Bekijk volle/desktop versie : Mooie Mannen!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-04-2008, 15:13
LEKKER WEER!!!!!

de leuke mannen zien er nog mooier uit en het valt me op dat ze nog meer op de versiertoer zijn

is het jullie ook opgevallen meiden dat ze dan in mooiere autos rijden
niet dat het me wat doet maar ze doen hun best om in de smaak te vallen
bij de meiden

22-04-2008, 15:15


Vrouwen/mannen worden hitsig. Ze gaan weer schaars gekleed naar buiten en dat valt op.

22-04-2008, 15:17
Mensen denken omdat het 17 graden is dat het zomer is, mijn gunst! Je ziet dames zelfs met teenslippers en korte broekjes lopen! En de mannen zijn nog steeds even lelijk hoor, met hun gehuurde auto's. Gewoon voor je kijken en doorlopen!

22-04-2008, 15:19

Citaat door Mar0ekkaas:
Mensen denken omdat het 17 graden is dat het zomer is, mijn gunst! Je ziet dames zelfs met teenslippers en korte broekjes lopen! En de mannen zijn nog steeds even lelijk hoor, met hun gehuurde auto's. Gewoon voor je kijken en doorlopen!






17 graden is ook zomerse weer in nederland

22-04-2008, 15:20



Citaat door Lella_Najat:
Het zijn allemaal hoe.ren.



ik schaam me kapot voor ze..
gewoon thuis blijven is beter
en maar klagen dat ze verkracht worden op straat,.. ze vragen er zelf om als ze er zo bij lopen

mannen zijn vrouwen geworden
en vrouwen zijn mannen geworden..

22-04-2008, 15:22

Citaat door Mister_020:
17 graden is ook zomerse weer in nederland



Ik had het net echt koud hoor! Heb m'n jas aangehouden, maar sommige dames liepen er echt tè bloot bij!

22-04-2008, 15:23

Citaat door HAJET75:
ik schaam me kapot voor ze..
gewoon thuis blijven is beter
en maar klagen dat ze verkracht worden op straat,.. ze vragen er zelf om als ze er zo bij lopen

mannen zijn vrouwen geworden
en vrouwen zijn mannen geworden..





Waarom zo negatief over mannen? slechte ervaring? ex die meer aandacht aan zichzelf schonk dan aan jou?

22-04-2008, 15:24

Citaat door Mar0ekkaas:

Ik had het net echt koud hoor! Heb m'n jas aangehouden, maar sommige dames liepen er echt tè bloot bij!




Maar dat ben jij toch, ik zie ze ook bloot in hartje winter dus zie de verschil echt niet, in de zomer zie ik ze ook met strakke strakke broeken rondlopen

22-04-2008, 15:25
haahha ja ze lopen hier zowat naakt en morgen gaat het weer regenen en dan kan de kap van de cabrio er weer op, maar over het algemeen zijn het nederlanders die uit de kleren gaan hoor en tja en een paar marokkanen die denken dat ze op de boulevard van eljadida aan het flaneren zijn met hun open bloesjes waar een oerwoud uitkomt.

22-04-2008, 15:26

Citaat door Mar0ekkaas:
Mensen denken omdat het 17 graden is dat het zomer is, mijn gunst! Je ziet dames zelfs met teenslippers en korte broekjes lopen! En de mannen zijn nog steeds even lelijk hoor, met hun gehuurde auto's. Gewoon voor je kijken en doorlopen!



ja idd, gewoon een schijnvertoning.

Ach ja, de grootste voordelen van een warm weertje --> bruin worden en BBQ'en!

22-04-2008, 15:27

Citaat door Mister_020:
Maar dat ben jij toch, ik zie ze ook bloot in hartje winter dus zie de verschil echt niet, in de zomer zie ik ze ook met strakke strakke broeken rondlopen



Gisteren zag ik een meid aan de overkant van m'n straat lopen, die had pas een strakke broek aan. Meskiena ze nam hele kleine stapjes zo strak zat ie! Ik vroeg nog aan m'n moeder: 'Mama, waarom loopt ze zo raar?' Hoor haar: 'Of d'r schoenen zijn te klein, of haar broek zit veel te strak!'

Sorry maar het was echt geen gezicht, dames leen voortaan geen kleding meer van je kleine zusje, wat niet past, past gewoon niet!

22-04-2008, 15:28

Citaat door Aardbeitjes:
ja idd, gewoon een schijnvertoning.

Ach ja, de grootste voordelen van een warm weertje --> bruin worden en BBQ'en!



Precies! Heerlijk ergens bij een park of gewoon in de tuin bbq'en en als het nog warmer is gewoon op het strand hangen de hele dag!

22-04-2008, 15:29



Citaat door Mar0ekkaas:
Gisteren zag ik een meid aan de overkant van m'n straat lopen, die had pas een strakke broek aan. Meskiena ze nam hele kleine stapjes zo strak zat ie! Ik vroeg nog aan m'n moeder: 'Mama, waarom loopt ze zo raar?' Hoor haar: 'Of d'r schoenen zijn te klein, of haar broek zit veel te strak!'

Sorry maar het was echt geen gezicht, dames leen voortaan geen kleding meer van je kleine zusje, wat niet past, past gewoon niet!
dat is voor mij nog steeds een vraag dat ik me steeds blijf afvragen, van hoe krijgen ze zichzelf in die strakke broeken..

22-04-2008, 15:29

Citaat door Mar0ekkaas:
Gisteren zag ik een meid aan de overkant van m'n straat lopen, die had pas een strakke broek aan. Meskiena ze nam hele kleine stapjes zo strak zat ie! Ik vroeg nog aan m'n moeder: 'Mama, waarom loopt ze zo raar?' Hoor haar: [B]'Of d'r schoenen zijn te klein, of haar broek zit veel te strak!'
Sorry maar het was echt geen gezicht, dames leen voortaan geen kleding meer van je kleine zusje, wat niet past, past gewoon niet![/B]



Néé!

22-04-2008, 15:29
[QUOTE=angielo20;47136354]haahha ja ze lopen hier zowat naakt en morgen gaat het weer regenen en dan kan de kap van de cabrio er weer op, maar over het algemeen zijn het nederlanders die uit de kleren gaan hoor en tja en een paar marokkanen die denken dat ze op de boulevard van eljadida aan het flaneren zijn met hun open bloesjes waar een oerwoud uitkomt.[/QUOTE]

Whahahaha whollahila

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8