Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Moeders zijn zo leuk.



22-04-2008, 19:49
Als ik wat in mijn haar doe, of een cremetje op mijn gezicht, dan zegt mijn moeder altijd: Je verpest je huid/ haar met al die troep. In mijn tijd gebruikte we alleen water en zeep en mijn huid voelt zijdezacht, en mijn haar is nog prachtig. Als jij mijn leeftijd bereikt, dan zul je kaal zijn en gerimmpelt, blijf maar door gaat met die troep.

Komt het jullie bekend voor?

22-04-2008, 19:50


idd !!

22-04-2008, 19:52

Citaat door Bjoetifoel:
idd !!



Ze hebben gewoon vet gelijk, wij worden gewoon gek gemaakt door al die luxe reclames

22-04-2008, 20:12
wuahahah wollahila....en ze hebben nog gelijk ook nog é... wie weet wa al die cremes ons huid aandoet!
en ja gel en mousse enzo gebruiken...da weten we al dat dat slecht is voor u haar!!

22-04-2008, 20:16


Ik weet wat je bedoelt heb ook zo'n moeder.
Mijn moeder gebruikt alleen 1 product en dat is Nivea, & haar gezichtje is ,

22-04-2008, 20:16
ze hebben zwaar gelijk mijn moeder is nu 72 en el hamdoulilah heeft ze een hele mooie stralende huidje ze heeft zich nooit opgemaakt.
tja dat moet ik maar eens nadoen

22-04-2008, 20:23
Hahahaha, komt me zo bekend voor! Ziet zietoen is goed voor alles, goude tip van m`n moeder.

22-04-2008, 20:34

Citaat door Miss_Laila:
wuahahah wollahila....en ze hebben nog gelijk ook nog é... wie weet wa al die cremes ons huid aandoet!
en ja gel en mousse enzo gebruiken...da weten we al dat dat slecht is voor u haar!!


Inderdaad, mijn moeder heeft mooiere haar dan ik.


Citaat door Miss_Tefah:
Ik weet wat je bedoelt heb ook zo'n moeder.

ze blijven leuk


Mijn moeder gebruikt alleen 1 product en dat is Nivea, & haar gezichtje is ,

Dat blauwe yek


Citaat door Rokana:
ze hebben zwaar gelijk mijn moeder is nu 72 en el hamdoulilah heeft ze een hele mooie stralende huidje ze heeft zich nooit opgemaakt.
tja dat moet ik maar eens nadoen


Tbarkkellah 3liha, Rabbie ie ghalihaliek.

Ik ook, lukt me nooit


Citaat door Tanger__:
Hahahaha, komt me zo bekend voor! Ziet zietoen is goed voor alles, goude tip van m`n moeder.


Hahaha, en Henna

22-04-2008, 21:25
wollah komt me echt bekent voor. En ze heeft echt vet gelijk
sinds ik die aan die rotzooi ben begonnen is mn huid echt naar de klote Mn moeder heeft een super gave huid

22-04-2008, 21:29
Alle mamma's zijn lief,

En hebben altijd gelijk..

22-04-2008, 21:29
Haha heel herkenbaar ja. Al die reclames ook die je een mooie huid, haar enz. beloven.. en ik trap er iedere keer ook weer in

22-04-2008, 21:35

Citaat door sweety_neda:


Dat blauwe yek



Yeps,

22-04-2008, 21:44


Heel erg bekend

Ik krijg altijd een schuldgevoel als ik zulke dingen te horen krijg. Ik wil het liever niet aanhoren omdat ik weet dat het gewoon zo is. Maar het is al gedaan met ons to late to go back

22-04-2008, 21:47
En wat ze ook vaak zegt over oogpotlood, ja doe nu maar elke keer oogpotlood later krijg je van die kale lelijke poepoogjes.

En zo kan ik nog duizend dingen opnoemen die ze zovaaak herhaalt.

22-04-2008, 22:07
whahaha wolahila,, ze hebben gelijk man,, ik gebruik ook alleen zeep voor mn gezicht om mn gezicht te reinigen