Bekijk volle/desktop versie : ongesteld..



21-04-2008, 14:02
dames als je bijv een hoofddoek op hebt tijdens je menstruatie doe je hem dan op na je menstruatie tijdens het bidden.

Ik heb begrepen dat je niet mag bidden met die hoofddoek en dat je hem eerst moet wassen

21-04-2008, 14:03


Volgens mij gaat het om kleding die bevlekt zijn met mensutratiebloed, wallahuwa3lem.... tenminste zo doe ik het altijd...

21-04-2008, 14:04
ow oke wie heeft er antw op mijn vraag

21-04-2008, 14:10
Seksualiteit & vrouwelijk bloed
Moet de vrouw de kleding waarin zij menstrueert verschonen?


Vraag:

Moet de vrouw na haar menstruatieperiode de kleding waarin zij menstrueerde verschonen, terwijl deze niet in aanraking is gekomen met menstruatiebloed of andere onreinheden?

Antwoord:

Nee! Dit hoeft niet, omdat een menstruerende vrouw niet onrein is. Wel wordt datgene wat in aanraking is gekomen met het menstruatiebloed als onrein beschouwd. Daarom beval de Profeet (vrede zij met hem) de vrouwen hun kleding te wassen als deze in aanraking was gekomen met menstruatiebloed. Vervolgens konden zij daarin gewoon het gebed verrichten.

(Sheich Bin Baaz)


http://www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?id=313

21-04-2008, 14:11


Geen antwoord op je vraag, maa rik ben ongesteld en ikháát 't

21-04-2008, 14:12

Citaat door LadyH:
Seksualiteit & vrouwelijk bloed
Moet de vrouw de kleding waarin zij menstrueert verschonen?


Vraag:

Moet de vrouw na haar menstruatieperiode de kleding waarin zij menstrueerde verschonen, terwijl deze niet in aanraking is gekomen met menstruatiebloed of andere onreinheden?

Antwoord:

Nee! Dit hoeft niet, omdat een menstruerende vrouw niet onrein is. Wel wordt datgene wat in aanraking is gekomen met het menstruatiebloed als onrein beschouwd. Daarom beval de Profeet (vrede zij met hem) de vrouwen hun kleding te wassen als deze in aanraking was gekomen met menstruatiebloed. Vervolgens konden zij daarin gewoon het gebed verrichten.

(Sheich Bin Baaz)


http://www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?id=313


soukran voor je reactie


Citaat door Selaila:
Geen antwoord op je vraag, maa rik ben ongesteld en ikháát 't



meskiena daarom zie je er vandaag uit als een spook