Bekijk volle/desktop versie : Redactie van Rondom Tien benaderen!!!!! * wie doet er mee *

Pagina's : [1] 2 3

12-09-2002, 23:37
Redactie van Rondom Tien benaderen!!!!! x wie doet er mee x

Ik heb vandaag rondom tien gekeken en ik kan mijn ogen en oren niet geloven.

Waar hebben ze die pipoâs vandaan gehaald.

Ik wil eigenlijk een comité oprichten om Rondom tien te benaderen.
Ik ga straks een e-mail account openen daar kunnen mensen hun reacties naar toe sturen.

Ik vond het een waardeloze discussie. De mensen die zij uitgenodigd hadden waren waardeloos in de zin van dat ze niet kunnen discussiëren.

Daarom wil ik ook aan rondom tien vragen om mensen van yasmina.nl uit te nodigen voor een discussie. Er zijn genoeg mensen hier bij yasmina.nl die een veel betere discussie kunnen voeren.

Als je nog andere ideeën of suggesties hebt plaats ze hier.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Fi amanillah

Ps.

Een heel belangrijk punt dat ik ga melden bij rondom tien is om beide partijen even veel tijd te geven om te praten. Vandaag was dat niet zo.

Ps2.

Als jullie dit een stomme of een onnodige actie vinden mogen jullie dat ook melden.

Ps3.
Dit comité kan ook in de toekomst gebruikt worden voor andere zaken die betrekking hebben tot conflicten met de Nederlandse media.

Ps4.

Jullie kunnen ook suggesties geven voor een naam.
Een naamloze comité is ook niks

12-09-2002, 23:39

dit is iets voor Sarah

zij kan mensen echt hun bek dicht laten houden wat betreft dit onderwerp

Ik doe mee...jemal.....ik vind het geen domme actie!!!

Hoi Jemal ik doe mee je weet me te vinden. Goed plan!

12-09-2002, 23:40

Citaat:
Origineel gepost door MiuMiu
Hoi Jemal ik doe mee je weet me te vinden. Goed plan!
ik neem straks contact met je op

12-09-2002, 23:44

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002

ik neem straks contact met je op
ook met mij?

12-09-2002, 23:47
en barend en van dorp, zullen we net als de hells angels langs gaan, mischien piepen ze dan anders.

12-09-2002, 23:47

Citaat:
Origineel gepost door jimpie

ook met mij?
Ik zal iedereen dit forum op de hoogte houden.

12-09-2002, 23:54
Jemal ik geloof dat je op iedereen kan rekenen hier bij jasmina.nl

En verder ja ik vind het een goed idee, ga zo door jongen

13-09-2002, 00:00
salaam aleikom.....

Rondom 10 staat al bekend om zaken zo te kunnen keren dat wij altijd zwart worden beschilderd...... Zelfs vandaag terwijl er voor mijn mening 2 hele goeie sprekers aanwezig waren..... Die somalische vrouw, plus die andere vrouw BedoeL natuurlIjk Meneer Chippih, en Ali edaouadi ...... Heb de aflevering niet gezien vandaag, Maar de heren ken ik van andere discussie programma's en ik Vindt ze TOP...!!

Dus ik zelf denk dat nog een discussie echt niet veel zin zal hebben... en er toch weer onpartijdigheid zal plaats vinden, want de man met de macht is De man met de Mic daar op het toneel, en als die je niet aan het woord laat.... alleen degene die melden wat hij wil horen en wat heel nederland wil horen.... dat islam slecht is, en dat het tijd is voor een moderne islam... (Allah Hfedna) Degene die de waarheid vertellen, en de echte islam willen tonen houden ze liever zo veel mogelijk buiten beeld..... dat verkoopt kenelijk niet..

13-09-2002, 00:01
Je kunt gewoon op hun forum reageren: http://www.ncrv.nl/rondomtien

13-09-2002, 00:01
inspiraties nodig, heeft iemand al een naam bedacht?

Ik heb een paar bedacht maar ze zijn niet catchyâ¦..
- Yasmina Discussiegroep de YD
- Discussiegroep Yasmina
- Under âPressâ ure

13-09-2002, 00:06

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Je kunt gewoon op hun forum reageren: http://www.ncrv.nl/rondomtien
Ik denk niet dat het veel zin heeft om daar te reageren.

In desperate time we need desperate deeds

13-09-2002, 00:08
moslims bevinden zich momenteel in een verdomhoekje , na alles wat er gezegd en gedaan is , is de koek nog steeds niet op en alles wat moslims of de islam in een negatief daglicht kan brengen word breeduit gemeten in de media .

ook bij rondom tien was het niet anders , toen ik die rotkop van die somalische viswijf daar zag tussen het publiek wist ik al dat ze uitgenodigd was om de islam ondubbelzinnig in verband te brengen met allerlei zaken die de vooroordelen rond anti-islamsfeer zoveel mogelijk moet versterken . zoveel leugens en zoveel onzin

bijv. alsof criminele marokkanen goede moslims zijn en hun misdaden plegen omdat de islam ze dat opdraagt , bah

afgelopen zondag zat die somalische ook bij een programma van de N.M.O. ook in een discussie over de islam , en daar deed ze niets anders dan met leugens en onwaarheden strooien , en de media vind dat natuurlijk prachtig .

personelijk denk ik dat westerlingen zich als geen ander kunnen relativeren dat de daden van individuen niet toe te schrijven zijn aan de islam , noch aan hun moslim zijn .

het westen heeft altijd geleefd met de illusie en vanzelfsprekendheid een vijand te hebben of een schijnvijand .
nu het ijzeren gordijn, koude oorlog en communisme zijn gevallen
lijkt het erop dat de islam de eer heeft gekregen als volgende tegenpool te dienen voor het arrogante westen .

13-09-2002, 00:15

Citaat:
Origineel gepost door remii
moslims bevinden zich momenteel in een verdomhoekje , na alles wat er gezegd en gedaan is , is de koek nog steeds niet op en alles wat moslims of de islam in een negatief daglicht kan brengen word breeduit gemeten in de media .

ook bij rondom tien was het niet anders , toen ik die rotkop van die somalische viswijf daar zag tussen het publiek wist ik al dat ze uitgenodigd was om de islam ondubbelzinnig in verband te brengen met allerlei zaken die de vooroordelen rond anti-islamsfeer zoveel mogelijk moet versterken . zoveel leugens en zoveel onzin

bijv. alsof criminele marokkanen goede moslims zijn en hun misdaden plegen omdat de islam ze dat opdraagt , bah

afgelopen zondag zat die somalische ook bij een programma van de N.M.O. ook in een discussie over de islam , en daar deed ze niets anders dan met leugens en onwaarheden strooien , en de media vind dat natuurlijk prachtig .

personelijk denk ik dat westerlingen zich als geen ander kunnen relativeren dat de daden van individuen niet toe te schrijven zijn aan de islam , noch aan hun moslim zijn .

het westen heeft altijd geleefd met de illusie en vanzelfsprekendheid een vijand te hebben of een schijnvijand .
nu het ijzeren gordijn, koude oorlog en communisme zijn gevallen
lijkt het erop dat de islam de eer heeft gekregen als volgende tegenpool te dienen voor het arrogante westen .
klopt iederdaad

Pagina's : [1] 2 3