Bekijk volle/desktop versie : ***********Cursus***************Voor de dames*********



Pagina's : [1] 2 3

21-04-2008, 10:49
dames dames dames toch ik lees hier hele rare verhalen waarvan ik denk mijn Allah waarom.


Dames jullie moeten harder worden tegen over jullie mannen
( de meeste dan he, sommige doen het wel goed )

Jullie zijn parels en zo moeten jullie mannen jullie ook behandelen en ze moeten jullie niet behandelen als stuk vuil

Voor de dames die getrouwd zijn met mannen die denken dat hij een KING is nodi melkelba want vanaf vandaag ben jij de QUEEN. Er is een Marokkaanse spreek woord "razlek ma3alemt weldek marebiti."

_ Praat vanaf vandaag veel met je man en durf te discuseren.
_ Zeg hem wat je voelt
_ Wees niet bang voor zijn reactie
_ Doet hij jou pijn met zijn woorden zeg er wat van ( maar niet schreeuwen he want dan komt het nooit goed pas na 5x zeggen en hij luisterd niet dan mag je van mij schreeuwen.


Dit is jullie huis werk voor deze week xxxgetrouwde ladysxxxx


Dames die verloofd zijn met een man die denkt dat ie alles kan maken.

Vanaf vandaag gaan jullie veranderen je moet je man vanaf het begin alles aanleren. Voor jullie is de kans dus groter dan je man gaat veranderen.


_ Praat met hem over alles
_ Laat hem je niet beledigen ( zowel werih zemba3 fin kay jetba3. praat met hem dat je het niet pikt en dat hij zeker moet gaan veranderen.
_ Dreigt hij met ik ga jou verlaten wees niet bang dat gaat niet zo makkelijk hun hebben ook een hart dus hij wilt je ook bang maken en gaat ie toch wel dan moet je blij zijn dat je vroeg bent wakker geworden.

Jullie huiswerk voor deze week is goed opletten wat hij doet en wat zijn gedrag is tegen over jou. en werk daar aan om het te verbeteren



Voor vragen kunnen jullie een reactie achterlaten.

Ik verwacht eind van de week een kortverslagje van jullie

21-04-2008, 10:50




Ik had het er gister nog over met een vriendin dat sommige dames te makkelijk over zich heen laten lopen!

21-04-2008, 10:51
idd dat vind ik echt spijtig sommige worden letterlijk als dieren behandeld soms 3ad erger als je ziet hoe goed sommige dieren het hebben

21-04-2008, 10:52
t is makkelijk gezegt dan gedaan voor sommige vrouwen.......................ik ken een paar die zich laten mishandelen, misbruiken en behandelt worden als slaaf...............en toch doen ze niets...............omdat ze bang zijn.

21-04-2008, 10:54


daarom gaf ik ook aan dat ze niet bang moeten zijn voor de reactie van de man. als de man ziet dat ze voor zich zelf opkomt dan gaat hij ook denken van oew oke laten we dan maar praten ipv slaan

21-04-2008, 10:54

Citaat door Sylia_:
dames dames dames toch ik lees hier hele rare verhalen waarvan ik denk mijn Allah waarom.


Dames die verloofd zijn met een man die denkt dat ie alles kan maken.

Vanaf vandaag gaan jullie veranderen je moet je man vanaf het begin alles aanleren. Voor jullie is de kans dus groter dan je man gaat veranderen.


_ Praat met hem over alles
_ Laat hem je niet beledigen ( zowel werih zemba3 fin kay jetba3. praat met hem dat je het niet pikt en dat hij zeker moet gaan veranderen.
_ Dreigt hij met ik ga jou verlaten wees niet bang dat gaat niet zo makkelijk hun hebben ook een hart dus hij wilt je ook bang maken en gaat ie toch wel dan moet je blij zijn dat je vroeg bent wakker geworden.

Jullie huiswerk voor deze week is goed opletten wat hij doet en wat zijn gedrag is tegen over jou. en werk daar aan om het te verbeteren



Voor vragen kunnen jullie een reactie achterlaten.

Ik verwacht eind van de week een kortverslagje van jullie


so true

aanstaande verloofde:
ik weet dat hij zkr niet perfect is...als ik ga plaatsen hoe hij is moet ik voglens jullie wegrennen voor mn leven...maar dat gaat helaas niet want als ik dat doe hou ik volgens hem niet genoeg van hem

als een man scheld trouwens is dat normaal? en als hij achteraf bij bezinnen komt en dan sorry zegt en dat hij ging schelden omdat hij "boos" was

eind van de week volgt mijn rest verslag

21-04-2008, 10:55

Citaat door Sylia_:
daarom gaf ik ook aan dat ze niet bang moeten zijn voor de reactie van de man. als de man ziet dat ze voor zich zelf opkomt dan gaat hij ook denken van oew oke laten we dan maar praten ipv slaan


Ik vind dat je dat eigelijk al vanaf het begin moet doen, gelijk laten zien wie je bent en dat hij geen grappen met je moet maken.

21-04-2008, 10:58

Citaat door M_girl:
so true

aanstaande verloofde:
ik weet dat hij zkr niet perfect is...als ik ga plaatsen hoe hij is moet ik voglens jullie wegrennen voor mn leven...maar dat gaat helaas niet want als ik dat doe hou ik volgens hem niet genoeg van hem

als een man scheld trouwens is dat normaal? en als hij achteraf bij bezinnen komt en dan sorry zegt en dat hij ging schelden omdat hij "boos" was

eind van de week volgt mijn rest verslag




tuurlijk is dat niet normaal.........al helemaal als je nog maar verloofd bent, ik ben 4 jaar getrouwd hamdoelileh en heeft mij nooit uitgescholden of vervloekt..............dat reageert hij maar door een rondje buiten te lopen.

ik zeg t eerlijk als t nu al begint en je bent niet eens getrouwd dan zou ik t stop zetten of hem duidelijk maken dat je daar niet van gedient bent!!!

