ,


ik tuur ook maar wat in de verte en kom terug met de verkeerde dingen die ik moets halen ,

of als ik drinken haal voor mn collega kom ik altijd terug om nog een x te vragen wat ze nou w ilden hebben?

24-04-2008, 14:36



Citaat door noonah:
volgens mij hebben alle vrouwen dit , zo ben ik precies ook , zoms hoor ik mn collegas in de verte zeggen ooooh doe maar geen moeite bij noonah hoor die leeft in haar eigen wereld en ze weet half niet wat er hier allemaal gebeurt op de afdeling ,

ik k wam er zelfs na paar weken achter dat mn collega al uit elkaar was met haar partner ze zit achter mij en ze heeft het dagelijks over gehad maar ik zweer t je ik heb niks doorgehad ,


ik tuur ook maar wat in de verte en kom terug met de verkeerde dingen die ik moets halen ,

of als ik drinken haal voor mn collega kom ik altijd terug om nog een x te vragen wat ze nou w ilden hebben?

hahahaha dat laatste heb ik met me moeder. dan zegt ze dat ik wat moet halen, dan loop ik om te halen en even weet ik niet wat ik moest halen. Kom ik terug, gaat ze op me schreeuwen

24-04-2008, 22:32
Om mijn topic maar even aan te vullen, eigenlijk wilde ik niet plaatsen, maar ergens voel ik de behoefte om te bewijzen dat ik echt niet meer 100 ben.

Laatst was ik met mijn nichtje naar de Corner in gegaan, voor de Amsterdammers onders een bekend begrip. In ieder geval, het is een snackbar die alles halal aan biedt, maar dan ook alles! Mijn nichtje en ik besloten dat ik de bestelling zou doen, maar die dag had ik al eerder mijn hoofd gestoten aan de deur van mijn kast, dus ik was al niet meer helder. Ik aan de balie, meneer vraagt me wat ik wil. Dus ik bestel een coner burger en een cheesburger. In die snackbar hoor je overigens ook constant getjilp van nepvogeltjes en het was druk. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst hoorde ik die man iets vragen "Wil je gewoon vlees of wil je halal?" Dus ik antwoord: nee, ik wil gewoon halal vlees. (helemaal verontwaardig dat ie dat uberhaupt vraagt. Reageert die man met "Nee, wil je gewoon een cheesburger of dubbel vlees?" Het schaamrood bereikte een hoogte en dieptepunt. Ik ging dood van binnen en mijn nichtje achter mij schaterde het uit van het lachen. Vervolgens excuseerde ik mij en zei dat ik niet zo helder was omdat ik mijn hoofd had gestoten en vroeg mijn nichtje de bestelling af te handelen. Hoe lelijk heeft dat moeten zijn om te zien?

24-04-2008, 22:34
Ik zeg niets meer.

Pagina's : [1] 2 3