Bekijk volle/desktop versie : Autohuur voor bruiloft



24-04-2008, 01:17
De titel zegt het al ladies & gents.

Wie kan me meer info geven over het verhuur van het liefst exclusieve auto's voor een bruiloft aanstaande.

Dus geen E-klasse, BMW 5-serie, want dat soort auto's zijn makkelijk, maar echt dikke ;

Audi Q7
Range Rover Sport
Rolls Royce
Lamborghini
Bentley's
Cayenne Turbo (S)
Hummer H2

Etc.

DIE KOEK, snappie ?

Wie zou me hints kunnen geven over waar ik deze auto's zou kunnen vinden, of liever gezegd, wie kent er PARTICULIEREN bij wie je zulke auto's kan huren voor een trouwdag !

Niet alleen particulieren, maar ook gewoon garages, maar die een beetje soepel zijn.

En alsjeblieft geen prijzen die OVERRRRDREVEEHH zijn, graag realistisch blijven.

Dus max. 500,- per dag.

Degene die me kunnen helpen, gegarandeerd puntje.

Alvast bedankt eh Noord-Afrikanen !


24-04-2008, 01:21



Citaat door Mo_ScoobyDoo:
De titel zegt het al ladies & gents.

Wie kan me meer info geven over het verhuur van het liefst exclusieve auto's voor een bruiloft aanstaande.

Dus geen E-klasse, BMW 5-serie, want dat soort auto's zijn makkelijk, maar echt dikke ;

Audi Q7
Range Rover Sport
Rolls Royce
Lamborghini
Bentley's
Cayenne Turbo (S)
Hummer H2

Etc.

DIE KOEK, snappie ?

Wie zou me hints kunnen geven over waar ik deze auto's zou kunnen vinden, of liever gezegd, wie kent er PARTICULIEREN bij wie je zulke auto's kan huren voor een trouwdag !

Niet alleen particulieren, maar ook gewoon garages, maar die een beetje soepel zijn.

En alsjeblieft geen prijzen die OVERRRRDREVEEHH zijn, graag realistisch blijven.

Dus max. 500,- per dag.

Degene die me kunnen helpen, gegarandeerd puntje.

Alvast bedankt eh Noord-Afrikanen !



dockx.be

24-04-2008, 01:22
Liefst NL kenteken.

Haha, vergat dat erbij te doen.

24-04-2008, 01:39
Chop-chop, hoppaa, kom met adviezen, tips en links.

Keh die deadline komt akelig dichtbij en anders moet ik weer veel te veel gaan uitgeven .

HELP ME OUT MARUECCOS, HELP THIS PUPPY OUT.

24-04-2008, 01:47


Heb je niemand in je naaste omgeving van wie je een q7 kunt lenen dan...?
Dat geldt overigens ook voor die range rover sport & de cayenne zo exclusief zijn die auto's niet.

De rest van de door jou genoemde merken kun je naar mijn medeweten alleen maar krijgen met een chauffeur (muv de hummer wellicht)

24-04-2008, 01:53
http://www.trouwautosverhuur.nl/component/option,com_hotproperty/task,view/id,152/Itemid,10/

24-04-2008, 01:54
Even kijk, bedankt voor je moeite, kijk je hoekje.

Maar nee, liefst van mezelf en geen buren en dergelijke bij betrekken.

Huurcontract.