Bekijk volle/desktop versie : Wat te doen aan cellilitus?

13-09-2002, 01:01
De vraag zegt al veel, wat doe je aan het verhelpen en bestrijden van de vorming van cellilitus, is sporten voldoende of wat helpt er nog meer??? Tell me, thanks!

13-09-2002, 11:58

scrubben helpt goed.
en vaak masseren, dagelijks masseren. het beste is om het te masseren met zo'n anti cellulitus gel. en dan masseren totdat je erbij neervalt

13-09-2002, 12:22
callanatics is de enige manier zelfs als je wat aan de stevige kant bent en veel water drinken na 3 weken zie je al resultaat sterkte

13-09-2002, 23:18
Hoi Hajet,

En wat is callanatics, kan ik dat ergens kopen ofzo?

Groetje en bedankt voor jullie reacties!

16-09-2002, 13:01

callanatics is een sport om je binnen spieren te trainen na 3 weken zie je resultaat heb het jaren gedaan nu ik wat dikker ben geworden heb ik nog steeds een strak huidje ga naar de bieb en vraag er naar succes

24-09-2002, 20:02
TRAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26-09-2002, 09:13
Saroura, ik zou je juist AFRADEN afslankpillen te gebruiken, het kan best zijn dat je snel effect krijgt, maar dit blijft niet. daar komt ook nog es bij dat het vaak niet natuurlijk is..... het beste is nog altijd...langzaam gewicht verliezen....dan voorkom je het jojo effect. dus veel bewegen en gezond eten

PS Ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik snoep niet lekker vind, helpt heel goed, als je sterk genoeg bent om dit te blijven geloven

Liefs Safa

14-10-2002, 23:14
Leuk al die tips..
Maar ik heb gehoord dat als je eenmaal cellulitus hebt dat het niet meer te genezen is...
Kijk als je zegt dat je wilt afvallen dan is het een ander verhaal...

26-10-2002, 18:04
cellulitus is zekers wel te genezen ik heb het weleens gehad en als je gaat joggen is het er zo vanaf of zwemmen is ook heel goed (en leuker)
want als je zwemt heb je het naar je zin je hoeft niet persee baantjes te zwemmen maar doordat je in het water zit gebruiken je beenspieren al kracht om jou op de juiste plaats te houden
en idd water drinken is er ook een heel goed middel tegen

29-10-2002, 16:39
salaam zaraaaaatje,

Nou mocht het zo zijn dat ik sportinstructeur ben.
Inderdaad callanatics is een goede methode, maar je moet naast het sporten ook letten op je voeding. en dat betekend niet niet eten maar bewust eten. ga geen suplamenten gebruiken.
wil je echt meer weten sttur me een mail en ik stuur je de juiste info op zelf de beste spportscolen bij u in de buurt.
Veel succes en sterkte ermee.

29-10-2002, 21:37
Sporten meid

29-10-2002, 21:49
sporten....en masseren ....en schrubben.........en ook water (van warm naar koud bij je dijen laten stromen onder de douche want dat laat je bloed goed doorstromen waardoor het andere cellulites voorkomt

31-10-2002, 09:29

De trilplaat is ook een goede oplossing
maar wel in combinatie met beweging want de trilplaat is best statisch.