Bekijk volle/desktop versie : We kunnen niet zonder elkaar..



20-12-2003, 22:42
mannen en vrouwen het lijkt alsof ze elkaar haten, maar eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar en dat elkaar uitschelden en elkaar zwart maken is een manier om aandacht te trekken van elkaar

Mee eens of oneens ?

20-12-2003, 22:50


haha Gelukkig zie je me niet, anders moet ik verblijven in een maag

20-12-2003, 22:52
weet je dit is echt serieus,

Ik denk dat vrouwen gewoon zo verleidelijk door god zijn gemaakt gewoon van natuur en gevoelig zodat ze de man kunnen verleiden en ook nog eens door laten zetten door hun gevoeligheid voor liefde

20-12-2003, 22:56
Ik vind een feest zonder jongens... SAAAAAAAAAAAAAAI

20-12-2003, 22:58



Citaat:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Een vrouw bezit gewoon te veel 'chitaan" Ik hoef maar haar mooie billen te zien, alleen maar die ronde vormingen dan word ik al opgewonden. Ik kan geen genoege krijgen van vrouwen, eerlijk is eerlijk.
vooral als ze een strakke broekie heeft he en schudt met de haren en de billen en knippert met ogen dan is ze van top tot teen vol met chitaan

20-12-2003, 22:58

Citaat:
Origineel gepost door Blijf_lachen
Een vrouw bezit gewoon te veel 'chitaan" Ik hoef maar haar mooie billen te zien, alleen maar die ronde vormingen dan word ik al opgewonden. Ik kan geen genoege krijgen van vrouwen, eerlijk is eerlijk.
Jongens nie dan ....

- lach
- kapsel
- six-pack ( )
- etc.
- humor
- persoonlijkheid
- etc.

20-12-2003, 23:00
blijf lachen je bepaald nog wel altijd of je naar iemand kijkt het zijn jouw ogen.. een man moet gewoon ze ogen ook neerslaan volgens de islaam de shitaan lijdt jou niet de vrouwen...als je sterk in je imam staat gebeuren zulke dingen niet (naar vrouwen kijken)

20-12-2003, 23:03

Citaat:
Origineel gepost door Elhoub_girl
blijf lachen je bepaald nog wel altijd of je naar iemand kijkt het zijn jouw ogen.. een man moet gewoon ze ogen ook neerslaan volgens de islaam de shitaan lijdt jou niet de vrouwen...als je sterk in je imam staat gebeuren zulke dingen niet (naar vrouwen kijken)
Allah heeft niet voor niets gezegd, dat de vrouwen hun lichaam moeten bedekken. Kijk iedereen houdt van mooie dingen en mooie mensen en kijkt graag naar waarom dus niet naar vrouwen hun schoonheid is toch iets moois maar ook verleidelijk ( en gevaarlijk)

20-12-2003, 23:10
sorry maar wat jullie ik zie genoeg meisjes met hoofddoek vette zondes begaan en die gedragen zich pas geil ten tweede nogmaals als jij geil wil kijken dan doe je dat Allah swt ziet alles en het is niet altijd de schuld van de meiden maar ook van jongens.. subhanallah ik heb een jonge op school met baardje en altijd netjes islamitisch gekleed.. hij gaat alleen met jongens om die hetzelfde als hem zijn en hij kijkt naar geen enkel meisje die met een strakke broek voorbij loopt.. want hij houdt van Allah en niet van Geil naar meisjes kijken... Het zijn jou ogen