Bekijk volle/desktop versie : Mag jou vrouw later werken als...



Pagina's : [1] 2

22-04-2008, 18:02
Stewardess?

22-04-2008, 18:04


Waarom wordt het beroep van een stewardess sowieso (over)gewaardeerd?

Damn ejh je bent niets anders dan een serveerster in een vliegtuig... ga dan in een lokaal cafétje werken / komt bijna op hetzelfde neer, behalve dat je met je voeten op de grond staat

22-04-2008, 18:13

Citaat door Unspoken:
waarom niet ...?




Ja vraag ik me ook af... mannen denken blijkbaar dat stewardessen tussen het uitdelen en ophalen van eten iedereen in de miles-high-club inwijden ofso!


As if...

22-04-2008, 18:16

Citaat door JaKweenie:
Waarom wordt het beroep van een stewardess sowieso (over)gewaardeerd?

Damn ejh je bent niets anders dan een serveerster in een vliegtuig... ga dan in een lokaal cafétje werken / komt bijna op hetzelfde neer, behalve dat je met je voeten op de grond staat



Inderdaad!
Gelukkig ben ik van gedachte veranderd, want stond echt op het punt zo'n opleiding te volgen.

22-04-2008, 18:20



Citaat door Cantara:
Inderdaad!
Gelukkig ben ik van gedachte veranderd, want stond echt op het punt zo'n opleiding te volgen.



Als je al bereid bent om te leren... idd iets doen waar je wat meer diepgang hebt!

Ken wel meiden die dat werk doen... klinkt in de eerste instantie wel leuk al dat reizen enso / maar 11 van de 10 keer zien ze weinig anders dan een of ander vliegveld en hupsakeeejj terug die blik in en wéér een demonstratie geven over veiligheidsmaatregelen die je toch geen reet helpen wanneer die koekblik neerstort


Wtf moet je met een zwemvest als je neerstort in de zee... logica!

22-04-2008, 18:22
Ik zou ook zeggen waarom niet... maar als je het even anders gaat bekijken:
je bent getrouwd, je hebt kindjes, kindjes hebben aandacht nodig en je moet 24/24 7/7 klaar voor ze staan enzo...

ja k weet niet...

22-04-2008, 18:25
je krijgt wel altijd korting op vliegtickets

22-04-2008, 18:25

Citaat door Africanrose.:
Ik zou ook zeggen waarom niet... maar als je het even anders gaat bekijken:
je bent getrouwd, je hebt kindjes, kindjes hebben aandacht nodig en je moet 24/24 7/7 klaar voor ze staan enzo...

ja k weet niet...




Kinderen hebben je niet nodig om thuis te zijn terwijl zij hele dag op school gezellig zitten, leren, spelen met andere kinderen.

Maar dat terzijde... waarom jezelf uberhaupt aan het risico blootstellen om zo veel te vliegen wanneer je zwanger bent. Zwangerschapsverlof krijg je pas ver in de zwangerschap.

22-04-2008, 18:27

Citaat door Africanrose.:
Ik zou ook zeggen waarom niet... maar als je het even anders gaat bekijken:
je bent getrouwd, je hebt kindjes, kindjes hebben aandacht nodig en je moet 24/24 7/7 klaar voor ze staan enzo...

ja k weet niet...



klopt

22-04-2008, 18:29

Citaat door JaKweenie:
Kinderen hebben je niet nodig om thuis te zijn terwijl zij hele dag op school gezellig zitten, leren, spelen met andere kinderen.

Maar dat terzijde... waarom jezelf uberhaupt aan het risico blootstellen om zo veel te vliegen wanneer je zwanger bent. Zwangerschapsverlof krijg je pas ver in de zwangerschap.

en 'snachts? en 'smorgens?? een van de zaken die men van je gaat eisen is flexibel zijn,

22-04-2008, 18:31
Ze zal dan haast nooit thuis zitten.

22-04-2008, 18:32

Citaat door Rechtvaardig20:
Jij behoort tot de redactie en je weet niet eens hoe je een goede zin kan typen?

Het is JOUW VROUW!


P.S.: Ik ben kapot mooi!




Scherp

22-04-2008, 18:34



Citaat door Younes.:
Ze zal dan haast nooit thuis zitten.




Part time werk is nog niet ingevoerd in jouw wereld ofso?

22-04-2008, 18:36

Citaat door JaKweenie:
Part time werk is nog niet ingevoerd in jouw wereld ofso?




Er gaan veel geruchten rond over stewardessen.

22-04-2008, 18:40

Citaat door Younes.:
Er gaan veel geruchten rond over stewardessen.



Dan moet je toch ten eerste zeer ernstig bij jezelf te rade gaan als je naar elk onzinnig gerucht gaat luisteren.



Citaat door Rechtvaardig20:
De grootste hoeren zeggen ze

In elke land een ander schatje




Ja... en in het leger zijn ze ook allemaal homo omdat er alleen mannen zijn. Uhu

Pagina's : [1] 2