Bekijk volle/desktop versie : zwanger



Pagina's : [1] 2 3 4

20-12-2003, 17:47
ik ben zwanger terwijl mijn baby pas 4 maanden is

20-12-2003, 17:48


zooo..das snel

20-12-2003, 17:50
zeker snel...ik wordt para ik ben pas 21 man :huil2:

20-12-2003, 18:06
is toch niet zo erg........

ja alleen jij hebt niet echt veel rust nu ........

20-12-2003, 18:13


is niet zoooooooooooooooo erg maar beetje ik ben al even oud als jij en ik heb al bijna 2 kids :huil2:

20-12-2003, 19:22
jah is leuk toch........je bent wel vroeg begonnen moet ik zeggen.....

20-12-2003, 20:22
Dat is wel snel op elkaar en dat kan best zwaar zijn, 2 van die kleintjes! Mijn buurvrouw heeft 2 dochters ook erg dicht op elkaar en die liep de eerste jaren te klagen! Nooit rust, voortdurend wassen draaien. Maar nu zijn ze 8 en 9 en vindt ze het ontzettend leuk, want doordat ze zo weinig in leeftijd verschillen zijn ze echt vriendinnetjes van elkaar. Als het verschil groter is, is dat vaak niet zo. Omdat de oudste de jongste veels te kinderachtig vindt.

20-12-2003, 22:24
goodluck!

21-12-2003, 08:25
Je zal het de komende jaren zwaar gaan krijgen. Maar inchaallah komt alles goed. Het is nu eenmaal makteb ....... Straks als ze 5 en 6 jaar zijn zul je wel merken dat het misschien toch wel goed is geweest om ze zo snel achter elkaar te krijgen.
Ik zou zeggen: VEEL STERKTE meid en als inchaallah bevallen bent van je tweede neem goede voorzorgsmaatregelen, voordat je weer in dezelfde situatie terechtkomt.

Groetjes,

21-12-2003, 09:07
Bij ons moslims is een abortus of iets dergelijks niet acceptabel voor het geloof.

Om maar eerlijk tegen je te zijn , ik ben haast jaloers op je.
Je hebt allhamdoelilah een vent waar je van houdt met wie je een hebt gesticht.

En dat je tweede engeltje al snel volgt, kan behoorlijk zwaar zijn, maar dat hangt echt van de kinderen af.
Of het een huil kindje wordt of juist een kind dat lekker z´n eigen weggetje gaat.
Dus het kan op zich ook hartstikke meevallen.

Wel heb je daar nu zelf de hand in, met je huidige kind.
Zorg dat het geen schootkindje is/ word, want dat bespaart een hoop ellende wanneer je 2e kindje er is.
Bouw het dus nu alvast rustig af, zodat je strax niet in de problemen komt te zitten!

Wat te doen dus?
Is niet te vaak op schoot nemem.
Leer hem/ haar nu al alleen te drinken.
Niet om de kleinste piep op schoot nemen.
Zorg dat je kind voldoende speeltjes tot zijn/ haar beschikking heeft, zodat hij/zij nu al leert zichzelf te vermaken.

Zodra ze 4 zijn dan heb je de zwaarste verzorgingsjaren achter dev rug en zal het allemaal makkelijker verlopen.
Nou ja totdat ze de puberteit ingaan.

He veel geluk , en kop op.
Komt helemaal goed, ontspan gewoon en neem wat tijd voor jezelf.
Ga wat leuks doen met je vriendinnen of alleen, en maak je niet druk.

21-12-2003, 09:22
LEUKKKK GEFELICITEERD MEID!!!!! MACHALLAH!!!!

21-12-2003, 12:48
GeFeLiCiTeErd !! EgT LeUkk

22-12-2003, 09:52



Citaat:
Origineel gepost door tangia21
ik ben zwanger terwijl mijn baby pas 4 maanden is
Hey meisje,

Mijn dochtertje was 10 maanden oud toen ik besloot om nog een kindje te nemen. Ik ben nu 8 maanden zwanger van mijn zoontje, als je goed nadenkt heeft het ook zijn voordelen. Het zal zwaar worden, maar ook heel gezellig incha allah.

groetjes Rotterdamse

22-12-2003, 10:01
bedenk dat ieder kind voor zijn "razk"zorgt. Het is een godsgeschenk om kinderen te krijgen en niet iedereen is daarmee gezegend.

Veel succes met je zwangerschap en probeer ervan te genieten!

Liefs,
sal

22-12-2003, 10:43

Citaat:
Origineel gepost door tangia21
ik ben zwanger terwijl mijn baby pas 4 maanden is
Leuk joh !!! Van harte gefeliciteerd !!! Wees niet verdrietig, maar er wat leuks van, wees allah dankbaar dat hij je weer zwanger heeft laten maken !!!

Pagina's : [1] 2 3 4