Bekijk volle/desktop versie : Dilemma!!!!! Gaarne uw advies!!



13-09-2002, 09:13

Citaat door Agerdai:
Mensen van het goede leven,

Bij deze wil ik jullie gaarne om raad vragen!!

Ik zit namelijk met een dilemma!

Ik ga deze zomer trouwen, insha Allah. Ik zou graag daanra meteen naar Mekka willen gaan (als een soort huwlijksries). Maar mijn toekomstige vrouw zou graag naar Egypte willen.

En nu rest de hamvraag! WAT TE DOEN!!??

Graag reacties uwer zijds!

Alvast bedankt voor de moeite
.

13-09-2002, 09:36


Ik ben het met mokaltum eens, al lijkt mij niks mooiers dan een huwelijks reis naar mekka mar jullie moeten er allebei klaar voor zijn..
veel gelukkig in jullie leven en insa^allah worden jullie heel gelukkig samen

P.s ik ga ook in de zomer trouwen en wij hebben ook voor egypte gekozen.... (toevallig)

LIEFS,
MOI

13-09-2002, 10:18
Egypte is super leuk hoor ben daar ook geweest in een vier sterren hotel.. echt een top vakantie gehad.

13-09-2002, 10:31
Ik zou voor Egypte kiezen....maar da's mijn mening. Ik begrijp je vrouw wel...Je gaat op huwelijksreis, je wilt een mooie, romantische tijd beleven..ver weg van je familie, vrienden, kennissen, etc. Een reis naar Egypte heeft iets luchtigs, vergeleken met een reis naar Mekka...het heeft dan iets van een bedevaart. Ik denk dat ze zich dan belemmerd voelt....Maar goed, praat met elkaar, dan moet je er wel uitkomen. And remember: problemen zijn er om opgelost te worden. Hoe groot ze ook zijn. Veel succes, geduld en geluk!!
Groetjes, Sensuela

13-09-2002, 13:49


Salaaam,

huwelijksreis naar mekka?
neem beter maar eerst een huwelijks reis naar egypte.
Lijkt mij veel gezellig en romantischer.


Ma3a salamaaa

13-09-2002, 14:08
Mij maakt het niet uit waar
Als er maar een BED is

13-09-2002, 15:35
domme vraag eigenlijk


tuurlijk mekka !
(wie weet leef je morgen niet meer,
ik wil zeggen dat je grbuik moet maken van datgene dat je niet altijd kan doen, niemand weet wanneer ie heengaat,
als ik de middelen bezat dan zou ik maar al te graag en zonder enige treuzeling naar mekka willen gaan na m'n huwelijk insha'Allah))

egypte kan altijd nadien