Bekijk volle/desktop versie : Waar kan ik een mooie takchita kopen in NL?

Pagina's : 1 [2]

22-04-2008, 18:33

Citaat door ZaraAya:
Ik heb trouwens ooit een hele mooie jurk (al zeg ik het zelf) bij Intissar gekocht, was wel duur (ik weet niet wat me bezielde). Maar die winkel had echt een magisch effect op me... Ik heb de jurk 2 jaar geleden gekocht maar hij is nog steeds heel mooi en zeker niet uit de mode omdat het van 2 jaar terug is..Maar nu haal ik never nooit een jurk daar...

hoe duur was ie? Ma3lies meid, je hebt er veel plezier van gehad toch en dat is het belangrijkste!

22-04-2008, 20:02

uppppppppppppppppppppppppppp

22-04-2008, 22:45
Ik heb van het weekend toevallig een jurk gekocht in Belgie...nadat ik zoner te overdrijven wel ruim 10 winkels heb afgezocht..Maar goed ik had een strak budget en wilde echt niet meer uitgeven..IK heb er toen eentje gekocht voor 300 euro..Tis niet een of andere bijzondere creatie maar zeker wel een mooie dress..
Mijn vorige jurk was 600 jeuries..1 keer gedragen en nou ligt deze hier nog, maar goed hij is van emotionele waarde dus verkopen doe ik niet.

23-04-2008, 09:39

Citaat door Maroc_Meissie:
Ik heb van het weekend toevallig een jurk gekocht in Belgie...nadat ik zoner te overdrijven wel ruim 10 winkels heb afgezocht..Maar goed ik had een strak budget en wilde echt niet meer uitgeven..IK heb er toen eentje gekocht voor 300 euro..Tis niet een of andere bijzondere creatie maar zeker wel een mooie dress..
Mijn vorige jurk was 600 jeuries..1 keer gedragen en nou ligt deze hier nog, maar goed hij is van emotionele waarde dus verkopen doe ik niet.

Waar in Belgie? Hebben ze daar ook jurken met bijzondere modellen etc? En wat zijn de prijzen ong.

Besa7a meid!

23-04-2008, 10:08

Citaat door Unbreakable:
In welke winkels heb je de mooiste en stijlvolste takcitas te koop? Ik wil graag een apart model waarmee ik goed voor de dag kom. Het is dichte familie dussss vandaar.

En hoeveel zijn de prijzen ongeveer?

Ik heb een bruiloft in Marokko maar als ik daar ben is er geen tijd meer om een jurk te laten naaien. En de jurken die daar in de winkels te koop zijn vind ik lelijk!

Dus geef me tips mensen. Waar in NL kan ik een mooie takchita halen

bijna nergens vind ik

23-04-2008, 10:10

Citaat door Unbreakable:
Dank je wel meid!! Hier heb ik wat aan, ik ga zeker een kijkje nemen.

Weet je toevallig ongeveer de prijzen?

Prijzen beginnen ongeveer bij 450-500, maar dan heb je ook echt wat. Je ziet de kwaliteit er echt gewoon aan af, vind ik. En het zijn ook echt van die jurken die je over 5 jaar nog een keer aan kan, en vervolgens kan bewaren voor je dochtertje of zo..

Veel succes!

23-04-2008, 10:14
Gewoon stof kopen en 1 laten maken. Genoeg in nederland die het voor je kunnen maken.

23-04-2008, 11:25

Citaat door Alhamdoelillah:
Prijzen beginnen ongeveer bij 450-500, maar dan heb je ook echt wat. Je ziet de kwaliteit er echt gewoon aan af, vind ik. En het zijn ook echt van die jurken die je over 5 jaar nog een keer aan kan, en vervolgens kan bewaren voor je dochtertje of zo..

Veel succes!

Mij niet gezien. Marokkaanse jurken zouden verboden moet worden, omdat ze zo duur zijn en je volgens de ''etiquette'' niet 2 keer dezelfde jurk aanmag en de jurk binnen een half jaar al uit de mode is.....
Het is een wonder als dit niet voor die jurk geldt...

23-04-2008, 11:33
Ik had in Rue de Brabant gekeken en bij die ene straat ........midi ofzo...en we kwamen ook toevallig langs een aantal winkels in Antwerpen toen we vlakbij de stad reden..dus gewoon overal gekeken...en werkelijk in de laatste winkel vond ik een hele mooie jurk..De duurste die ik aantrof was 600 euro..dus valt wel mee..Ik had al in mijn hoofd max 250..maar deze was mooi bewerkt en heb met die gast afgedingt, hij vroeg er eerst 375 voor..maar zei je krijgt er max 300 euro voor en in wil er inclusief bijpassende hoofddoek bij...so be it!

23-04-2008, 11:38
Ik vorige maand jurk bij intissar gehaald en zij heeft zeker wel mooie jurken en de jurken die nu op haar site staan, zijn echt van lang terug hahaha ze moet echt nodig ff andere collectie erop zetten..

Ik raad je aan gewoon bij haar langs te gaan en zelf een kijkje nemen

Overigens heeft bab marrakech ook mooie jurken

suc6

23-04-2008, 12:55

Citaat door Tamgart_Tamgart:
Gewoon stof kopen en 1 laten maken. Genoeg in nederland die het voor je kunnen maken.

Ken jij iem die mooie jurken maakt.

Ik ken niemand....

23-04-2008, 17:42

Citaat door Unbreakable:
Ken jij iem die mooie jurken maakt.

Ik ken niemand....

ja ik ken iemand. Heb ook stof gegeven en eind deze maand is die van mij klaar insha allah. Je komt goedkoper uit en het is geheel je eigen maat. In de winkel is het meestel of te lang of te breed of of of. Moehiem nooit perfect

23-04-2008, 19:44

Citaat door Tamgart_Tamgart:
ja ik ken iemand. Heb ook stof gegeven en eind deze maand is die van mij klaar insha allah. Je komt goedkoper uit en het is geheel je eigen maat. In de winkel is het meestel of te lang of te breed of of of. Moehiem nooit perfect

Waar heb je de stof gekocht?

En maakt zij mooie aparte modellen?

Mag ik haar adres of telnr. In welke stad woont ze?

25-04-2008, 19:21

Citaat door Alhamdoelillah:
In Utrecht heb je een Marokkaanse winkel op de Croeselaan, en ze hebben sinds kort ook een winkel in A'dam (Bos en Lommerweg als ik me niet vergis). Zij hebben echt bloedmooie jurken, wel wat prijzig, maar daar kun je echt goed mee voor de dag komen!

Hey meid

ik ben er vandaag geweest maar ze had maar een paar jurken in de winkel. Ze kreeg binnenkort wel andere binnen.

Het was wel een piepklein winkeltje, niet wat ik me er van voorgesteld had.
Ik ben aan de croeselaan in Utrecht geweest.

Pagina's : 1 [2]