21-04-2008, 11:00

Citaat door M_girl:
so true

aanstaande verloofde:
ik weet dat hij zkr niet perfect is...als ik ga plaatsen hoe hij is moet ik voglens jullie wegrennen voor mn leven...maar dat gaat helaas niet want als ik dat doe hou ik volgens hem niet genoeg van hem

als een man scheld trouwens is dat normaal? en als hij achteraf bij bezinnen komt en dan sorry zegt en dat hij ging schelden omdat hij "boos" was

eind van de week volgt mijn rest verslag



Laat we een ding vooropstellen niemand is perfect de perfecte man moet je maken Lieverd een man hoort niet te schelden hij moet respect voor je hebben en als hij dat heeft dan scheld hij je niet uit juist niet dan hoor je alleen lieve dingen van zijn kant. Iedereen is weleens boos ik ook maar dan ga ik hem niet uitschelden nee dat kan niet. Wat heb ik er nou aan als hij achteraf sorry zegt .

Prima plaats je verslag als je er nog wilt over hebben dan mag je het verslag ook eerder plaatsen zodat je insha allah ook tips krijgt van andere vrouwen.

Citaat door Gossipgirl:
Ik vind dat je dat eigelijk al vanaf het begin moet doen, gelijk laten zien wie je bent en dat hij geen grappen met je moet maken.


klopt maar de meeste zijn naief en zijn bang daarom zeggen ze altijd oke en ja op eht begin

21-04-2008, 11:00

Citaat door Gossipgirl:
Ik vind dat je dat eigelijk al vanaf het begin moet doen, gelijk laten zien wie je bent en dat hij geen grappen met je moet maken.


JUIST
hier is het mis gegaan bij mij ik ben een heel onzeker meisje en durf niet zoveel enzo dus ja en nu

21-04-2008, 11:00

Citaat door Gossipgirl:
Ik vind dat je dat eigelijk al vanaf het begin moet doen, gelijk laten zien wie je bent en dat hij geen grappen met je moet maken.


ik ben ook zo..................ik ga geen discussie uit de weg en praat makkelijk over mn dromen,wensen en gevoel. gelukkig is hij ook zo miss. schilt t ook, maar als t anders was gelopen dan kiez ik toch voor mn eigen leven met of zonder man...........wat dat betreft ben ik voor de vrouw en emansipatie

21-04-2008, 11:01

Citaat door shariza:
tuurlijk is dat niet normaal.........al helemaal als je nog maar verloofd bent, ik ben 4 jaar getrouwd hamdoelileh en heeft mij nooit uitgescholden of vervloekt..............dat reageert hij maar door een rondje buiten te lopen.

ik zeg t eerlijk als t nu al begint en je bent niet eens getrouwd dan zou ik t stop zetten of hem duidelijk maken dat je daar niet van gedient bent!!!


ja hij zegt dat dat zijn manier is van boos zijn dan weet ie niet wat ie zegt enzo terwijl ik weer zoiets heb van nou als het om zulke scheldwoorden gaat denk je er toch echt wel bij na wat je zegt en tegen wie je het zegt hierom ook weer hele heisa gemaakt...resultaat: nee hij verandert niet hij is zo ik moet het maar accepteren

21-04-2008, 11:02



Citaat door shariza:
ik ben ook zo..................ik ga geen discussie uit de weg en praat makkelijk over mn dromen,wensen en gevoel. gelukkig is hij ook zo miss. schilt t ook, maar als t anders was gelopen dan kiez ik toch voor mn eigen leven met of zonder man...........wat dat betreft ben ik voor de vrouw en emansipatie


21-04-2008, 11:04

Citaat door M_girl:
JUIST
hier is het mis gegaan bij mij ik ben een heel onzeker meisje en durf niet zoveel enzo dus ja en nu




je moet zo denken het is jou leven...............dat betekent dat jij zo moet leven, maar dat jij keuzes hebt en die zelf maakt, of hij dit zegt of je vader. jij bent een individu en t is jou leven,

wat onzekerheid betreft, een man daar hoef je niet bang voor te zijn...........geloof me als je voor jezelf opkomt en sterke argumenten....... dan zijn ze opeens zelf onzeker...........je moet voor jezelf opkomen en je wensen waar laten koen............

dat hij denkt dat je niet genoeg van hem houdt?...............heb je ook andersom bekeken????????????????????????

21-04-2008, 11:04

Citaat door M_girl:
ja hij zegt dat dat zijn manier is van boos zijn dan weet ie niet wat ie zegt enzo terwijl ik weer zoiets heb van nou als het om zulke scheldwoorden gaat denk je er toch echt wel bij na wat je zegt en tegen wie je het zegt hierom ook weer hele heisa gemaakt...resultaat: nee hij verandert niet hij is zo ik moet het maar accepteren


Jij moet helemaal niks accepteren hij gaat zich leren te gedragen en anders dan tyft die maar op.

Je MOET echt voor jezelf opkomen hoor, logisch dat hij niet zonder jou kan... ja tuurlijk, elke man wilt wel een vrouw over wie hij de baas kan spelen, zodat hij zelf lekker zijn gang kan gaan.

Pagina's : [1] 2 3