Bekijk volle/desktop versie : ik zoek iets kom eens!



21-04-2008, 21:20


Salaam oe3lakoem,
Ben dringend op zoek naar een vliegticket naar Nador in de maand mei weet iemand meschien waar ik moet wezen?

Alvast biedankt!

21-04-2008, 21:23


ehhhh een reisbureau? of kijk op het internet als je online wilt boekken.

21-04-2008, 21:30

Citaat door berberine:
ehhhh een reisbureau? of kijk op het internet als je online wilt boekken.

Ooh fijn dat je het zegt ik dacht bij de slager

Haha Ja, dat begrijp ik maar ik bedoell een goedkope vliegtuigmaatschappij die goedkope vliegtickets verkoopt

21-04-2008, 21:36

Citaat door Just_Besb0esa:
Ooh fijn dat je het zegt ik dacht bij de slager

Haha Ja, dat begrijp ik maar ik bedoell een goedkope vliegtuigmaatschappij die goedkope vliegtickets verkoopt



Wahahah!!

Ik vind zelf vliegwinkel.nl goedkoop.... tenminste als je via het internet wilt boekken... Je kan ook ff bij taoufikreizen kijken of hij wat heeft....

21-04-2008, 21:39



Citaat door berberine:
Wahahah!!

Ik vind zelf vliegwinkel.nl goedkoop.... tenminste als je via het internet wilt boekken... Je kan ook ff bij taoufikreizen kijken of hij wat heeft....


Hahah

Vliegwinkel zeg je hmm ff kijkenn!

Dankje well

21-04-2008, 21:40

Citaat door Just_Besb0esa:
Hahah

Vliegwinkel zeg je hmm ff kijkenn!

Dankje well


geen dank

22-04-2008, 12:40

Citaat door shorty_nador:
mn zussen hebben ook geboekt eind april tot 5mei ze blijven niet lang maar hebben 200euro heen en trg


Ja, daar heb ik gekeken nu is het 165 voor een enkelreis.

22-04-2008, 12:42

Citaat door shorty_nador:
ja je zult jammer genoeg niks meer goedkoper vinden vrees ik .. Je bent te laat je had eerder moeten boeken



Ja, inderdaad haha voor me zelf had ik het eerder geboekt maar goed ik zal het maar door geven Dankjewell voor de moeite

22-04-2008, 12:46

Citaat door shorty_nador:
Is graag gedaan. Heb je ook op http://www.jet-air.be gekeken? ik heb mn tiucket geboekt voor 400 heen en trg voor een maandje tijdens de zomer ja was het goedkoopste dat k kon vinden


Jeps, daar heb ik ook al gekeken. ik zelf heb een ticket gekocht van Brussel naar alhoceima voor 350 heen en terug.

Maar goedkoper dan 165 heb je nu niet voor een enkelereis.

Gair inshaallah

22-04-2008, 12:50

Citaat door shorty_nador:
Ja ik 50 euro meer mehliesh veel succes nog schatje

elgair insha allah



Hihi inderdaad Dankje wel lieverd

Jij ook

22-04-2008, 13:25
Wat je ook kan doen is via www. vueling.com een vlucht boeken naar malaga, en van malaga naar mellila via www. iberia.com...kom je ook goedkoop uit..maar je moet dan wel opletten dat je genoeg tijd hebt om over te stappen in malaga op de vliegtuig naar mellila..pm me maar voor meer info...groetjes

22-04-2008, 13:32

Citaat door hayatmetalsia:
Wat je ook kan doen is via www. vueling.com een vlucht boeken naar malaga, en van malaga naar mellila via www. iberia.com...kom je ook goedkoop uit..maar je moet dan wel opletten dat je genoeg tijd hebt om over te stappen in malaga op de vliegtuig naar mellila..pm me maar voor meer info...groetjes



Daar kan je toch ook de boot pakken naar alhoceima of niet?

22-04-2008, 13:36


Volgens mij wel...vorig jaar ben ik via malaga gegaan en ik had inderdaad veel mensen die de boot pakten..

22-04-2008, 13:42

Citaat door hayatmetalsia:
Volgens mij wel...vorig jaar ben ik via malaga gegaan en ik had inderdaad veel mensen die de boot pakten..



Ooh okee heb net gekeken en een ticket naar malaga kost 118 best duur kan me pa net zo goed gewoon rechtstreeks pakken