Bekijk volle/desktop versie : Hoe Organiseer Ik Een Reis Naar Marokko Voor Minstens 25 Studenten???????

Pagina's : [1] 2

20-12-2003, 18:57
Salam uww,

Aan mij is door de Hoge school Brabant te Tilburg gevraagd om een reis te organiseren naar marokko voor minstens 25 studenten.

Aan jullie is de vraag hoe pak ik het, en wie van jullie kent iemand of heeft ooit een dergelijke reis georganiseerd.

Laatst las ik op internet dat 2 marokkaanen uit Hoge school Den Bosch een reis voor 50 studenten hebben georganiseerd, ik zou graag in contact komen met deze 2. Ben je het of ken je ze stuur me aub een prive mailtje of reageer hierop.

Ik weet dat ik op het verkeerde plek zit voor dit bericht, maar hier bereik ik meer mensen denk ik.

groetjes van DINO

20-12-2003, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door DINOCAPRICCIO
Salam uww,

Aan mij is door de Hoge school Brabant te Tilburg gevraagd om een reis te organiseren naar marokko voor minstens 25 studenten.

Aan jullie is de vraag hoe pak ik het, en wie van jullie kent iemand of heeft ooit een dergelijke reis georganiseerd.

Laatst las ik op internet dat 2 marokkaanen uit Hoge school Den Bosch een reis voor 50 studenten hebben georganiseerd, ik zou graag in contact komen met deze 2. Ben je het of ken je ze stuur me aub een prive mailtje of reageer hierop.

Ik weet dat ik op het verkeerde plek zit voor dit bericht, maar hier bereik ik meer mensen denk ik.

groetjes van DINO
Ja dat klopt! Ik heb me ervoor ingeschreven, want ik zit op de Hogeschool 's Hertogenbosch! En ik hoop dat ik ook mee kan gaan... (want er zijn zoveel aanmeldingen...)... maaruhm , je kan bellen naar onze school.. en vragen, dan weet je het vanzelf, toch?

23-12-2003, 17:04
Ik raad je aan om naar een reisbureau te gaan, ze kunnen voor je kijken hoe je het goedkoopst kan gaan.

28-12-2003, 14:03
KLOPT bij ons op school word die reis georganiseerd. Ik heb me ook al ingeschreven Komt een loting waarschijnlijk

wel superrrrrrrrrrr gaaaaaaaaaaaffffffff, we gaan naar casablanca, Fez, Rabat en Marrakech! het is 10 dagen in de carnavalsvakantie!

Veel succes verder!!

28-12-2003, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door DINOCAPRICCIO
Salam uww,

groetjes van DINO
als ik jou was zou ik ook zo een toppic plaatsen in Onzinhoekje..er zitten daar namelijk veel mensen dus daar heb je waarschijnlijk meer kans op succes

28-12-2003, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door latifaatje
KLOPT bij ons op school word die reis georganiseerd. Ik heb me ook al ingeschreven Komt een loting waarschijnlijk

wel superrrrrrrrrrr gaaaaaaaaaaaffffffff, we gaan naar casablanca, Fez, Rabat en Marrakech! het is 10 dagen in de carnavalsvakantie!

Veel succes verder!!
Ja, ik ben daar ook bang voor, dat ik dalijk word uitgeloot

Dan verlies ik altijd!!! Maar... woow die steden!!! Relaxed

Ik hoop het so!!!

28-12-2003, 23:59

Citaat:
Origineel gepost door galids
Smahane Arghidi en Karima Frikh organiseren het op de hogeschool 's-hertogenbosch. Kan je naar hun vragen als je belt. Die Smahane heeft een kamer op school maar ik weet de directe nummer daar niet van.

Tilburg behoort toch ook tot AVONS? Als ik niet met deze reis mee kan, kan ik dan met jou reis mee?

Latifaaaaaaa en sneaky nawal!!! Wie zijn jullie? Misschien delen wij wel het vliegtuig 19 febr! Ik wil wel in gezelschap zijn van 2 vrolijke dames

DINO. laat je het weten als iedereen van de AVONS mee mag?

playA
Tilburg, ik weet nie of die tot Avans behoort!

Ik ben Nawal, 3e jaars studente Commerciele Economie!

En wie ben jij?

29-12-2003, 15:56
Hallo,

Avans heet het na 1 januari, en bestaat uit hoge school s' hertogenbosch en hogeschool brabant zowel in tilburg als in breda en etten-leur.

Na de vakantie heb ik een gesprek met de school, en zal dan het over hebben of het mogelijk is of ook anderen mee kunnen van andere gebouwen als we mensen tekort komen.

Nogmaals bedankt voor allen die mij aan info hebben geholpen.

12-01-2007, 16:17
trouwens wat moet je doen om zon reis voor te bereiden voor 30 studenten, want ik wil zon reis organiseren. Wil graag aanbevelingen hebben!

12-01-2007, 16:20
3 jaar oud deze oproep..

12-01-2007, 16:34
koop gwn mercedes boesje je weet wel die je pa ook heeft en hoppa klaar is kees

12-01-2007, 17:41
Ze hebben het aan het juiste persoon gevraagd!

12-01-2007, 17:54

Vraag eens inlichtingen bij een reisbureau...

12-01-2007, 18:47
http://www.salamatravels.com

13-08-2009, 03:06
Ik weet je wegen hoe je dit kunt organiseren, mail me als je wilt dat het contact organiseer.

Sam

Citaat door DINOCAPRICCIO:
Salam uww,

groetjes van DINO

Pagina's : [1] 2